Olen alkanut juoda sitruunavettä ja selluliitti on alkanut vähentyä!?
Ihan kuin muhkurat reisissä olisi alkaneet silitä... Onko mahdollista?! Juon aamuisin tuopillisen vettä johon on puristettu puolikas sitruunan mehu. Olisiko kuona-aineet lähteneet liikkeelle? :) ainakin tuon sitruunaveden terveysvaikutuksia on kovin kehuttu....
Kommentit (93)
On se mahdollista. Eikös sellu viihdy happamassa kehossa ja sitruuna neutralisoi happamuutta
Ihan vasta vajaan viikon ja nyt jo tuntuu iho paremmalta! Huijaanko itteäni vai valehteleeko peili? Ei... Kyllä mä oikeasti huomaan jo eroa :) eihän tämä hyvää hampaille tee mutta en harjaa heti sitruunaveden juonnin jälkeen hampaitani ja muutama sekunti se vain on hampailla....
Joko kuvittelet vain tai selluliitin vähentyminen johtuu muista syistä, esim. muutenkin terveellisemmästä ruokavaliosta. Juomien ja ruokien happamuus ei vaikuta kehonnhappamuuteen, mutta esim. runsasproteiininen ruokavalio happamoittaa kehoa (proteiinit hajoavat aminoHAPOIKSI). Itse olen kärsinyt sitkeästä selluliitista teini-ikäisestä asti, vaikka olen aina harrastanut liikuntaa enkä koskaan ole ollut ylipainoinen. Todella tarkalla ruokavaliolla olen saanut hieman vähennettyä selluliittia, mutta ei se ollut sen arvoista... Selluliitti on pitkältä perinnöllistä. Monella ylipainoisellakaan ystävälläni ei ole yhtään selluliittia, sitten taas minulla 170cm/60kg terveellisesti syövällä ja liikkuvalla on jopa käsivarsissa ja pohkeissa. :(
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 11:23"]
Siistiä, tää heti testiin!
[/quote]
tule sitten kertomaan miten sulla toimii.. :) Itse asiassa en ollut tiennyt tuosta sellua poistavasta vaikutuksesta, vasta nyt googlasin kun olin jo aloituksen tehnyt että sitruuna poistaa selluliittiä... Oikeasti, tämä toimii!!! :)
Tänä keväänä ihmetellään, kun sitruunat loppuvat kaupoista. :o Testaukseen menee tämä juoma. Sitruuna tosiaan alkalisoi kroppaa.
Joitko ennen ihan tavallistakaan vettä noin paljon? Vedenjuonti vaikuttaa selluliittiin.
Se on se vesi mikä poistaa sellua. :D
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 11:37"]
Joitko ennen ihan tavallistakaan vettä noin paljon? Vedenjuonti vaikuttaa selluliittiin.
[/quote]
jaa tuopillista? Siis sitruunavettä juon aamuisin sen yhden tuopillisen... Muutoin juon ihan hanavettä, eikä sillä ole ollut vastaavaa vaikutusta.
Samalla vähenee kiille hampaistasi :D
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 11:43"]
Samalla vähenee kiille hampaistasi :D
[/quote]
Entäs jos juo pillillä ja ohjaa mehun/veden ohi niiden hampaiden?
Tiedän kyllä että ei tee hyvää kiilteelle... Ajattelin että alan juoda pillillä. Toisaalta, tuo vesi on vain muutaman sekunnin suussani ( vrt. Limuja päivän mittaan litkivät teinit jne ). En nyt vielä ainakaan lopeta tätä tapaani, koska a) maku on hyvä ( ei mitään pahaa litkua väkipakolla b) terveysvaikutukset c) mulla on oikeasti vähemmän sellua!!!!!! :)
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 11:46"]
Tiedän kyllä että ei tee hyvää kiilteelle... Ajattelin että alan juoda pillillä. Toisaalta, tuo vesi on vain muutaman sekunnin suussani ( vrt. Limuja päivän mittaan litkivät teinit jne ). En nyt vielä ainakaan lopeta tätä tapaani, koska a) maku on hyvä ( ei mitään pahaa litkua väkipakolla b) terveysvaikutukset c) mulla on oikeasti vähemmän sellua!!!!!! :)
[/quote]
Great minds! :) T. 13
Lähdenki heti ruokakauppaan ostamaan muutaman sitruunan! Onkohan pullotettu sitruunamehu sama?
Ihan vaan pikku vinkkinä, sitruuna ja sen mehu on hapanta, eikä emäksistä.
Sooda neutraloi kehon happamuutta, jos te tässä sitä haette..
Ei pullotettua vaan aitoa tavaraa :) suosittelen kokeilemaan... Ei siinä mitään häviäkkään :) paitsi että hampaat tippuu suusta :D t. Ap
[quote author=" Tero" time="20.02.2015 klo 11:55"]
Ihan vaan pikku vinkkinä, sitruuna ja sen mehu on hapanta, eikä emäksistä.
Sooda neutraloi kehon happamuutta, jos te tässä sitä haette..
[/quote]
No eipäs... Lue vaikka tuolta http://ellit.fi/liikunta-ja-terveys/ravinto-ja-laihdutus/ph-dieetti-happo-emastasapaino-kuntoon
t.ap
Niin ap, joitko jo aiemmin saman MÄÄRÄN vettä?
Jos toi oikeesti toimii, ni minäkin haluun kokeilla! Kuis kauan sulla meni ennen kun aloit huomaamaan muutoksia?:)