Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huolehtiiko asunnossa käyvät huoltomiehet ettei koirat ja kissat livahda ulos? Vai onko niille yks paskan hailee

Vierailija
01.11.2024 |

Kokemuksia?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän sanoo että kotieläimet pitää olla sillai ettei karkaa tai vaikka hyökkää huoltomiehen kimppuun. Vastuu on sinulla. 

Vierailija
2/16 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ilmoittanu, ettei meille voi tulla sopimatta mun kanssa. 2 koiraa, jotka lähtis saman tien pakosalle. Aina ne on soittanu mulle tulostaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun edesmennyt kissani oli aina tallessa, kun huoltomiehet olivat käyneet. Laitoin oveen lapun, että oltava varovainen, ettei karkaa. Kissa oli hyvin seurallinen ja tutustui mielellään uusiin ihmisiin.

Vierailija
4/16 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät huolehdi. Yleensä toivovat että laitetaan eri huoneeseen missä on huoltotöitä niin että pysyvät siellä.

Vierailija
5/16 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on asukkaan tehtävä pitää eläimet sellaisessa paikassa ettei ne pääse häiritsemään huoltomiehiä kun ne tulevat paikalle. Jos on sovittu että tullaan klo 12 ja kissa juoksee silloin ovenraosta ulos niin se on asukkaan oma vika.

Vierailija
6/16 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoltomiehiä ei vois vähempää kiinnostaa eli melkeinpä pitää olla joku talon puolesta vahtimassa ja muistuttamassa niille pölvästeille että siinä nimeomaisessa asunnossa asuu myös lemmikki. Sama mitä remppamiestenkin asenne. Alkuvuodesta oli täällä taloyhtiössä remontti ja naapurin vanhan rouvan kissasta kyllä tiesivät ja rouva itsekin oli kotona mutta silti ovi jätettiin välinpitämättömästi auki ja kissa pääsi rappukäytävään. Onneksi meitä oli tulossa rappuun sisään porukkaa että saatiin kissa kotiin hyvin nopeasti eikä pidemmälle tutkimusretkelle ehtinyt lähteä. Tuo rouva itse ei millään olisi voinut kissan perään ampasta kun ei kovin nopeasti omin jaloin kävele vaan tarvitsee ihan kävelytukea ym. eikä remppamiehet todellakaan olisi tikkuakaan ristiin laittanut kuten eivät laittaneetkaan. 

Vierailija
7/16 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät huolehdi. Yleensä toivovat että laitetaan eri huoneeseen missä on huoltotöitä niin että pysyvät siellä.

Vaikea laittaa jos eivät ilmoita etukäteen. Ap

Vierailija
8/16 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokratalossa ei saa useinkaan pitää eläimiä. Silloin huoltomiehet eivät ole missään vastuussa.

Vierailija
9/16 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää ilmoittaa huollolle onko eläimiä, kai omistaja on paikalla.

Vierailija
10/16 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lappu oveen, niin on meillä ainakin eläimet sisällä pysyneet. 

Vierailija
11/16 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi sähkäri oli paniikissa, kun huomasi kissan ruokakupit vasta tunnin töitä tehtyään ja oli pitänyt ovea koko ajan auki (kesällä rivarissa). Pamahdin kotiin kesken hommien, ja hän anteeksi pyydellen kauhisteli, kun ei tiennyt kisusta mitään. Hän silminnähtävästi helpottui, kun kuuli että mirri saa ulkoilla ihan luvan kanssa ja aamulla olikin ulos jäänyt. Eli ainakin tämä tyyppi kyllä välitti eläimistä. Taitaa olla vähän tyyppikohtaista, mutta usein huoltomiehet ja asentajat on sen verran maalaisjärkistä porukkaa, etteivät päästä lemmikkejä irti, jos vain niistä tietävät.

Vierailija
12/16 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuokratalossa ei saa useinkaan pitää eläimiä. Silloin huoltomiehet eivät ole missään vastuussa.

Kyllä saa pitää eläimiä.

Vierailija
13/16 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolto ei voi käydä yleisavaimilla etten ole kotona. Olen paljon pois ja en anna huoltoon toista avainta. 

Vierailija
14/16 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehistä en tiedä, mut näin huoltonaisena kyllä huomioin eläimet. Toki toivon että eläimistä olisi ilmoitus, joku kissa voi hyvin jäädä huomaamatta, jos on piilossa sohvan alla ja livahtaa sieltä karkuun. Toki enhän mä ovia koskaan auki jätä, kun huoltamaan menen mutta onhan ne tapauskohtaisesti pitkäänkin auki riippuen siitä mitä kaikkea pitää sisään roudata. 

Vierailija
15/16 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää  ilmoittaa että asunnossa on kissa/koira/muu eläin joka saattaa livahtaa ulos.

Sinä itse olet vastuussa lemmikistäsi, ja jos lähtee karkuun syy on ihan itsesi.

Huolehdi että se on vaikka huoneessa mistä ei pääse suoraa päätä ulos kun ovi avataan, tai joku on sen kanssa tms.

Vierailija
16/16 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä lemmikeistä, mutta vaimon ne kyllä panee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme