Kerro mikä saa sinut hyvälle tuulelle tänään?
Aloitetaan aamu kerrankin näin positiivisesti, eli mikä saa sinut hyvälle tuulelle tänään?
Minä aloitan viikonlopun shoppailukierroksella ystävän kanssa!
Hyvää viikonloppua kaikille! ❤
Kommentit (137)
Se että mulla on ihan oikea perjantai eli vkl vapaa. Vuorotyöläisellä se perjantai kun voi usein olla vaikka tiistaina ja sitten viikonloppu ollaan töissä.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 07:47"]Vapaapäivä!
[/quote]
Eikö olekin mukava herätä aamulla hyvissä ajoin ja nauttia rauhallisesta aamusta?
Ao
Lasten kanssa mukavaa puuhaa päiväksi. Iltapäivällä lähtevät isälleen päättämään hiihtolomaa, me miehen kanssa keksitään jotain kivaa...
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 07:49"]
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 07:47"]Vapaapäivä! [/quote] Eikö olekin mukava herätä aamulla hyvissä ajoin ja nauttia rauhallisesta aamusta? Ao
[/quote]Joo tavallaan, herään kyllä liiankin aikaisin :) Mutta oikeasti kyllä tykkään olla hereillä varhain, olen ollut jo kuudesta asti. Pitkä vapaapäivä edessä vielä!
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 07:52"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 07:49"]
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 07:47"]Vapaapäivä! [/quote] Eikö olekin mukava herätä aamulla hyvissä ajoin ja nauttia rauhallisesta aamusta? Ao
[/quote]Joo tavallaan, herään kyllä liiankin aikaisin :) Mutta oikeasti kyllä tykkään olla hereillä varhain, olen ollut jo kuudesta asti. Pitkä vapaapäivä edessä vielä!
[/quote]
Ja mikä parasta, kun on vapaalla, voi tehdä mitä vaan tai olla tekemättä yhtään mitään! :)
Ap
Vapaapäivä, leikkasin itse hiukseni aamulla ja Luontokeskus Haltia odottaa iltapäivällä :) Ei kiirettä mihinkään!
Mies tulee kotiin kolmen kuukauden työkomennuksen jälkeen!!!!
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 07:58"]Mies tulee kotiin kolmen kuukauden työkomennuksen jälkeen!!!!
[/quote]
Oi, sinulla on kyllä todellinen onnenpäivä! :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 07:57"]Vapaapäivä, leikkasin itse hiukseni aamulla ja Luontokeskus Haltia odottaa iltapäivällä :) Ei kiirettä mihinkään!
[/quote]
Itsekin on pitänyt käydä siellä haltiassa, vielä ei ole tullut käytyä, ehkäpä tänä viikonloppuna saan inspiraation ja lähden!
Ap
Olen iloinen siitä, että en osta tänään ollutta enkä kuoharia, enkä vetäise kalsarikännejä, niinkuin usein teen. Saan huomenna herätä virkeänä!
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 08:02"]Av vauvan kommentit.
[/quote]
Välillä täältä on niin mahdoton löytää mitään positiivista. :D
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 08:03"]Olen iloinen siitä, että en osta tänään ollutta enkä kuoharia, enkä vetäise kalsarikännejä, niinkuin usein teen. Saan huomenna herätä virkeänä!
[/quote]
Varmasti hyvä päätös!
Ap
Suht tuore muija tulee kylää :) pimppa ;)
Todella hekumallinen aamu rakastelu <3 kyllä nyt kuljetaan hymy huulilla tänään!
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 08:05"]Suht tuore muija tulee kylää :) pimppa ;)
[/quote]
No eihän se väärin oo! :D
Ap
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 08:05"]Todella hekumallinen aamu rakastelu <3 kyllä nyt kuljetaan hymy huulilla tänään!
[/quote]
Voiko ihanammin aamun enää alkaa? ;)
Ap
Vapaapäivä!