Kerro mikä saa sinut hyvälle tuulelle tänään?
Aloitetaan aamu kerrankin näin positiivisesti, eli mikä saa sinut hyvälle tuulelle tänään?
Minä aloitan viikonlopun shoppailukierroksella ystävän kanssa!
Hyvää viikonloppua kaikille! ❤
Kommentit (137)
Viikonloppu vapaa ja pääsin aikaisin töistä <3 :)
Mies hoitaa tänään illan vauvaa ja minä saan hiukan rentoutua kirjan ja viinilasin kanssa. Niin ja sen jälkeen saa nukkua kokonaiset yöunet!
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 17:13"]Perjantai, sushit tilattu, viini jäähtymässä ja miesystävä tulossa viikonlopuksi luokseni. Ja kiitollinen myös uudesta työpaikasta, jossa aloitin kaksi viikkoa sitten pitkön työttömyyden jälkeen.
[/quote]
On aina kiva kuulla, että on saanut töitä!
Ap
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 17:17"]Oi, ihana lukea vaihteeksi tällaisia ketjuja :)
Minut sai tänään hyvälle tuulelle työpäivä. Olen sairaalloisen ujo ja hiljainen ja vihaan esim. puhelimessa puhumista.
Nyt tuli pakkotilanne jossa jouduin hoitamaan työasian useamman ihmisen kesken ja monta puhelua ventovieraille soittaen (pyytäen heitä tekemään asioita), ja selvisin :D
Hengessä taputin itseäni selkään ja totesin "hyvin hoidettu, katsohan nyt, ei se niin kauheaa ollutkaan" :D
[/quote]
Itsensä ylittäminen on aina selkään taputtamisen arvoinen juttu, hyvä sinä!
Ap
Meidän 5kk poika tässä sylissä, ja mies joka on hakemassa kaupasta jotain hyvää :)
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 17:21"]Viikonloppu vapaa ja pääsin aikaisin töistä <3 :)
[/quote]
Eihän se sen suurempaa tarvitse, arjen pikku ilot on niitä parhaita!
Ap
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 17:23"]Mies hoitaa tänään illan vauvaa ja minä saan hiukan rentoutua kirjan ja viinilasin kanssa. Niin ja sen jälkeen saa nukkua kokonaiset yöunet!
[/quote]
Oih, muista antaa iso halipusu miehellesi, sinä onnen tyttönen! :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 18:56"]Meidän 5kk poika tässä sylissä, ja mies joka on hakemassa kaupasta jotain hyvää :)
[/quote]
Ooommnomnom, olet ansainnut pientä hemmottelua vauva-arkenne keskelle!
Ap
Sain koulussa tentiin puserrettua paljon tekstiä ja koin osaavani vastata kysymyksiin :D siitä kaverin kanssa kahville parantaa maailmaa :)
Se, että huomaan joka aamu, miten ihana mieheni on. Ollaan oltu 10 vuotta yhdessä ja vaikeita aikoja on ollut. Onneksi ei olla erottu!
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 19:04"]Sain koulussa tentiin puserrettua paljon tekstiä ja koin osaavani vastata kysymyksiin :D siitä kaverin kanssa kahville parantaa maailmaa :)
[/quote]
Kyllä jokaisen tentin jälkeen on ansainnutkin hyvän kahvihetken. :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 19:06"]Se, että huomaan joka aamu, miten ihana mieheni on. Ollaan oltu 10 vuotta yhdessä ja vaikeita aikoja on ollut. Onneksi ei olla erottu!
[/quote]
Eikö olekin mahtavaa ja vielä parempaa on saada kertoa se hänelle ❤
Ap
Voiko enään tästä imelemmäksi muuttua tää touhu..huh huh
Ostin täydelliset farkut ja sain pitkään stressanneen työjutun valmiiksi :)
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 19:09"]Voiko enään tästä imelemmäksi muuttua tää touhu..huh huh
[/quote]
Voi. Hali hali pusi pusi ❤❤❤❤
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 19:10"]Ostin täydelliset farkut ja sain pitkään stressanneen työjutun valmiiksi :)
[/quote]
Minulla on ainakin niin vaikeaa löytää täydellisiä farkkuja, että tiedän miten hyvälle tuulelle se saa, kun semmoiset tulee vastaan!
Ap
Oi, ihana lukea vaihteeksi tällaisia ketjuja :)
Minut sai tänään hyvälle tuulelle työpäivä. Olen sairaalloisen ujo ja hiljainen ja vihaan esim. puhelimessa puhumista.
Nyt tuli pakkotilanne jossa jouduin hoitamaan työasian useamman ihmisen kesken ja monta puhelua ventovieraille soittaen (pyytäen heitä tekemään asioita), ja selvisin :D
Hengessä taputin itseäni selkään ja totesin "hyvin hoidettu, katsohan nyt, ei se niin kauheaa ollutkaan" :D