Kerro mikä saa sinut hyvälle tuulelle tänään?
Aloitetaan aamu kerrankin näin positiivisesti, eli mikä saa sinut hyvälle tuulelle tänään?
Minä aloitan viikonlopun shoppailukierroksella ystävän kanssa!
Hyvää viikonloppua kaikille! ❤
Kommentit (137)
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 13:00"]Sain kuulla että saankin ottaa yskänlääkettä raskaana, ensi yönä saan siis luultavasti vihdoinkin nukuttua! Ja lapset ovat olleet tosi kiltisti, auttoivat minua siivoamisessa ja nyt koti on puhdas. Isiä odotellaan kotiin ja sitten alkaa viikonloppu! :)
[/quote]
Siivoamisen jälkeen on kiva alottaa viikonlopun vietto, hyvää odotusta teille! :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 13:05"]Tyttöystäväni sanoi: "kato miten söpö pieni!" (tarkoitti pientä vauvaa) ja minähän käännyin. Samalla hetkellä vauvan äiti meni kyykkyyn ja paljasti maailmalle puoli persettään. Oli meillä nauramista. :)
[/quote]
Ehkä hän teki sen tietoisesti! ;)
Ap
MIESVIHAN lietsominen palstalla, tosin teen sitä joka päivä.
t.kurahaarafemakko
2 kk ikäisen poikani hymy. Aiemmin en olisi voinut ikinä kuvitellakaan tulevani näin onnelliseksi pelkästä hymystä!
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 13:23"]MIESVIHAN lietsominen palstalla, tosin teen sitä joka päivä.
t.kurahaarafemakko
[/quote]
Uskoisko tota, kuulostat kyllä peräkammarin Pertiltä, mutta suokoon se sananvapaus sinullekin!
Ap
Keitin kahvia, ja se nestemäinen kahvi ei menny pannuun asti vaan jäi siihe suodatinpussii(?!??). Vitutti, mutta sylissä kehräävä kissa auttaa.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 13:25"]2 kk ikäisen poikani hymy. Aiemmin en olisi voinut ikinä kuvitellakaan tulevani näin onnelliseksi pelkästä hymystä!
[/quote]
Oi oi oi, maltan tuskin odottaa, että itsekin saan oman esikoiskäärön syliin, 35+1 menossa ❤
Ap
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 13:51"]Keitin kahvia, ja se nestemäinen kahvi ei menny pannuun asti vaan jäi siihe suodatinpussii(?!??). Vitutti, mutta sylissä kehräävä kissa auttaa.
[/quote]
Ai hitto, minulle on käynyt joskus sama, täys pannu kahvia pitkin pöytiä ja lattiaa, kiitos toimivan tippalukon! Mutta tosiaan, onneksi sinulla on kehräävä karvapallo piristämässä!
Ap
Poikani 5v. tuli silittelemään hiuksiani ja kuiskasi, että "Sä oot äiti kaunis." <3
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 14:14"]Poikani 5v. tuli silittelemään hiuksiani ja kuiskasi, että "Sä oot äiti kaunis." <3
[/quote]
Oih, mitähän tohon sanois muuta kuin ❤
Ap
Mun poika juoksee joka päivä vastaan päiväkodista hakiessa ja antaa pusun poskelle :)
Se, että olen helvetin tiukassa kunnossa, enkä mikään maavalas :)
Ajatus raskaudesta. En malta odottaa, että pienoinen syntyy. ♡
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 14:16"]Mun poika juoksee joka päivä vastaan päiväkodista hakiessa ja antaa pusun poskelle :)
[/quote]
Se varmasti piristää synkintäkin päivää!
Ap
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 14:17"]Se, että olen helvetin tiukassa kunnossa, enkä mikään maavalas :)
[/quote]
Siitä on syytäkin oll ylpeä, minkä itse on kovalla työllä ansainnut! Tosin tunteet ne on maavalaallakin!
Ap
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 14:20"]Ajatus raskaudesta. En malta odottaa, että pienoinen syntyy. ♡
[/quote]
Eikö olekin ihanan jännää tämä odotus? :) onnea matkaan!
Ap
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 14:22"]
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 14:17"]Se, että olen helvetin tiukassa kunnossa, enkä mikään maavalas :) [/quote] Siitä on syytäkin oll ylpeä, minkä itse on kovalla työllä ansainnut! Tosin tunteet ne on maavalaallakin! Ap
[/quote]
Päälimmäisenä lienee näläntunne :)
t: eri
Kampasin aamulla miehelle comb-overin, vaikkei ole vielä ajankohtaista. Naurattaa vieläkin.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 14:34"]Kampasin aamulla miehelle comb-overin, vaikkei ole vielä ajankohtaista. Naurattaa vieläkin.
[/quote]
Ahhah, voin va kuvitella! :D hyvähän se on harjotella!
Ap
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 12:57"]Se, että erityislapsi pääsee tänään yökylään pitkästä aikaa koko viikonlopuksi. Viimeksi ollut pari kuukautta sitten. Viime viikolla oli koko perhe oksennustaudissa, nyt mulle tuli flunssa. Ihanaa hengähtää hetkeksi tästä raskaasta arjesta ja NUKKUA! :)
[/quote]
Ihania uutisia teillä ja paranemisia sinne!
Ap