Kerro mikä saa sinut hyvälle tuulelle tänään?
Aloitetaan aamu kerrankin näin positiivisesti, eli mikä saa sinut hyvälle tuulelle tänään?
Minä aloitan viikonlopun shoppailukierroksella ystävän kanssa!
Hyvää viikonloppua kaikille! ❤
Kommentit (137)
Lounas parhaiden ystävien kanssa, illalla juoksutreenit josta valtavat endorfiinit :D ensin vain yliopistolle vääntämään yksi tentti, johon olen hyvin valmistautunut.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 08:55"]Lounas parhaiden ystävien kanssa, illalla juoksutreenit josta valtavat endorfiinit :D ensin vain yliopistolle vääntämään yksi tentti, johon olen hyvin valmistautunut.
[/quote]
Tsemppiä tenttiin!
Ap
Voice of Finland ja karkkipäiväkarkit lasten ja miehen kanssa illalla.
Aamupalaksi pannukakkua, kermavaahtoa ja mansikkahilloa. ;)
Sori, olisin varmaan ollut hyväntuulinen mutta eksyin tälle palstalle ja voi vittu että meni aamu pilalle.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 09:10"]Sori, olisin varmaan ollut hyväntuulinen mutta eksyin tälle palstalle ja voi vittu että meni aamu pilalle.
[/quote]
Eksy jatkossa sitten vaikka hesarin sarjakuva osioon, niin ei mene aamu pilalle! Ps. Et sinä tuolla turhalla negatiivisuudella pilaa, kun oman päiväsi, vaikka tarkoitiksesi olikin pilata muidenkin päivä. Joten hyvää viikonloppua sinullekin! :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 09:03"]Luultavasti ei mikään.
[/quote]
Äläs ny, ei sen iso ja mullistava asia tarvii olla, että tulee hyvälle tuulelle, kävele peilin eteen ja irvistä oikein kunnolla ja naura päälle! :)
Ap
Se että mulle soitettais haastatteluaikaa työpaikasta jonne hain, mutta tuskin. Aikaa kulunut jo reippaasti.
Se että äitini käskisi mun jäädä kotiin kun hän vie lapsen uimaan. Nyt ei huvittais yhtään tuo uimahallireissu.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 09:42"]Se että mulle soitettais haastatteluaikaa työpaikasta jonne hain, mutta tuskin. Aikaa kulunut jo reippaasti.
Se että äitini käskisi mun jäädä kotiin kun hän vie lapsen uimaan. Nyt ei huvittais yhtään tuo uimahallireissu.
[/quote]
Sanot vaan rohkeasti, että nyt en jaksa uida, haluan väh omaa aikaa, kyllä hän ymmärtää. Ja tsemppiä työnhakuun, ei ole helppoa tällä hetkellä, mutta älä lannistu!
Ap
Kevät tulee kohisten ja linnut laulaa
Se kun mieheni tuli yötöistä aamulla mun viereeni ja hassuteltiin hetki. Se oli ihanaa :)
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 09:45"]Kevät tulee kohisten ja linnut laulaa
[/quote]
Tähän en kyllästy koskaan!
Ap
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 09:46"]Se kun mieheni tuli yötöistä aamulla mun viereeni ja hassuteltiin hetki. Se oli ihanaa :)
[/quote]
Hetki hellyyttä tekee ihmeitä arkiaamun keskellä. :)
Ap
Voice illalla ja mun rakastajani lähettämä videopätkä.
Alkamassa kaikista menoista vapaa viikonloppu sekä mulla että miehellä. Ainoa laatuaan pariin kuukauteen, joten otetaan kaikki ilo irti yhdessäolosta.
Jo tämä kysymyksesi lisäsi hyvää tuultani :)
Ihmisten hyväntahtoisuuus kasvattaa hyvyyttä.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 09:56"]Alkamassa kaikista menoista vapaa viikonloppu sekä mulla että miehellä. Ainoa laatuaan pariin kuukauteen, joten otetaan kaikki ilo irti yhdessäolosta.
[/quote]
Nauttikaa!! :)
Ap
[quote author="KirkkoSisko" time="20.02.2015 klo 10:01"]Jo tämä kysymyksesi lisäsi hyvää tuultani :)
Ihmisten hyväntahtoisuuus kasvattaa hyvyyttä.
[/quote]
Ja kuinka pienellä teolla sitä hyvää mieltä voikaan tuoda kanssaihmusille!
Ap
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 08:51"]Töihin meno, mukava mennä, kun tietää muidenkin olevan hyvillä fiiliksillä perjantain takia. Illalla miesystäväni tulee luokseni viikonlopuksi. :)
[/quote]
Kiva kuulla, että töihin on mukava mennä, niin usein kuulee vaan päinvastaista. :)
Ap