Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulta koskaan kuollut sellaista läheistä ihmistä, jota ajattelet joka ikinen päivä vielä vuosien päästäkin?

Vierailija
25.11.2021 |

Minä ajattelen edelleen päivittäin isääni, joka kuoli vuonna 2000.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa viikossa kaipailen vanhempiani,koska olisi niin paljon kysyttävää. Silloin ei kiinnostanut.

Vierailija
42/57 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että tulen ajattelemaan mummoani elämäni loppuun asti. Hän kuoli reilu vuosi sitten. Vähän ohi aiheen, mutta mitä te yleensä ajattelette? Minä esimerkiksi ajattelen päivittäin poikaystävääni, jonka jätin vuonna 1997. Koskaan en kuitenkaan ole häntä kaivannut.

Miksi ajattelet häntä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omia lapsiani jotka rattijuoppo vei 13 vuotta sitten. Välillä makaan päiväkausia putkeen sängyssä kun en jaksa nousta ylös. Onneksi mies ymmärtää ja jaksaa ja on tukena. Hän on niin paljon vahvempi kuin minä vaikka kerran yllätinkin hänet itkemässä puuliiterissä kun oli hakemassa saunapuita.

Sinulla on hyvä mies. Aistin sen.

Vierailija
44/57 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma sisko. 13 vuoden jälkeenkin on hetkiä kun käy mielessä, että soitanpa siskolle, se tietää tän asian. Todellisuus on raaka kun se iskee ton ajatuksen perään.

Vierailija
45/57 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omia lapsiani jotka rattijuoppo vei 13 vuotta sitten. Välillä makaan päiväkausia putkeen sängyssä kun en jaksa nousta ylös. Onneksi mies ymmärtää ja jaksaa ja on tukena. Hän on niin paljon vahvempi kuin minä vaikka kerran yllätinkin hänet itkemässä puuliiterissä kun oli hakemassa saunapuita.

Anteeksi, joudun käydä hakemassa talouspaperirullan. Kyynelkanavani avautuivat.

Jos rattijuoppo veisi mun lapseni en vastaisi seurauksista. Olisin valmis menemään siitä jopa vankilaan koska elämäni olisi tuhottu joka tapauksessa. Eihän se toisi lapsia takaisin mutta siitä huolimatta.

Aika turhaa uhoamista. Sehän ei ole mikään saavutus, että päätyy vankilaan. 

Eihän se mikään saavutus olekaan, mutta siitä saa henkisen tyydytyksen.

Vierailija
46/57 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni kuoli äkillisesti vuonna 1980 kun olin 11-vuotias. Päivittäin hän käy mielessäni kun joku asia muistuttaa hänestä.

Äitini kuoli tämän vuoden alussa ja se on vielä tuore tapaus mutta tuskin tulee olemaan yhtään helpompaa. Hänen kuolemansa oli vielä kovin traumaattinen, joten sekin painaa mieltä kovasti.

Vierailija
47/57 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos rattijuoppo veisi mun lapseni en vastaisi seurauksista. Olisin valmis menemään siitä jopa vankilaan koska elämäni olisi tuhottu joka tapauksessa. Eihän se toisi lapsia takaisin mutta siitä huolimatta.

Vain sairas ihminen saa tyydytystä siitä, että päätyy vankilaan. 

Vierailija
48/57 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojan kuolema kesällä 2018. Joskus tulee niin hirvittävät henkiset tuskat, että luulen saavani sydänkohtauksen.

Vierailija
49/57 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rattijuoppo sairastuttaa tunaroinneillaan muitakin kuin vain lähimmäisiään.

Vierailija
50/57 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappa ♥️

Vierailija
51/57 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomieheni kuoli. Ajattelen häntä joka ikinen päivä ja yö.

Vierailija
52/57 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei saa tyydytystä joutuessaan vankilaan, vaan kostosta. Eikö rattijuoppo ole mielestäsi sairas? Vain hänellä on lupa tappaa?

Vierailija
53/57 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies <3

Vierailija
54/57 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja aion ajatellakin loppuelämäni. Sitä kutsutaan muiston vaalimiseksi.

Vierailija
55/57 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lastani.

Vierailija
56/57 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi kuoli tänä keväänä, alle 60-vuotiaana. Häntä tulen kaipaamaan loppuelämäni ajan suunnattoman paljon. Parempaa ystävyyttä en olisi voinut kokea. Miten ihanan ihmisen menetimmekään.. 😢

Vierailija
57/57 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ystäväni. Kuolemasta on kohta 15v, mutta edelleen on mielessä päivittäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi