Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulta koskaan kuollut sellaista läheistä ihmistä, jota ajattelet joka ikinen päivä vielä vuosien päästäkin?

Vierailija
25.11.2021 |

Minä ajattelen edelleen päivittäin isääni, joka kuoli vuonna 2000.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että tulen ajattelemaan mummoani elämäni loppuun asti. Hän kuoli reilu vuosi sitten. Vähän ohi aiheen, mutta mitä te yleensä ajattelette? Minä esimerkiksi ajattelen päivittäin poikaystävääni, jonka jätin vuonna 1997. Koskaan en kuitenkaan ole häntä kaivannut.

Vierailija
22/57 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että tulen ajattelemaan mummoani elämäni loppuun asti. Hän kuoli reilu vuosi sitten. Vähän ohi aiheen, mutta mitä te yleensä ajattelette? Minä esimerkiksi ajattelen päivittäin poikaystävääni, jonka jätin vuonna 1997. Koskaan en kuitenkaan ole häntä kaivannut.

Ajattelen niitä ihmisiä ja tapahtumia, jotka ovat tässä hetkessä, ja suunnittelen tulevaisuutta. Harvoin ajattelen menneitä.

Vierailija
24/57 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempia vanhempiani. Olin 16, kun isäni (syöpä) kuoli ja 19, kun äitini (liikenneonnettomuus) kuoli. Huomaan tekeväni asioita jotenkin nopeutetussa tahdissa. Lisäksi hommaa pitää olla paljon ja koko ajan, koska jos jään paikoilleni, tulen pian hyvin alakuloiseksi. Käyn vanhempieni haudalla pari kertaa kuukaudessa. Ikävä on pohjaton, koska he olivat kumpikin upeita ihmisiä. M30

Vierailija
25/57 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, oma lapsi. Juttelen hänelle edelleen päivittäin.

Sama minulla, tiedän tunteen.

Voimia Sinulle❤️

Vierailija
26/57 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molempia vanhempiani. Olin 16, kun isäni (syöpä) kuoli ja 19, kun äitini (liikenneonnettomuus) kuoli. Huomaan tekeväni asioita jotenkin nopeutetussa tahdissa. Lisäksi hommaa pitää olla paljon ja koko ajan, koska jos jään paikoilleni, tulen pian hyvin alakuloiseksi. Käyn vanhempieni haudalla pari kertaa kuukaudessa. Ikävä on pohjaton, koska he olivat kumpikin upeita ihmisiä. M30

Orpona jo alle kaksikymppisenä. Tämä kolahti. Jaksuhalit!

Vierailija
27/57 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyvät unissa moikkaamassa useinkin. Jostain syystä kissat eivät näy, koirat kyllä. Mikähän siinä on?

Vierailija
28/57 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniakin. Se on ihan luonnollinen osa suruprosessia, että muistelee edesmenneitä. Ei rakkaus kuolemaan lopu. 

Vierailija
29/57 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummu pappa aviomies isä äiti veli sisko eno täti & työkaveri. Kaikkein raskainta kuitenkin oman lapsen kuolema. Sen muistaa joka ikinen päivä.

Vierailija
30/57 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas vaimoni, sielunkumppanini.

Vierailija
31/57 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
32/57 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyvät unissa moikkaamassa useinkin. Jostain syystä kissat eivät näy, koirat kyllä. Mikähän siinä on?

Sitähän sanotaan, että koira on ihmisen paras ystävä. Ehkä ovat siis jotenkin lähempänä ihmistä henkisellä tasolla kuin kissat. 

Vierailija
33/57 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä päivänä, kun lakkaan ajattelemasta poismenneitä läheisiäni, tiedän, että minun on aika lähteä. Silloin on tunteet kuolleet, joten ei ole syytä enää elää. 

Vierailija
34/57 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omia lapsiani jotka rattijuoppo vei 13 vuotta sitten. Välillä makaan päiväkausia putkeen sängyssä kun en jaksa nousta ylös. Onneksi mies ymmärtää ja jaksaa ja on tukena. Hän on niin paljon vahvempi kuin minä vaikka kerran yllätinkin hänet itkemässä puuliiterissä kun oli hakemassa saunapuita.

Vierailija
35/57 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiokaverini, joka teki itsemurhan 1990. Muistan aina päivämääränkin ja hänen sytymäpäivänsä.

Vierailija
36/57 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen poikaystäväni, jonka kanssa oltiin ystäviä, tappoi itsensä yli vuosikymmen sitten. Emme olleet nähneet puoleentoista vuoteen. Viestitteli minulle vielä vähän ennen kuolemaansa, ja meillä oli jäänyt joitain asioita ilmaan. Ajattelen päivittäin, vaikka meistä ei olisi paria voinut tulla.

Vierailija
37/57 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omia lapsiani jotka rattijuoppo vei 13 vuotta sitten. Välillä makaan päiväkausia putkeen sängyssä kun en jaksa nousta ylös. Onneksi mies ymmärtää ja jaksaa ja on tukena. Hän on niin paljon vahvempi kuin minä vaikka kerran yllätinkin hänet itkemässä puuliiterissä kun oli hakemassa saunapuita.

Anteeksi, joudun käydä hakemassa talouspaperirullan. Kyynelkanavani avautuivat.

Vierailija
38/57 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos rattijuoppo veisi mun lapseni en vastaisi seurauksista. Olisin valmis menemään siitä jopa vankilaan koska elämäni olisi tuhottu joka tapauksessa. Eihän se toisi lapsia takaisin mutta siitä huolimatta.

Vierailija
39/57 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
40/57 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos rattijuoppo veisi mun lapseni en vastaisi seurauksista. Olisin valmis menemään siitä jopa vankilaan koska elämäni olisi tuhottu joka tapauksessa. Eihän se toisi lapsia takaisin mutta siitä huolimatta.

Aika turhaa uhoamista. Sehän ei ole mikään saavutus, että päätyy vankilaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän