Nainen! Vastaako Temppareiden sinkkumiehet miesihannettasi?
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/a6ba1c27-659b-4036-babf-519de51…
Pitääkö miehen näyttää tuollaisilta, jotta saa naisia?
Kommentit (78)
Bilepojat ovat pahinta mieskuonaa. Eihän noita huoli kuin bimbot.
Kukas näistä olikaan se Rai Skari?
Voi luoja mitä tyrkkyjä teinejä :D En seuraa tuontyylisiä ohjelmia ollenkaan, mitä nyt palstalta jotain linkkejä joskus availen, mutta siis täytyy olla päässä jotain pahasti vinksollaan, jos tieten tahtoen tunkee tuommoiseen epämääräiseen julkisuuteen.
Kiva että mies käy salilla ja on vähän lihasta, mutta voi kamala kun nuo pojat on niin pojan näköisiä. Kyllä miehistä kokoa ja olemusta mun makuuni tarvitaan vielä jonkin verran lisää.
Ja sitten se itsensä esille tuominen… paita auki, tuollainen ’viettelevä katse’ ja muu fruittarityyli, ei kyllä osu mun makuhermoon kyllä sitten yhtään.
Itse kiinnitän nuorena naisena huomiota miesten kriteereihin tai enemmänkin toiveisiin siitä millaista kumppania haluavat/mistä asioista naisissa pitävät. Korostui liikaakin pinnalliset tekijät ja sellaiset jotka jokainen nimeäisi. Ei mitään omaperäistä tai erottuvaa.
Jotenkin sitä itse ainakin arvostaa jos mies osaa oikeasti miettiä niitä asioita jotka hänelle merkkaavat. Eikä ota aina sitä helpointa vaihtoehtoa.
Loppupeleissä kun sillä urheilullisuudella ja hyvällä huumorilla ei pärjää. Jos ymmärrätte mitä haen!:D
Ylimieliset asenteet ja ällöttävät motot eivät tee vaikutusta. Aivan sama minkä näköinen, jos luonne on näiden luokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse kiinnitän nuorena naisena huomiota miesten kriteereihin tai enemmänkin toiveisiin siitä millaista kumppania haluavat/mistä asioista naisissa pitävät. Korostui liikaakin pinnalliset tekijät ja sellaiset jotka jokainen nimeäisi. Ei mitään omaperäistä tai erottuvaa.
Jotenkin sitä itse ainakin arvostaa jos mies osaa oikeasti miettiä niitä asioita jotka hänelle merkkaavat. Eikä ota aina sitä helpointa vaihtoehtoa.
Loppupeleissä kun sillä urheilullisuudella ja hyvällä huumorilla ei pärjää. Jos ymmärrätte mitä haen!:D
Huomaa kyllä, että olet nuori nainen. Mies ei mieti tuollaisia asioita parinvalinnassa. Ja loppupeleissä: urheilullisuudella pääsee kohtuuttoman pitkälle ja jos siihen on vielä muka huumoriakin yhdistetty, niin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loppupeleissä kun sillä urheilullisuudella ja hyvällä huumorilla ei pärjää. Jos ymmärrätte mitä haen!:DHuomaa kyllä, että olet nuori nainen. Mies ei mieti tuollaisia asioita parinvalinnassa. Ja loppupeleissä: urheilullisuudella pääsee kohtuuttoman pitkälle ja jos siihen on vielä muka huumoriakin yhdistetty, niin...
Olen itse urheilullinen ja huumoria löytyy, ja tällaisia naisia on kouluni täynnä. Aika löyhiä on siis miesten kriteerit unelma-naiselle. Pari asiaa niin kelpaa.
Ei todellakaan! Ulkonäköä tärkeämpää muutenkin on, mitä päässä liikkuu. Tuskin tähän ohjelmaan päätyneillä mitään.
Ihan kauheita. Eli ei todellakaan :D
Jere on komea mutta luultavasti luonne ja arvot on mitä on, kun tuonne on mennyt. Lisäksi mulle ihan liian nuori 😂
Mutta joo, ei pyykkilautavatsa ole mikään ykkösvaatimus. Ei mullakaan ole niin paha sellaista on toiselta vaatia. Tatuoinnit on kans vähän meh ellei oo todella hienoja. Valkoiset hampaat on aina plussaa!
N30
Ei todellakaan vastaa! Pelkkiä pikkupoikia.
Monet noista miehistä on objektiivisesti hyvännäköisiä, mutta mietelausetatska-Lahti-äijätyyli ei oikein nappaa. Pään tyhjyys ja kokemattomuus paistaa monesta läpi. Eivät ole oikein oman tyylisiä poikia, ja liian nuoria mulle. Olen itse 32.
Seiskakauden Anttoni oli objektiivisesti erittäin hyvännäköinen mies, mutta viisas ja rauhallinen luonne teki hänestä viehättävän. Saman kauden Macce oli lempisinkkuni, koska hänellä oli viehättävä persoona ja oli myös söpön näköinen, vaikkei ollut klassinen komistus kuten Anttoni.
Eli joo, eipä pelkän naaman ja ulkonäön perusteella voi sanoa mitään.
Ei todellakaan vastaa. Mutta ulkonäköäkin tärkeämpi asia eli luonne ja samanlaiset arvomaailmat eivät mitä todennäköisimmin kohtaisi tuollaisen miehen kanssa. En pystyisi seurustella miehen kanssa joka vaihtaisi naisia kuin sukkia, naisi kaikkea mikä liikkuu ja leikkisi jotain alfaurosta "kaataessaan" varattuja naisia. Formaatti on täysin naurettava ja vastenmielinen enkä voi ottaa vakavasti ihmistä joka tuollaiseen osallistuu.
Kliseisistä, samaa toistavista kommenteistanne päätellen ette itsekään ole mitään persoonallisia naisia, vaikka niin kuvittelette😏
Minusta on hauska, kuinka ovatkaan löytäneet näihin ohjelmiin ihmisi, jotka vetävät toisiaan puoleensa. Nuo miehet vetävät puoleensä tempparinaisia, ja toisinpäin.