Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vanheneminen pitäisi hyväksyä?

Vierailija
19.02.2015 |

En itse ainakaan aio ryhtyä nauttimaan rypyistä ja makkaroista, vaan pyrin pysyttelemään nuoren näköisenä niin kauan kuin mahdollista. Nyt olen vähän alle 30 ja toivon pysyväni alle 30-vuotiaan/noin 30-vuotiaan näköisenä seuraavat 10 vuotta. Sitten taas 5-6 -kymppisenä voisin suostua näyttämään 40v/päälle neljäkymmenvuotiaalta. En haaveile kalliista taloista tai oikeastaan mistään aineellisesta, ainoa "materiaalinen" haluni kohdistuu siihen, että saan nauttia vartaloni nuorekkuudesta. Muita?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhenemista pitää hyväksyä. Koska elimistö kuuluu. Vaikka huolehdit itsestää ja syöt tervellisesti-käytät lisäravinteitä ja käyt ayervedisessa öljyhieronnassa ja hoidat luut ja nivelet niin siitä huolimatta. Meidät ei oo tarkoitettu jäämään tänne ikuisesti, ei vaan tarkoitettu. Vaikka minäkiin tykkään hoitaa kehoni,mutta se on aika tylsä loppuen lopuksi-lopulta kyllästyt. Keho vaan yksinkertaisesti kuuluu ajan myöten ja hoito/ikäntyminen suhde tule ajan myötä vaikeammaksi ja aika vievää-tää on kun suossa liikkuminen kun pidemmäksi meet sitä syvempi vajoat. Tietenkiin on hauska voida hyvin,mutta meillä on tässä elämä-huolet,surut ja murhet, se ei ole ruusuilla tanssimista kuten sanotaan.
Minä itse uskon Jumalaan joten oletan omistavani sielu joka on ikuinen. Se sielu nimittäin vaati elämään osallistumista ja tilanteseen heittäytymistä-meidän kuuluu elää ja se synnyttä jännitettä ja uusia kokemuksia-toivottavasti positiivisia,tai ainakiin toivoa on että mieli pystyy olla avoin käsitella tilanteita ja tunteita meille hyödyllisella ja positiivisella tavalla,jotta siitä syntyy kohottava ja ylinevä mielintila. Noin ajattelen asiasta.

Vierailija
2/28 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 22:30"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 22:29"]Minä en hyväksy vanhenemista, maapallon pyöreyttä enkä sitä, etten osaa lentää. Aion kiukutella näistä asioista koko ikäni. En vaan hyväksy! [/quote] En aio kiukutella, vaan käyttää aikaa ja varmaan rahaakin kauneuteen enemmän kuin nuorena.

[/quote]

Se käytetty raha on ihan hukkaan heitettyä, millään aineella et voi estää tai vaikuttaa vanhenemiseen. Paitsi tietysti edistävästi.

Sama jos sytkärillä laittasit seteleitä tuleen ja ajattelisit samalla, että se jotenkin säilyttää tai kaunistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap. Kumpi painaa enemmän? 1kg metallia vai 1kg pumpulia? Niinpä...näyttää erilaiselta mut tosiasia on että molemmat silti painaa sen 1kg.

Vierailija
4/28 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 22:55"]

Mä olen hyväksynyt vartaloni vanhenemisen, mutta kuolemassa on vielä vähän pureksittavaa. 

[/quote] varmaan sitä jossain vaiheessa on jo valmis kuolemaan  ja varsinkin jos makaa tylsänä hoitokodissa

Vierailija
5/28 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 23:19"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 22:55"]

Mä olen hyväksynyt vartaloni vanhenemisen, mutta kuolemassa on vielä vähän pureksittavaa. 

[/quote] varmaan sitä jossain vaiheessa on jo valmis kuolemaan  ja varsinkin jos makaa tylsänä hoitokodissa

[/quote]

Niin. Toivottavasti pääsen siihen pisteeseen.

Vierailija
6/28 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 22:29"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 22:25"]Mut hei, joillekin vanheneminen tuo myös viisautta! Ja tää taas tarkoittaa kykyä luopua pinnallisista typeryyksistä. [/quote Tuntuu, että vanheneminen tarkoittaa monille oikeutusta lihoa ja laiskistua. Jos ei halua tähän massaan, niin on pinnallinen typerys.

[/quote]

Joissain asioissa massa ei ole väärässä, ja tämä taitaa olla yksi niistä.

Vierailija
7/28 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 23:03"]

Hei ap. Kumpi painaa enemmän? 1kg metallia vai 1kg pumpulia? Niinpä...näyttää erilaiselta mut tosiasia on että molemmat silti painaa sen 1kg.

[/quote]

en usko, koska pumpulia pitäs olla vähintään tuhat kiloa, että se painaisi saman verran kuin kilo metallia.

Vierailija
8/28 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 22:22"]

Ai miksi?

Koska se on väistämätöntä. Tosiasiat on syytä hyväksyä. 

[/quote]

Juuri näin,mitä ei voi estää,se täytyy kestää.Olen tosin vasta kolmekymppinen,mutta aion vanheta arvokkaasti.Muistan jo lapsena hävenneeni kun "nuorekas" isoäitini pukeutui teini-ikäisille tarkoittuihin vaatteisiin.

Vierailija
9/28 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse kristallipalloa nähdäkseen, että ap:llä on ankeita aamuja edessä. Kun peilistä katsoo hehkeimmät päivät nähnyt, riipputissinen keski-iän ylittänyt nainen, niin on aika miettiä mikä elämässä oikeasti on tärkeää. Jos koko itsetunto on tänä päivänä ulkonäöstä kiinni, niin voi vain toivoa, että tulevaisuus tuo myös viisautta mukanaan.

Vierailija
10/28 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 23:45"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 23:03"]

[/quote]

en usko, koska pumpulia pitäs olla vähintään tuhat kiloa, että se painaisi saman verran kuin kilo metallia.

[/quote]

Siis kyllähän kiloon mahtuu enemmän pumpulia,kuin metallia.Kilo painaa silti kilon.Samoin on yhden tekevää onko 40v ja näyttää 30v ikäiseltä,tai onko 40v ja näyttää 40v ikäiseltä.Vanhenemista ei voi estää vaikka kuinka pitäisi itsestään huolta.

Vierailija
11/28 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 22:41"]

http://images.bittenandbound.com/iu/t_xlarge_p/v1395654696/attachment/raquel-beyond-the-cleavage-book-cover.jpg

Siitäpä vaan AP ostamaan tuo kirja Beyond the Cleaveage, jossa Raquel Welch kertoo miten näyttää 70-vuotiaana 30-vuotiaalta!

[/quote]

Tuossa kuvassa on jo käytetty kuvankäsittelyä rankasti. Kyllä Raquel Welch hyvinkin näyttää julkaistuissa kuvissa 15 vuotta ikäänsä nuoremmalta, mutta ei sentään kolmekymppiseltä. Hyvin säilynyt ja huolella meikattu kuusikymppinen ulkonäöltään, mielestäni.

http://www.google.fi/imgres?imgurl=https://speakerdata.s3.amazonaws.com/photo/image/789094/Raquel_Welch_hot_015_original.jpg&imgrefurl=http://speakerpedia.com/speakers/raquel-welch&h=273&w=185&tbnid=X1fByCmXTKf6rM:&zoom=1&tbnh=186&tbnw=126&usg=__Ffah97vsceYkXEtgm2J8uNachDI=&docid=O2UdXqqJ-ph3KM&itg=1&ved=0CJIBEMo3&ei=Cl3mVMWEMYSGywP4vILoDA

Vierailija
12/28 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, että olen joskus alle 25-vuotiaana katsellut keski-ikäisiä naisia kassajonossa ja tuntenut heidän rupsahtaneisuudestaan ja rumuudestaan niin hirveää ahdistusta, että ajattelin saavani vanhenemisen pelosta paniikkikohtauksen.

Nyt olen keski-ikäinen, kohta 45, ja tuo muisto huvittaa. Minäkin vannoin nuorena, että taistelen kaikin keinoin vanhenemista vastaan, sitten kun merkkejä alkaa kunnolla näkyä. No näkyy ja kunnolla, eikä voisi moiset taistelut enää vähempää kiinnostaa. Pidän kyllä huolta terveydestäni ja harrastan liikuntaa välttääkseni liikakilot, mutta mihinkään botox-taisteluun en halua lähteä. Elämässä nimittäin on koko ajan enemmän kaikkea muuta kiinnostavampaa ja mielekkäämpää tekemistä, kuin kilpailu kauneudesta, saati miehistä :D

Mielestäni on kiehtovaa, kuinka vanhaksi elävä ihminen pääsee yhden elämän aikana kokemaan niin monenlaisia olomuotoja. Olen aivan eri näköinen, kuin 20, tai 10 vuotta sitten ja muutun edelleen. Se on mielestäni jännittävää. Jos saan elää vanhaksi, niin silloinkin olen taas aivan toisenlainen ihminen, uudenlaisessa olomuodossa. Haluaisin päästä kokemaan muuttumisen koko kirjon ja arvostan elämää koko ajan enemmän, mitä vanhemmaksi tulen. 

Vierailija
13/28 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miksi?

Koska se on väistämätöntä. Tosiasiat on syytä hyväksyä. 

Vierailija
14/28 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut hei, joillekin vanheneminen tuo myös viisautta! Ja tää taas tarkoittaa kykyä luopua pinnallisista typeryyksistä.

Vierailija
15/28 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Botoxia naamaan sitten vaan

Vierailija
16/28 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en hyväksy vanhenemista, maapallon pyöreyttä enkä sitä, etten osaa lentää. Aion kiukutella näistä asioista koko ikäni. En vaan hyväksy!

Vierailija
17/28 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 22:25"]Mut hei, joillekin vanheneminen tuo myös viisautta! Ja tää taas tarkoittaa kykyä luopua pinnallisista typeryyksistä.
[/quote

Tuntuu, että vanheneminen tarkoittaa monille oikeutusta lihoa ja laiskistua. Jos ei halua tähän massaan, niin on pinnallinen typerys.

Vierailija
18/28 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 22:29"]Minä en hyväksy vanhenemista, maapallon pyöreyttä enkä sitä, etten osaa lentää. Aion kiukutella näistä asioista koko ikäni. En vaan hyväksy!
[/quote]

En aio kiukutella, vaan käyttää aikaa ja varmaan rahaakin kauneuteen enemmän kuin nuorena.

Vierailija
19/28 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, provosoivan otsikon sait puserrettua.

Mutta totuus on se, että jos sulla on hyvät geenit, et röökaa etkä ota aurinkoa, nukut, syöt ja liikut kunnolla, voit ihan hyvin onnistua näyttämään ja toimimaan kuin kymmenen vuotta ikäistäsi nuorempi. Elikäs satakymmenenvuotiaana tunnut ja näytät vain satavuotiaalta. Ihan hyvä tavoite, ap. Anna mennä vaan!

ww

Vierailija
20/28 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se tapahtuu kaikille, halusi tai ei. Nuorena sitä ei ole vielä sisäistänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän