Mitä ajattelet naisesta, joka ei käy ikinä kampaajalla?
Oikeasti, ei ikinä? Leikkaa itse omat hiuksensa ja perheen lastenkin hiukset. Kaikilla on pitkät hiukset, joita vain tasataan joskus latvoista.
Eikö tuollainen ole jo itsestä huolehtimattomuutta? Huolestuttaa vähän sellaisen naisen mielentila, että onko masentunut tai uupunut, kun ei ole käynyt melkein kymmeneen vuoteen kertaakaan kampaajalla. Kyllä normaalit naiset käyvät siellä ainakin pari kertaa vuodessa.
Mielipiteitä?
Kommentit (49)
Kampaaja turhaa rahastusta jos osaa ite paremmin.
En näe syytä mennä kampaajalle sen takia että joku leikkaa sen sentin pois ja maksaa siitä riemusta 25e.
Teitä itse "osaavia" tuntuu olevan aika paljon:)
Kampaajan liikevaihto sua huolettaa. Mitäs itsestään huolehtimattomuutta se sitten on, että on hyväkuntoinen, pitkä tukka? Ei ehkä ihan tasainen, mutta jos on vähänkään kihara hiuslaatu, sitä ei edes huomaa.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 22:14"]
Teitä itse "osaavia" tuntuu olevan aika paljon:)
[/quote]
Eiköhän nyt suurinosa ihmisistä osaa itse tasata latvat?
T: Kampaaja
No mä olen käynyt kampaajalla viimeksi kuusi vuotta sitten. Pitkät hiukset on helppo leikata itse ja värjäyskin onnistuu loistavasti. Aina olen saanut kehuja hiuksistani.
Oon käyny kampaajalla viimeks 2009 kun äitee osti lahjakortin permanentiin. Teini-ikäisenä tulin siihen tulokseen että menee paljon vähemmän rahaa ku värjää päänsä ite, ja tulee viel yleensä paremman näköseks ku kampaajalla värjättynä. Yks kampaaja pisti semmoset myrkyt mun päähän että hiukset meni kumilankamaisiksi ja tästä huvista sai maksaa 70e. Eilen ostin vihdoinkin hiustenleikkuukoneen ja trimmerin niin saa ajeltua irokeesin siistiksi helposti ilman että päässä on 20 pikkuhaavaa ajelun jäljiltä.
Bää bää lampaat. Pakko käydä kampaajalla koska yhteis kunnan mielestä se on normaalia.
Ikävä, että tänne ei ole vastannut hirveästi niitä, jotka itse käy kampaajalla säännöllisesti. Kiinnostaisi tietää, mitä oikeasti ajattelette naisista, jotka ei käy koskaan tai käyvät tosi harvoin kampaajalla. Huomaako sitä edes? Pitkissä hiuksissa kai ei.
Itse kävisin mielelläni säännöllisesti tasauttamassa pitkien hiusteni latvat kampaajalla, mutta kun ei ole varaa, niin ei voi.
Itse en ole koko elämäni aikana käynyt kampaajalla. En koe tarvetta maksaa parin kuukauden välein 150 euroa operaatiosta minkä voin itse taidokkaasti tehdä päälle kymmenellä eurolla.
Ap on itse kampaaja kenellä ei ole tarpeeksi asiakkaita?
En mitään, viimeksi olen käynyt kampaajalla 2006 ja saman olisin voinut tehdä itsekin ilmaiseksi. Hiuksilla ja masennuksella ole mitään tekemistä keskenään. Olen myös varmasti säästänyt monta euroa leikkelemällä itse.
En ajattele mitään. Itse kävin kampaajalla viimeksi alle kouluikäisenä pikkutyttönä. En ole masentunut enkä uupunut. Kampaajalla käyminen olisi varmasti masentavaa ja uuvuttavaa.
Olen leikannut ja kerrostanut hiukseni viimeiset 25 vuotta itse. Joskus olen pitänyt myös lyhyitä hiuksia ja leikannut nekin itse. En näe tässä mitään ongelmaa, hiukset on hyvännäköiset ja niistä tulee kehuja. Leikkaan myös teinityttöjeni hiukset itse, ja joskus nuorempana leikkelin kavereidenkin. Varsinkin tyttärillä on niin paksut tukat että suomalaiset kampaajat ei oikein osaa, ja sen kerran kun kampaajalla käytiin leikkaamassa tytön pitkät hiuket ns. EMO-tukaksi, oli tuloksena järkky pallo joka mun piti itse kerrostaa ja ohentaa kotona. Enkä ole kampaaja, enkä muutenkaan kauneusalalla. Ja en todellakaan tee tätä säästön vuoksi vaan siksi että kampaajan lopputulos on useimmiten melko karmea.
Mutta provohan tää oli, joten.
Äitini on koko ikänsä leikannut omat hiuksensa ja minun kun olin lapsi. Kummallakin luonnon kiharat. Aikuisena olen käyny kampaajalla, mutta en taas ainakaan viiteen vuoteen. Leikkaan itse hiukseni ja saan haluamani naiset. Kampaajalla en koskaan saanut sitä mitä toivoin.
On rahalle parempaakin käyttöä ja pitkät hiukset on kauniit. Siis mistä lähtien pitkät hiukset on ollut masennuksen merkki? :D :D :D
Onko ap kampaaja? Jos ei tartte leikata, niin miksi? Kyllä jokainen terve osaa tukkansa itse kammata.
Jaa- en ole käynyt 15 vuoteen ammattilaisella leikkauttamassa, ja turhaapa tuota lapsiakaan sinne vie kun eivät juuri anna leikata muuta kuin hitusen korkeintaan latvoista.
Mitä sä muuten oikein sopertelet, mitä ne jonkun masennukset ja normaaliudet sulle kuuluu, vai oletko sattumoisin tuo nainen itse?
Siis ihan törkeetä harmaan talouden tukemista ja veronkiertoa leikata hiukset itse!! Sellainen pitäisi lailla kieltää!! Kampaaja on pitkän koulutuksen käynyt asiantuntija ja tietää absoluuttisesti, minkä väriset ja malliset hiukset sopii just sulle!! Kampaaja on ainoa, joka saa leikata hiuksia, ei kukaan muu!!