Karvoilla vai ilman
Kommentit (50)
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 08:28"]
Karvoilla kiitos. Broilerit on jo niin nähty. M42
[/quote]Sama. Mutta karvat pitää olla siistitty.
Näppyläinen broileri on niin last season!
Omalla vaimollani ainakin siisti karvoitus on kiihottavampi kuin posliini. Johtuu sen hoikkuudesta ja tosi pienistä rinnoista että se näyttää posliinina todellakin enemmän mukulalle kun naiselle.
Kyllähän niitä karvoja menee suuhun, jos nuolee häpyhuulia. Posliini on paras. Voi antaumuksella antaa suuseksiä ilman, että tarttee karvoja siirrellä pois tieltä. Siistitty kelpaa myös.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 21:26"]
Kumpi parempi? Kattavia perusteluja.
[/quote]
Siistitty alapää. Kuinka kertoisin rakkaalle vaimolleni että siistisi alapäätään?, suuseksissä ne ovat vähän tiellä. Karvatonta en halua koska sitä pitäisi kokoajan höylätä vai miksi sitä kutsutaan, hoitamatta se pistelee. Kokeiltiin muutama kerta ja ei siitä mitää tullutM50+.
Jokainen tietää, että posliini on paras ja kauniit, itsestäänhuolehtivat naiset ovat aina posliineja. Ihan sama kuinka paljon te rämemajavat tätä alapeukutatte, se on silti totuus.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 10:51"]
Jokainen tietää, että posliini on paras ja kauniit, itsestäänhuolehtivat naiset ovat aina posliineja. Ihan sama kuinka paljon te rämemajavat tätä alapeukutatte, se on silti totuus.
[/quote]
Nythän se tämäkin mysteeri selvisi.
-Niksu
Kyllähän se niin on, että naisella kuuluu olla karvat alapäässä. Ihotautilääkäritkin on sitä mieltä, kun näkevät työssään mitä sheivaus aiheuttaa. Semmonen punasilla nypyillä koristeltu pillu on vastenmielinen.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 14:29"]
Mieluummin ilman niin ei mene suuhun. :)
[/quote]
Juuri näin.
M40
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 08:30"]
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 14:29"]
Mieluummin ilman niin ei mene suuhun. :)
[/quote]
Juuri näin.
M40
[/quote]
M40- kiitos vastauksestasi
Ihmettelen kanssa miten te sitä pillua oikein nuolette, kun kerran menee karvat suuhun. Eukolla kanssa tuuhea puska, mutta avonaisenahan sitä vittua nuollaan. Ei sielä limakalvoilla mitään karvoja kasva. Mutta siis ihan sama, karvoilla tai ilman. Kuinka muija ite tykkää. Karvat kiihottavat enemmän visuaalisesti, käytön kannalta ei mitään merkitystä.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 11:25"]
Ihmettelen kanssa miten te sitä pillua oikein nuolette, kun kerran menee karvat suuhun. Eukolla kanssa tuuhea puska, mutta avonaisenahan sitä vittua nuollaan. Ei sielä limakalvoilla mitään karvoja kasva. Mutta siis ihan sama, karvoilla tai ilman. Kuinka muija ite tykkää. Karvat kiihottavat enemmän visuaalisesti, käytön kannalta ei mitään merkitystä.
[/quote
Mukava huomata, että ketjussa on myös asioista selvilla olevia tahoja, eikä pelkkiä nettirunkkareita. T:Rouva tuuhealla tuherolla
50-miehen mielipide: Aivan sama on nuoltu 20 kympistä karvapersettä ja 60 vuotiasta posliinirouvaa ja kaikee mahdollista siitä välistä...samalta se pillu maistuu suurinpiirtein kunhan on puhdas ja terve 😛
Posliini. On miehen kannalta hyvä, noista karvoista en tykkää ja nuoleminen ja huulilla venyttäen onnistuu hyvin. Sängestä sanoisin senverran että kyllähän miehenkin sänki pistelee, kumpikin pidämme karvoista huoli. Vaimoni ei pidä kesällä pikkareita ollenkaan, kylmillä ilmoilla kylläM50+.
Sokeroinnin jälkeen ei tuu mitään näppyjä ja siisti on..Itse käynyt sokeroinnissa jo monta vuotta, tuntuu että olen hygieenisempikin ilman karvoja ja mies tykkää.
N29 ja posliini
Vierailija kirjoitti:
Sokeroinnin jälkeen ei tuu mitään näppyjä ja siisti on..Itse käynyt sokeroinnissa jo monta vuotta, tuntuu että olen hygieenisempikin ilman karvoja ja mies tykkää.
N29 ja posliini
Paljonko se maksaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N29 ja posliini
Paljonko se maksaa?
Riippuu paikkakunnasta ja tekijästä. Mä otan kolmen alueen sokeroinnin aina kerralla eli sääret, kainalot ja brassi (kaikki pois). Saan -15% alennusta niin about 100€ on ne. En tiiä paljon pelkkä brassi maksais tai ns osapoisto eli jos haluaa jättää kiitoradan tms.. Tulee kyllä aivan ihana ja karva kasvaa takaisin pehmeämpänä eikä "tuu" sellasta kovaa sänkeä sit kun ne karvat alkaa kasvaa takaisin.
Vierailija kirjoitti:
kyllähän posliinia on kivempi nuolla eikä hoitelun jälkeen ole kurkku täynnä karvoja, vähän viivaa tai kolmiota voi tietty olla. m38
Voihan pillua ennnen suuhoitoa pöyhiä kädellä sen verran että irtokarvat lähtee jja kun muutaman kerran nyrkkiin puristaa karvat ja vetäsee ja kynsiharjalla jonkusen verran vetää niin lähtee irtolaiset pois eikä tarvi kerätä niitä kurkkuun
Vaihtelu virkistää.
Meillä toimii molemmat. Usein kesäisin posliini ja talvella kiitorata.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 17:30"]
Karvojen nuoleminen ei todellakaan ole itse tarkoitus...
[/quote]Lesbot tykkää nuoleskella toistensa karvamattoa !