Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kysymys miehille

Vierailija
19.08.2010 |

Mites on, voiko naisihmisestä näkyä minkälainen mieli naisella on? Näkyykö se jos ajattelen vain yhtä asiaa...mulle kyllä sopis vaikka joku huomaiskin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisilta.

En minä miehenä ole koskaan käynyt kysymässä että panettaako, saati että olisin käynyt panemassa naista, joka mielestäni näytää puuttessa olevalta.

Hetkittäin kyllä tulee vastaan naisia, joista voisin kuvitella että tuossa olisi kynnettävää, mutta mene ja tiedä sitten miten kävisi, jos suorasukaiseksi ryhtyisin.

Vierailija
2/4 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä sitä suoraan näe naamasta saaka. Jotkut katsoo pitempään ja silloin tulee mieleen, että voisi onnistua. Pääsääntöisesti pitää itse elehtiä, jos meinaa saada vipinää aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan minun itsetunnolla en ole uskaltanut naista tulkita niin että tuo haluaa seksiä, ja vielä minua. Kyllä sen asian selvittäminen on puhumista vaatinut. Joskus joitain humalassa olevia naisia olen nähnyt jotka ovat "varmoja" tapauksia mutta en ikinä ole sellaiseen selvänä nähnyt.

Vierailija
4/4 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan minun itsetunnolla en ole uskaltanut naista tulkita niin että tuo haluaa seksiä, ja vielä minua. Kyllä sen asian selvittäminen on puhumista vaatinut. Joskus joitain humalassa olevia naisia olen nähnyt jotka ovat "varmoja" tapauksia mutta en ikinä ole sellaiseen selvänä nähnyt.

...samaa mieltä. Joskus naisella voi tosin olla sellainen hymy, josta voi tulkita että mieli tekisi. Mutta senkin voi joskus tulkita väärin ;-)