Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesmuusikkoa lähenneltiin

Vierailija
19.02.2015 |

Mitä mieltä olette miesmuusikon reaktiosta? Huom ennen kuin vastaatte miettikää tilannetta myös toisin päin!

KATSO VIDEO

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eihän toi nainen tehnyt muuta kuin tanssi?!?

Vierailija
2/4 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoinpitelysyyte miehelle. Sitä olen mieltä reaktiosta.

Turha kitistä mistään "miettikää toisinpäin". Ei nyt kauhean usein löydy tilannetta, jossa nainen lyö miehen katuun tämän tanssittua naisen lähellä. Ja jos tällainen harvinaisuus esiintyy, niin ei sitäkään sen hyvemmällä katsota kuin nyt tätäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon äijän muusikonura saisi kyllä jäädä tuohon, soitelkoot sitten vaikka studiossa, jos ei kestä jammailevia naisia. Itse olisin ollut enemmän otettu, tai jos tanssi olisi häirinnyt, olisin selvästi ottanut etäisyyttä tai pudistellut päätä merkiksi, ettei se sovi. Raukkamainen reaktio.

Vierailija
4/4 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä jo liioittelua ja selvää pahoinpitelyä. Ja jos ajatellaan toisinpäin niin nainen soittajana ei varmaan olisi lyönyt. Ja muutenkin kun nyt vingutaan siitä miten naiset ahdistelee miehiä, on pakka sanoa, että ei minua ainakaan naisena haittaisi jos minua ahdistelisi joku 8 vuotias poika koska tietäisin pärjääväni sille. Samin on näissä miesten ahdisteluissa. Miehen ei tarvitse juurikaan pelätä naista koska mies tietää pärjäävänsä naiselle helposti. Sanotaanko nyt näin, että isompansa kimppuun saa käydä jos uskaltaa:)