Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varoitus! Karvainen läski menee huomenna uimahalliin.

Vierailija
19.02.2015 |

Tämä Helsingissä. Varokaa ettei verkkokalvonne pala.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tuun samaan ketjuun kertomaan, että roikkuvavatsainen mummo menee huomenna kuntosalille. Teen pienillä painoilla ja pidän taukoja välissä. Mulla on päällä 90-luvun verkkarit, joku kaapista repäisty t-paita ja lentopalloa varten ostetut sisäkengät 80-luvulta. 

Vierailija
22/30 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 21:36"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 21:33"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 21:20"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 21:16"]

Muista kyykkyvatkata!

[/quote]Miten kyykkkyvatkataan? Lähden heti huomenna markettiin vatkaamaan kunhan joku kertoo miten. 

[/quote]

Mennään kyykkyyn uimahallin suihkussa, laitetaan käsi sinneniin ja vatkataan oikein kunnolla niin, että roiskuu vaan. :D Selkä tietty seinään päin ja polvet kunnolla erilleen. Samalla voi hakea katsekontaktia muihin suihkuttelijoihin ja hymyillä.

[/quote]Okei. Ei taida olla sovellettavissa markettiin;D Mutta toki kokeilen seuraavalla kerrallauimahallissa. 

[/quote]

Ei ehkä marketissa. :D Ja pukuhuoneessa kannattaa rasvailla kunnolla kaikki vakoset uinnin päätteeksi. Eikä tarvitse olla kovin häveliäs sen rasvailun kanssa. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lauteilla istut sitten niin, että nostat jalkaterät lauteille polvet koukussa ja erillään. Tuohon asentoon antaa viimeisen silauksen tamponinnaru ilman korua.

Mukavaa uimahallireissua! :)

Vierailija
24/30 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva, että varoitat etukäteen :)

terveisin karvaton, mutta taatusti läskimpi kuin sinä

Vierailija
25/30 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 21:50"]

Ja lauteilla istut sitten niin, että nostat jalkaterät lauteille polvet koukussa ja erillään. Tuohon asentoon antaa viimeisen silauksen tamponinnaru ilman korua. Mukavaa uimahallireissua! :)

[/quote]

Tai sit joku koru, joka on ihan last season tai muuten vaan ihan mauton. Vaikka joku halpa angry birds -killutin ja joku vilkkuva led-valosysteemi.

Vierailija
26/30 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D asun muuten HML, arvatkaa mihin meen huomenna!!?! Piti sheivata toi turkki pois mut taidanki jättää;)

Vierailija
27/30 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 21:57"]:D asun muuten HML, arvatkaa mihin meen huomenna!!?! Piti sheivata toi turkki pois mut taidanki jättää;)
[/quote]

Mihin meet? Uimahalliin vai aulangolle? :D

Vierailija
28/30 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen bmi 30 nainen ja kun menin uimahallin salille, näin altaaseen menossa olevan bmi 40 naisen. Eka ajatus: ihanaa kun tuo uskaltaa, voi kun minäkin uskaltaisin. Toka ajatus: onpas sopusuhtainen ja sileäihoinen kroppa painosta huolimatta.

Vierailija
29/30 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 20:34"]Mä en ole kovin paksu, mutta karvainen ja tatuoitu. Voitaisiin järjestää joku valtakunnallinen tempaus kaikkien karvaisten, läskien ja tatuoitujen kanssa ja mennä samana päivänä uimahalliin tiettyyn aikaan. :D
[/quote]
Ei löydy tatuointeja ja karvatkin olen poistanut, mutta kai yksi läski mahtuu mukaan? Varsinkin kun olen 19-vuotias ja nuorten lihat tuntuu olevan erityisen järkyttävää. Taidanpa kaivaa BIKINIT kaapin perältä esiin!

Vierailija
30/30 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ketju <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi