Varoitus! Karvainen läski menee huomenna uimahalliin.
Tämä Helsingissä. Varokaa ettei verkkokalvonne pala.
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 21:36"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 21:33"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 21:20"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 21:16"]
Muista kyykkyvatkata!
[/quote]Miten kyykkkyvatkataan? Lähden heti huomenna markettiin vatkaamaan kunhan joku kertoo miten.
[/quote]
Mennään kyykkyyn uimahallin suihkussa, laitetaan käsi sinneniin ja vatkataan oikein kunnolla niin, että roiskuu vaan. :D Selkä tietty seinään päin ja polvet kunnolla erilleen. Samalla voi hakea katsekontaktia muihin suihkuttelijoihin ja hymyillä.
[/quote]Okei. Ei taida olla sovellettavissa markettiin;D Mutta toki kokeilen seuraavalla kerrallauimahallissa.
[/quote]
Ei ehkä marketissa. :D Ja pukuhuoneessa kannattaa rasvailla kunnolla kaikki vakoset uinnin päätteeksi. Eikä tarvitse olla kovin häveliäs sen rasvailun kanssa. ;)
Ja lauteilla istut sitten niin, että nostat jalkaterät lauteille polvet koukussa ja erillään. Tuohon asentoon antaa viimeisen silauksen tamponinnaru ilman korua.
Mukavaa uimahallireissua! :)
kiva, että varoitat etukäteen :)
terveisin karvaton, mutta taatusti läskimpi kuin sinä
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 21:50"]
Ja lauteilla istut sitten niin, että nostat jalkaterät lauteille polvet koukussa ja erillään. Tuohon asentoon antaa viimeisen silauksen tamponinnaru ilman korua. Mukavaa uimahallireissua! :)
[/quote]
Tai sit joku koru, joka on ihan last season tai muuten vaan ihan mauton. Vaikka joku halpa angry birds -killutin ja joku vilkkuva led-valosysteemi.
:D asun muuten HML, arvatkaa mihin meen huomenna!!?! Piti sheivata toi turkki pois mut taidanki jättää;)
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 21:57"]:D asun muuten HML, arvatkaa mihin meen huomenna!!?! Piti sheivata toi turkki pois mut taidanki jättää;)
[/quote]
Mihin meet? Uimahalliin vai aulangolle? :D
Olen bmi 30 nainen ja kun menin uimahallin salille, näin altaaseen menossa olevan bmi 40 naisen. Eka ajatus: ihanaa kun tuo uskaltaa, voi kun minäkin uskaltaisin. Toka ajatus: onpas sopusuhtainen ja sileäihoinen kroppa painosta huolimatta.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 20:34"]Mä en ole kovin paksu, mutta karvainen ja tatuoitu. Voitaisiin järjestää joku valtakunnallinen tempaus kaikkien karvaisten, läskien ja tatuoitujen kanssa ja mennä samana päivänä uimahalliin tiettyyn aikaan. :D
[/quote]
Ei löydy tatuointeja ja karvatkin olen poistanut, mutta kai yksi läski mahtuu mukaan? Varsinkin kun olen 19-vuotias ja nuorten lihat tuntuu olevan erityisen järkyttävää. Taidanpa kaivaa BIKINIT kaapin perältä esiin!
Mä tuun samaan ketjuun kertomaan, että roikkuvavatsainen mummo menee huomenna kuntosalille. Teen pienillä painoilla ja pidän taukoja välissä. Mulla on päällä 90-luvun verkkarit, joku kaapista repäisty t-paita ja lentopalloa varten ostetut sisäkengät 80-luvulta.