Lue keskustelun säännöt.
Voiko silmälasit tilata laskulla?
19.02.2015 |
Jos siis huomenna tilaan ne suoraan liikkeestä (Instru)? Tietääkö kukaan?
Kommentit (3)
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 18:57"]
Voi ostaa korottomasti ja kuluttomasti ja maksaa max 6 kk pois. 25% pitäisi tilatessa maksaa etumaksua.
[/quote]
Oho, niinpä tuossa lukikin sivuilla, en hoksannut katsoa. Kiitos :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
No hitsi, enpä pystykkään koska muutamalla kuukaudella heittää osamaksuun vaadittu ikäraja. No, ei voi mitään.
Voi ostaa korottomasti ja kuluttomasti ja maksaa max 6 kk pois. 25% pitäisi tilatessa maksaa etumaksua.