Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina pieni pala sielusta kuolee pois työhaastattelun jälkeen:(

Vierailija
19.02.2015 |

en kestä :( 

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä? On tietysti kurjaa, jos ei saa töitä, mutta ei sitä pidä ottaa henkilökohtaisesti. Jos paikkoja on vain yksi ja hakijoita on 100, niin on aika todennäköistä, että joku hakijoista on pätevämpi ja sopivampi tehtävään kuin mitä itse on. Vaikka olisit toiseksi paras ja ne 97 muuta hakijaa sua huonompia, niin et silti tule valituksi.

Vierailija
22/23 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 15:46"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 15:31"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 15:30"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 15:28"] Mieti mitä virheitä teet haastattelussa [/quote] Tämäpä auttoi. Kiitosta :)  [/quote] No vittuako iniset, jos et ole valmis tekemään mitään muutoksia. Ei me täällä palstalla osata sanoa, mitä virheitä teet.

[/quote]

Mistä sinä tiedät vaikko ap tekisi mitään virheitä? Moneen paikkaan vain löytyy enemmän kokenut ja paremmin koulutettu.
[/quote]

Varmasti onkin näin, mutta jos on käynyt useassa haastattelussa, niin kannattaa katsoa peiliin ja tehdä itsetutkiskelua. Ei siitä haittaakaan ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 15:48"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 15:33"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 15:31"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 15:30"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 15:28"] Mieti mitä virheitä teet haastattelussa [/quote] Tämäpä auttoi. Kiitosta :)  [/quote] No vittuako iniset, jos et ole valmis tekemään mitään muutoksia. Ei me täällä palstalla osata sanoa, mitä virheitä teet.

[/quote]

Newsflash: ei se työhaastattelu ole mitään ristisanan ratkomista. Jos on oma itsensä niin eipä siinä nyt mitään massiivista virhettä voi tehdä.

[/quote]

Mä olen tästä täysin eri mieltä. Ainakin itse joudun nimenolemaan  näyttelemään ja teeskentelemään työhaastatteluissa, ja siksi ne on henkisesti hyvin raskaita. Olen IT-alalla, ja tällä alalla oletetaan että siellä ollaan intoa täristen kaikkista uusista tekniikoista ja juuri tästä työnantajasta, ollaan tosi sosiaalista tiimipelaajaa ja kuitenkin samaan aikaan gurumaista nörttiä jne. Jos olisin itseni, sanoisin että eipä minua nämä hommat enää kauheasti kiinnosta mutta työni teen silti hyvin. Ja että erakko nörtti olen enkä yhtään tiimipelaaja, mutta ei tästä koskaan ole ongelmia ollut.

Mutta niin, näyttelemällä ja teeskentelemällä olen aina päässyt hyviin duuneihin. Ja myös pärjännyt niissä.

[/quote]

Tämä. Teeskenteleminen. En kestä sitä. Se syö naista. 

Ja tiedän, että alalla on työvoimapula, mutta olen niin vitun heikko itsetuntoinen naikkonen, että osaan pilataankin senkin tsäänsin. 

No, tiedän, että en saa sitä paikkaa ja toiv. saan jotain muuta paikkaa. Ehkä en saa sitä toistakaan paikkaa... Ajattelin kuitenkin kokeilla vielä naapurikaupunkeja. 

Niin ja tämä oli eka haastattelu yli 1,5 vuoteen. Valmistuin äskettäin -___-

Ja mitä enemmän aikuistun, sitä enemmän pelkään ja vihaan työhaastatteluja -___- Musta on tullut ns. pelkuri ja heikko itsetuntoinen. Ja olen hakenut ja saanut työpaikkoja jo 14 vuotiaasta lähtien, mutta nyt kun on oikeasti se tutkinto takana niin pelkään entistä enemmän työhaastatteluja.. ja ehkäpä sitä työelämääkin.. Olen myös ns. vanha -___- vaikka ei ole lapsiakaan vielä -___- Riski työmarkkinoilla..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi