Miten pukea kurvikas vartalo?
Hei arvon mammat, kaipaan apuanne!
Olen nuori nainen ja vartaloni on kurvikas. Kuppikokoni on 70E ja takamuskin rehevämmästä päästä. Pituutta on 175cm. En ole lihava, mutta löytyy kyllä sitä mistä ottaa kiinni. Vyötärö on selkeä, siitä olenkin iloinen. Rasva on kerääntynyt oikeisiin paikkoihin, jättäen naisellisen vartalon, heh :)
Ongelmani on kuitenkin itseni pukeminen. Tahtoisin tietenkin korostaa parhaita puoliani, vyötäröä ja muotoja. Tuntuu etten kuitenkaan löydä istuvia ja edustavia vaatteita. Nyt kun muodissa ovat säkkimäiset ja suorat vaatteet, on tämän vartalon kanssa aika hukassa!
Mistä muut saman muotoiset ostatte vaatteenne? Minkälaisia ne ovat? Antakaa kaikki vinkit miten pukea isompi naisvartalo kauniisti ja sopivasti eri tilanteisiin!
Itse tykkään tehdä sitä mitä joku jo ehdotti, eli löysä, tunikamainen mekko ja vyötärön kohdalle jokin nätti vyö. Asu on mukava ja väljä, mutta vyö antaa muotoa.
A-linjaiset mekot yhdistettynä vartalonmyötäiseen yläosaan tuovat myös esille sitä kurvikkutta. Joustava kangas takaa istuvuuden.
Kotelomekot sun muut ovat hyvä valinta juhliin.
En ole itse pluskokoinen, joten en tiedä hyviä plus-liikkeitä, mutta Suomessakin on jonkun verran isompiakin muotibloggaajia, googlaamalla voit löytää suosituksia.