Saat 2 unelmaasi toteutettua. Mitkä ne ovat?
Unelmat täytyvät koskea sinua, ei perhettäsi, puolisoasi, lapsiasi tai muita ihmisiä. Unelman täytyy olla henkilökohtainen. Asuntolainan maksu käy unelmaksi, jos laina on kokonaan nimissäsi.
Omat unelmani: maisterintutkinnon suorittaminen ja laihduttaminen niin, että pysyisin normaalipainoisena koko lopun elämäni.
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 14:43"]
Päästä töihin ja laihtua.
[/quote]
Sama :)
Pääsisin opiskelemaan yliopistoon nyt syksyllä ja tuo toinen sama kuin sinulla :-)
Eurojackpot tai työpaikan saaminen. Kumpikin kävisi, yhtä mahdottomia molemmat.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 14:44"]
Pääsisin opiskelemaan yliopistoon nyt syksyllä ja tuo toinen sama kuin sinulla :-)
[/quote]
Täsmälleen samat unelmat.
Yliopistoon pääseminen ja pysyvä laihtuminen.
Taloudellinen vapaus eli ei olisi pakko käydä töissä jos ei huvittaisi ja voisi tehdä mitä vaan
Elää onnellista elämää kaikinpuolin
Sitä kohti: http://helpostirikkaaksi.blogspot.fi
Syömishäiriöstä eroon pääseminen ja koulutusta vastaavan, vakituisen työpaikan saaminen.
1. Saan itseäni niskasta kiinni ja poistun parisuhdehelvetistä
2. Saan opiskeltua itselleni kunnollisen ammatin
Se, että minusta tulisi tohtori, joko matematiikan tai tekniikan alalla. Olen nyt lukiossa :D joten melko utopististahan tää on. Mutta hei, unelmista puhuttiin.
Että saisin koulun käytyä ja kivan työpaikan.
Valmistua oikeustieteen maisteriksi ja voittaa lotossa. 1 miljoonakin riittäisi ;) ja olen siis nyt vasta hakemassa 1. krt oikikseen...
Opintojen loppuun saaminen jatkotutkinnolla ja Loton jättipotti tänne kiitos :)
1.Hyvä puoliso jonka kanssa ei tulis ikinä eroa.
2.Rahaa sen verran ettei tarvitsisi ikinä murehtia toimeentuloa.
Suuri lottovoitro->sillä tavoin saan monta unelmaa toteutettua, parantuminen diabeteksestä, allergioista, ihottumasra
Haluaisin palata päivään 2.3.1994. Tämä yksi toive riittäisi mulle hyvin ja muuttaisi koko elämäni
Tai nykyisessä elämässäni:
- lottovoitto ja muutto pois Suomesta. Toinen noista toteutuu tavalla tai toisella. Ja tosiaan lotossa riittäisi miljoonakin
Täydellinen omistusasunto, jatkokouluttautumisen kautta toinen ammatti (-> samaa ala, mutta lisää pätevyyttä -> vähän lisää rahaa + entistä paremmat työmahdollisuudet).
No minä en tiedä sopiiko nämä ehtoihin, mutta haluan perusturvallisuuden tunteen (olen vaikeista oloista) ja tukiverkon, jossa on läheisiä ja rakkaita ihmisiä. Toisaalta haluaisin takaisin vuoteen 2012 ja estää itseäni tekemästä isoa virhettä, joka merkittävästi on vaikeuttanut ensimmäisen toiveeni toteutumista.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 14:54"]
1.Hyvä puoliso jonka kanssa ei tulis ikinä eroa.
2.Rahaa sen verran ettei tarvitsisi ikinä murehtia toimeentuloa.
[/quote]
No sori, jos ei puolisoa saanut toivoa, niin sitten siihen tilalle jotain mielekästä tekemistä mikä pitäisi onnellisena, vaikka yksinäinen olisinkin.
Päästä töihin ja laihtua.