Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan siskoani

Vierailija
25.11.2021 |

Muilla joilla on huonot välit sisaruksiinsa?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee töihin.

Vierailija
42/51 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mee töihin.

Minä käyn töissä toisin kuin siskoni joka on jälleen kerran hoitovapaalla loisimassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minä en ole oikeutettu ilmaiseen jouluun jos kerta siskoni saa sen kaikilla herkuilla

Vierailija
44/51 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viha on myrkkyä sen kantajalle. Vihasta saa sydäntaudin. Niin paljon se rasittaa ihmisen sydäntä. Se on kaikista negatiivisin tunne mitä on olemassa. Viha pitää ihmisen myöskin kaukana Jumalasta.Mitä kauempana olet Jumalasta, sitä pahempi sinun on olla. Koska sinä olet kaukana rakkaudesta.

Vierailija
45/51 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viha on myrkkyä sen kantajalle. Vihasta saa sydäntaudin. Niin paljon se rasittaa ihmisen sydäntä. Se on kaikista negatiivisin tunne mitä on olemassa. Viha pitää ihmisen myöskin kaukana Jumalasta.Mitä kauempana olet Jumalasta, sitä pahempi sinun on olla. Koska sinä olet kaukana rakkaudesta.

Jumalaa tai rakkautta ei ole olemassa. Jos halutaan että lakkaan vihaamasta siskoani niin asiat järjestetään niin että voin saada omia lapsia ja saan joulun ilmaiseksi ruokineen ja lahjoineen.

Vierailija
46/51 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:han on ihan sekaisin. Jos ja kun minun sisaruksilla on kiva joulu, niin minä olen itsekin paikalla.

Vierailija
47/51 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:han on ihan sekaisin. Jos ja kun minun sisaruksilla on kiva joulu, niin minä olen itsekin paikalla.

En tietenkään vietä sisarusteni kanssa joulua. Heillä on lapsia ja minä en voi niitä edes saada. Miksi siis menisin pahoittamaan mieleni

Vierailija
48/51 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän SILLÄ ole mitään merkitystä, että onko joku sukulainen vai muu tuttava , jonka kanssa ei vaan millään synkkaa !

Jos välit eivät pysy hyvinä, yrityksistä huolimatta, niin tottakai on parasta lopettaa yhteydenpito .

Ei sukulaisuus ole mikään puolustus suoltaa solvauksia ja piikitellä !

Yhteystiedot hänen osaltaan voi poistaa.

Eikä SILTI tarvitse vihata, eikä " jäädä vellomaan hihassa" ! Totean vain tyynesti että näin on parempi ja toivon hänelle mielessäni hyvää jatkoa. En puntaroi tätä välien katkaisua ollenkaan mielessäni sen ero päätöksen jälkeen.

Itse laitoin sukulaiseni puhelinnumeron estoon jo kauan sitten. Näin on hyvä.

Vierailija
49/51 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveet välit siskon kanssa niin ilkeä haukkuava aliarvostava vihaaminua onneksi muuttaa pois😀

Vierailija
50/51 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien kanssa ei voi tulla toimeen, mutta ei kannata vihata.

On olemassa niin erilaisia ihmisiä, ettei heillä ole mitään yhteistä. 

Itsellä on sukulaisia jotka eivät voi sietää minua.

Ainoa sisarus vihaa minua. Mitä elämän tuhlaamista.

Ap yritä kasvaa aikuiseksi. Ei ole kiva olla vihan kohde. Me vihatut joudumme jatkuvasti yrittämään, että jaksaisimme antaa teille vihaajille anteeksi. Paras keino on katkaista ne ihmissuhteet.

Älä tuhlaa elämääsi vihaamiseen.

Vierailija
51/51 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin vihaan minäkin. En ole aina vihannut, mutta jouduin nielemään hänen julmaa ja vihamielistä käytöstään aika monta vuotta (sisälsi tietenkin hyväksikäyttöä myös), joten nykyään inho ja viha täyttävät minut heti jos hän ottaa yhteyttä. Toivottavasti en kuule hänestä enää ikinä yhtään mitään. Täys hirviö koko akka. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan