Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, oletko koskaan käynyt maksullisissa?

Vierailija
25.11.2021 |

?

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen abaut 5kertaa. Aina ollut pettymys. Ilmoituksessa luvataan mitä sattuu, mut paikan päällä. Saat ihan erinäköisen, jota ei saa edes kunnolla nussia. Kaikki maattut lahnana sängyllä hiirenhiljaa. Välillä etukäteen kysynyt että osaatko ottaa koko munan suuhun niin joo tottakai. Mutta pikanpäällä onkin liian iso muna. Suosin tästälähtien suomalaisia. :D ne vaan niin pirun kalliita mutta harrastukset maksaa

Eli olet käynyt luultavasti jonkun ulkomaalaisen luona joka on ns. Pakotettu työhön luvataan että nainen tekee mitä haluat ja oikeasti se nainen ei pysty tai halua. Tulos, makaa lahnana jotta muut saa rahat. Yök! Ja sulle ei tullut mieleenkään että toinen ei halua jos asenne on tuo. Jotkut miehet on kuvottavia!!

Vierailija
42/57 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella moni mies on käynyt.

Aika harva vaan tunnustaa, varsinkin ne varatut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen abaut 5kertaa. Aina ollut pettymys. Ilmoituksessa luvataan mitä sattuu, mut paikan päällä. Saat ihan erinäköisen, jota ei saa edes kunnolla nussia. Kaikki maattut lahnana sängyllä hiirenhiljaa. Välillä etukäteen kysynyt että osaatko ottaa koko munan suuhun niin joo tottakai. Mutta pikanpäällä onkin liian iso muna. Suosin tästälähtien suomalaisia. :D ne vaan niin pirun kalliita mutta harrastukset maksaa

Vaatii vähän taitoa arvioida ilmoituksia.

Jos selkeästi kuvilla huijaus niin ovelta voi kääntyä pois.

Vierailija
44/57 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaatii vähän taitoa arvioida ilmoituksia.

Jos selkeästi kuvilla huijaus niin ovelta voi kääntyä pois.

Jep. Ja valitettavan usein nämä huijaus ilmot ei ole ihan puhtaita.

Vierailija
45/57 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käyn.

Vaimo ei ota suihin eikä anna anaalia, niin käyn vakkarimaksullisen luona tarjoamassa kulliani imettäväksi ja panemassa sitä kakkaluukkuun.

parin kuukauden välein on ollut tapana käydä moikkaamassa. Vaimo ei tiedä eikä saa tietää.

Vierailija
46/57 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen

Vierailija
47/57 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerta pari viikkoon,vaimo raskaana

Vierailija
48/57 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn maksullisissa, mutta en petä puolisoa. En siis nussi maksullista vaan neiti vatkaa isoilla luomurinnoillaan minulle orgasmin. Puolison varustuksella ei ole mahdollista näin tehdä, joten olen päätynyt tälläiseen ratkaisuun. Pettämiseksi tätä ei voi laskea, koska yhdytäntää ei tapahdu.

Vierailija
49/57 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerta pari viikkoon,vaimo raskaana

Mihi se vaikuttaa. Voiha sitä silti panna. Tai ei kaikki miehet ku oon 2eritapausta lainannu., syy ku mies ei kykene

Vierailija
50/57 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen. Ja menen vielä monesti, ellen sitten satu kohtaamaan taas suhteeseen sopivaa naista. En ole koskaan pettänyt.

Ei maksullinen ole pettämistä. Se on vain panemista.

Lähempänä se on masturbointia. Eikä siinä mitään, itsekin tehnyt.

Vierailija
51/57 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielellään kävisin, mutta tautikammo vie voiton.

Vierailija
52/57 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, mutta en ole maksanut😂😂

Tarina: vaihdoin aikanaan työpaikkaa paremman palkan perässä ja ensimmäisellä ulkomaankomennuksella työnantaja ilmoitti että firman tapa on maksaa ensimmäisellä reissulla olevalle nainen.

No, nuori poikamies kun olin niin en uskaltanut/kehdannut kieltäytyä kun oletin muidenkin tarttuneen tarjoukseen. Myöhemmin kuulin olleeni vasta toinen joka oli ottanut tämän "työsuhde-edun". Aivan paska keikka, neidolla oli vaan kiire hoitaa mut ulos että saa seuraavan pokan sisään. Kaiken lisäksi pelkäsin kuukausia tauteja, vaikka oli kumi käytössä koko ajan. Ei ole ollut tarvetta uusia kokemusta.

Vierailija
53/57 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn maksullisissa, mutta en petä puolisoa. En siis nussi maksullista vaan neiti vatkaa isoilla luomurinnoillaan minulle orgasmin. Puolison varustuksella ei ole mahdollista näin tehdä, joten olen päätynyt tälläiseen ratkaisuun. Pettämiseksi tätä ei voi laskea, koska yhdytäntää ei tapahdu.

Joo. Ei ole pettämistä, jos ei suutele. Tai jos käyttää kumia niin selvästi ei pettämistä.

Vierailija
54/57 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Ei ole pettämistä, jos ei suutele. Tai jos käyttää kumia niin selvästi ei pettämistä.

Itseasiassa mikään ei ole pettämistä jos ei sentään mene toisenkerran naimisiin Se on sitten jo.

Vierailija
55/57 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Miksi menisin ulos hampurilaisaterialle, kun kotona saa paahtopaistia?

Miksi ihmeessä söisin joka ikinen kerta samaa ruokaa, kun maailma on täynnä monen sorttista herkkua.

Jep. Ja kun todella kaipaat olkapäätä tai tukea jossain asiassa voit muistella niitä herkkuja. Tai kun ikää tulee ja jäät yksin on sinulla kauniit muistot herkuista. Toiset joutuvat tyytymään paahtopaistiin yksinäisinä iltoina ja vanhoinapäivinä sen seuraan kun sinä saat olla myistoinesi yksin. Jännä juttu etten ole kateellinen sinulle vaan nautin täysin rinnoin paahtopaististani monin eri maustein ja nauran herkuillesi. Joita taatusti et saa niin usein kuin minä eri mausteista ruokaa.

Pidät maksullisia ja vaimoasi pihvinä?

Tiedätkö, olen nussinut enemmän naisia kuin suurin osa miehistä. Ollut naimissa, kasvattanut muksut, eronnut ja parisuhteita riittävästi. Muistoja minulla riittää kiikkustuolissa aikanaan muistella. Se jos olen sinkkuaikoinani välillä maksullista kaunotarta käynyt panemassa, on minulle vain lisää kauniita muistoja. Ajattelemme erilailla, kunnioitan sinun ajattelutapaasi kuitenkin.

Vierailija
56/57 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidanpa dumpata mieheni. Antaa kyllä mutta ei enää ilalla. Elätän hyvin, ei tarvii tehdä mitään. Olen kaunis, kaikki miehet kuolaa perääni.

Mitään ei tarvitse tehdä., kaikki päivät vaan oleilua tai mitä haluaa..

Mutta minäpä haluankin lisää.

Paitsi että satun rakastamaan tätä miestä  hulluna. Niin tehnyt jo kauan. Ja aina vaan haluan ja haluan. Onneksi hänkin minua.

Siis rakastat ja haluat vain häntä mutta aiot dumbata hänet? En ymmärtänyt mutta kyseessä lienee naisen logiikka?

Vierailija
57/57 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron omat kokemukseni maksullisista vs Tinder/baaripanot yms yhden illan jutut. Parisuhteet ovat asia erikseen enkä niitä tässä käsittele.

Tinderistä löydät naisen. Olet lähetellyt puolin ja toisin kivoja viestejä, osan kanssa itse asiasta. Molemmat kuitenkin etsii jotain pysyvämpää. Ilta menee mukavasti. Laitat ruokaa, tarjoat kahvia tai pari lasillista viiniä ja keskustelette niitä näitä. Hierot naisen hartioita ja hän on pian valmis. Panette ja molemmat ovat tyytyväisiä. Seuraavan päivänä kumpikin miettii mitä tehdä. Laittaako viesti "olet mukava ja seksi oli ihanaa mutta.."

Tai basripano, kännissä kaikki näyttää hyvältä. Aamulla ei ja kortsu on unohtunut. Sukupuoliklikalle testeihin.

Käyt maksullisista. Laitat viestin tai soitat. Samana päivänä saat seksiä. Toiset nauttivat työstään jos menet tyylikkäänä ja suihkunraikkaana, lompakko täynnä rahaa ja huomioit myös naisen nautinnon. Kumin kanssa turvaseksiä, eikä tarvitse miettiä ihastumisia tms. Maksat ajasta ja sillä selvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan