Mies, oletko koskaan käynyt maksullisissa?
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
En. Miksi menisin ulos hampurilaisaterialle, kun kotona saa paahtopaistia?
Ainainen paahtopaisti kyllästyttää.
Ja voisihan maksullinen olla A5 Waguyta, jonka rinnalla sun paahtopaistit on lähinnä kengänphjaa.
Eli oravateoria on totta; mies panee vaikka tuntemtonta, kuhan on pillu. Ei mitään tunteita tai muuta sellasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Miksi menisin ulos hampurilaisaterialle, kun kotona saa paahtopaistia?
Miksi ihmeessä söisin joka ikinen kerta samaa ruokaa, kun maailma on täynnä monen sorttista herkkua.
Jep. Ja kun todella kaipaat olkapäätä tai tukea jossain asiassa voit muistella niitä herkkuja. Tai kun ikää tulee ja jäät yksin on sinulla kauniit muistot herkuista. Toiset joutuvat tyytymään paahtopaistiin yksinäisinä iltoina ja vanhoinapäivinä sen seuraan kun sinä saat olla myistoinesi yksin. Jännä juttu etten ole kateellinen sinulle vaan nautin täysin rinnoin paahtopaististani monin eri maustein ja nauran herkuillesi. Joita taatusti et saa niin usein kuin minä eri mausteista ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet kykenevät panemaan vaikka oravaa, toisin kuin naiset. Siinä meillä on se ero supupuolten välillä,
Itse asiassa eläimiin sekaantuminen on yllättävän yleistä naisilla, joidenkin lähteiden mukaan jopa yleisempää kuin miehillä. Naisilla koirat yleisimpiä.
Ja chaissea on. Miksi ihmeessä noin olis. kun ei sen miehenkään peniksellä saa kiksejä, niin miki jolain muulla.
Kyllä ne on muut keinot naisilla.
Sinulta puuttuu nyt selvästi älynlahjoja, mielikuvituksen lisäksi. Vain koska minä tai sinä emme näe siinä mitään, ei tarkoita etteikö muut näkisi. Ei ne pistä koirat panemaan heitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet kykenevät panemaan vaikka oravaa, toisin kuin naiset. Siinä meillä on se ero supupuolten välillä,
Itse asiassa eläimiin sekaantuminen on yllättävän yleistä naisilla, joidenkin lähteiden mukaan jopa yleisempää kuin miehillä. Naisilla koirat yleisimpiä.
Ja chaissea on. Miksi ihmeessä noin olis. kun ei sen miehenkään peniksellä saa kiksejä, niin miki jolain muulla.
Sinulta puuttuu nyt selvästi älynlahjoja, mielikuvituksen lisäksi. Vain koska minä tai sinä emme näe siinä mitään, ei tarkoita etteikö muut näkisi. Ei ne pistä koirat panemaan heitä.
Taas yksi mies, joka kuvittelee voivansa sanoa naita vähemmän älykkääksi. Voisn vannoa ettet sinä ole Mensan jäsen. Tuo jo osoittaa sen. Normaali ihinen ei parin rivin kirjoituksella tee diagnoosia noin, ainoastaa typerä mies niin tekee,
Vierailija kirjoitti:
Eli oravateoria on totta; mies panee vaikka tuntemtonta, kuhan on pillu. Ei mitään tunteita tai muuta sellasta.
Mitäpä luulet kimppakivaa mm parinvaihtobileissä harrastavien naisten tekevän? Luuletko että ne naiset siellä ihastuvat jokaiseen panijaan, tai yhden illan juttuja touhuavat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä luulet kimppakivaa mm parinvaihtobileissä harrastavien naisten tekevän? Luuletko että ne naiset siellä ihastuvat jokaiseen panijaan, tai yhden illan juttuja touhuavat?
Tämä joukko naisia on aivan marginaalisen pieni, kuten kaikki ymmärtävät.
Ihan sama kuin sanoisi, että naiset murh..vat ja raisk..vat yhtä paljnon kuin miehet. No ei sinne päinkkän!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä joukko naisia on aivan marginaalisen pieni, kuten kaikki ymmärtävät.
Ihan sama kuin sanoisi, että naiset murh..vat ja raisk..vat yhtä paljnon kuin miehet. No ei sinne päinkkän!
No en usko tuota että yhdenillan pano-kokemusta omaavat naiset olisi mikään marginaalisen pieni ryhmä. Kun on tutkimuksia näistä asioista ollut, niin ainakin niissä tuli ilmi että useimmilla naisilla on ainakin joskus ollut yhden illan suhde/suhteita. Kyllä se yllättävä panetus voi yllättää niin naisen kuin miehenkin, nuorena erityisesti.
En, mutta kiinnostaa todella.
Enkä oikeen tiedä miksi en ole käynyt.
Kyllä, koska fetissiäni en voi muualla toteuttaa.
Olen jatkuvasti. Ihan helvetin kalliiksi tulee aviovaimo ja olen laskenut, että kertapanolle tulee hintaa reilusti yli 1000 euroa.
Taidanpa dumpata mieheni. Antaa kyllä mutta ei enää ilalla. Elätän hyvin, ei tarvii tehdä mitään. Olen kaunis, kaikki miehet kuolaa perääni.
Mitään ei tarvitse tehdä., kaikki päivät vaan oleilua tai mitä haluaa..
Mutta minäpä haluankin lisää.
Paitsi että satun rakastamaan tätä miestä hulluna. Niin tehnyt jo kauan. Ja aina vaan haluan ja haluan. Onneksi hänkin minua.
Ulkomailla asustellessa on tullut käytyä.
Suominaiset ovat antaneet ilolla ja ilmaiseksi, niii kotomaassa ei ole tullut käytettyä.
M43
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, koska fetissiäni en voi muualla toteuttaa.
Mikä fetissisi on?
En ole käynyt, eikä kukaan tarjonnutkaan. Tosin en olis kiinnostunutkaan, koska itseäni kiinnostaa vaan mies jota himoan, tuntematonta en osaa himota..
Ei siis mies kuin mies himoita tietty .
Yhden kerran panin Puolalaistyttöä, joka oli tullut Suomeen kokeilemaan tällaista ammattia. Hän oli siitä hyvä ettei ollut tehnyt työtä paljon. Minusta on ihan ok, jos joku hankkii vähän lisätienestejä seksillä, jos sekstailee muutenkin mielellään. Vuosia täysipäiväisesti seksillä itsensä elättäneet muuttuu jotenkin sieluttomiksi ja tulevat tunnevammaisiksi.
En. En koe mitään kiihottavaa seksissä, jossa toinen on mukana rahasta
Kyllä olen. Oli yks vakkari jonka luona kävin melko säännöllisesti..
Tiedän että hän todella välitti minusta vaikka rahaa ottikin vastaan. Tosin hinta ei ollut paha. Sai pari kertaa orkunkin. (sellaista vapinaa ei feikata)
Hänen muutto katkaisi "liikesuhteemme". Herrasmies 50
Olen abaut 5kertaa. Aina ollut pettymys. Ilmoituksessa luvataan mitä sattuu, mut paikan päällä. Saat ihan erinäköisen, jota ei saa edes kunnolla nussia. Kaikki maattut lahnana sängyllä hiirenhiljaa. Välillä etukäteen kysynyt että osaatko ottaa koko munan suuhun niin joo tottakai. Mutta pikanpäällä onkin liian iso muna. Suosin tästälähtien suomalaisia. :D ne vaan niin pirun kalliita mutta harrastukset maksaa