Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun koko loppuvuosi on tätä ostaostaosta pakotusta

Vierailija
25.11.2021 |

Halloween,pyhäinpäivä,isänpäivä,miestenpäivä,singles day 11.11, black friday,itsenäisyyspäivä,pikkujoulut,joulu,välipäivät,uusivuosi ja tammiale.Tänäänkin prisma oli puoliltapäivin aivan täynnä ihmisiä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä koe ostamisen pakottamisena. Sä itse sen päätöksen teet lähetkö siihen mukaan vai et.

Vierailija
2/8 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha on aina hyvä lahja. Vastaanottaja saa itse päättää mitä sillä tekee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama fiilis. Ja sähköposti on täynnä mainoksia. Avaan postilaatikkoni päivittäin ja eilen oli yhden aamupäivän aikana tullut 50 mainosviestiä.

Valitettavasti tunnistan itsessäni jotain sulovilenmäisiä piirteitä eli ajattelen, että nyt pitäisi ostaa, kun halpaa. Jos laittaa mainospostit suoraan vaan roskikseen, tulee vähän FOMO, on tää nykyaika vaikeeta ;D

Vierailija
4/8 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka pakottaa osallistumaan? Heikko olet, jos et itse osaa ajatella vaan menet mainosvirran mukana.

Vierailija
5/8 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä koe ostamisen pakottamisena. Sä itse sen päätöksen teet lähetkö siihen mukaan vai et.

Olen samaa mieltä. En minä varta vasten juokse alennusten perässä vaan mietin ensiksi mitä sitä mahtaisi tarvita enkä ostele uusia laitteita tai vaatteita vain huvikseni tai halvan hinnan perusteella. 

Vierailija
6/8 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kyllä säästellyt tänne monta tarvitsemaani asiaa, että saisin edes pienellä alehinnalla. Hintoja olen seuraillut monesta paikasta ja tiedän kyllä, jos ale ei ole todellinen. Ostolistalla on mm. uusi liesi vanhan jo huonosti toimivan tilalle, joululahjoja, itselleni urheiluvaatteita, urheilukello, jota olen kyttäillyt jo kesästä asti, nyt sain 40 € halvemmalla. Odotan tässä vielä, olisko paikallisessa optikkoliikkessä huomenna jotain alea ja jos on, varaan ajan näöntarkastukseen. En nyt koe olevani pakotettu ostamaan, fiksua vaan odottaa alempia hintoja sellaisten asioiden kanssa, joita ei ole pakko saada just heti, mutta tietää, että jossain kohtaa ne tulee ajankohtaiseksi hankkia.

Vierailija
7/8 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko katsoa mainoksia? Onko pakko lukea niitä? Etkö pysty vastustamaan suggestioita?

Helppohan mainokset on välttää kieltämällä mainosposti ja väittelemällä telkun mainosrahoitteisia kanavia.

Itse pysäytän töllön mainoskatkon alussa, pidän pikku tauon ja palattuani pikakelaan mainosten ohi.

Selaimeen voi ladata lisäosan, joka estää mainokset.

Pelkkää kädettömän kitinää tämäkin aloitus. Huomionkerjuuta.

Vierailija
8/8 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka pakottaa osallistumaan? Heikko olet, jos et itse osaa ajatella vaan menet mainosvirran mukana.

En osta ikinä mitään turhaa.Ei vaan kiinosta kuunnella joka paikassa tollasta sönkötystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan