Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: kamalin pukeutumistyyli

Vierailija
19.02.2015 |

Omasta mielestäni hirvein on tämä keski-ikäisillä naisilla monesti nähty "olen niin erilainen ja individuaalinen" tyyli:

- marimekon graafinen tunika

- sukkahousut

- el naturalistan kengät

- puinen kaulakoru

- lyhyeksi kynityt hiukset tai esimerkiksi kahdella saparolla kiinni

Kommentit (185)

Vierailija
161/185 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 12:55"]

Laittakaahan sinne viestin loppuun vielä se oma pukeutumistyyli.

[/quote]

Minä olen se, joka tuossa yllä arvostelee sitä miten lapsia puetaan. Minulla on nyt päällä oikein ihana Banana Republicin sinivalkoharmaaraidallinen paita, joka on sensuellin avoin selästä, muuten aivan tavallisen näköinen. Jalassa on burberrykuvioiset sukat ja TATTADAA! Kuluneet collegehousut. Eilistä meikkiä saattaa edelleen olla silmissä koska meikinpoistoaine on loppu, ja hiukset on likaiset ja sekaisin. Kohta vien roskia kääriytyneenä anopin kansitakkiin. 

Ihmisten ilmoille pukeudun äärimmäisen tylsästi: minulla on yleensä pillifarkkut tai mustat pillihousut. Niiden kanssa joko neulepaita, tai paita+neuletakki, tai t-paita ja jakku. Jalassa on joko saapikkaat, Uggit, avokkaat tai Converset. Takkina on tylsä parkatakki. Olalla keikkuu tummansininen Hilfigerin laukku. 

Ja mikä parasta: ulkoilemaan pukeudun kuin mikäkin yli-innokas tarhantäti. Minulla on jopa aikuisten kuomat, etten palele :)

Vierailija
162/185 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 11:03"]http://www.hel-looks.com/20140523_06/

Nämä lyhyet otsatukat, yhdistettynä ihan mihin tahansa. Jos olisin diktaattori, kieltäisin ne.
[/quote]
Mä taas just tossa aamulla taas lyhensin omaani, höhö! Mutta siis ihme hiekkapinppeilyä kyllä tääkin ketju kun pitää heti nyrpiintyä kun vähääkään mollaa jotain pukeutumistyyliä. Musta on mielenkiintoista seurailla mikä on kenenkin mielestä karmeeta ja mikä ei, kun makuasiat vaihtelee niin paljon; ihan siis näin esimerkkinä tää lyhyt otsis, tajuan vallan mainiosti että se näyttää monelle aivan järkyttävältä mutta itse rakastan tota luukkia ihan törkeesti, niin miksi mennä loukkaantumaan siitä että joku ei tykkää jos itse kuitenkin omasta tyylistään pitää? Luulis sen olevan kuitenkin pääasia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/185 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

- farkut, jossa vaalennettuja tehosteita (vieläkin niitä näkee)

- kaikki kimaltava

- leopardikuosi & kultaväri etenkin varttuneimmilla naisilla

- merkkiä korostavat vaatteet ja laukut

Vierailija
164/185 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäinen, pitää hillityistä väreistä, käyttää matalakantaisia kenkiä, ei käytä huulipunaa arkena = selvä ankeusunivormutapaus? Pitäisiköhän nyt kuitenkin laittaa pinkit tai vihreät korkkarit? Räväkkä huulipunakin voisi olla plussaa. Olisi joku tyyli edes, kun nyt "ei ole tyyliä lainkaan".

Vierailija
165/185 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu - ehdottomasti parempi että jotain yritystä on, kaikista säälittävintä on se, että yrittää sulautua huomaamattomaksi harmaavarpuseksi :)

Vierailija
166/185 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 17:18"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 16:44"]

Haukutaan välillä miehiä! Vaaleansininen farkkutakki tai liivi yhdistettynä tummiin farkkuihin. Tuntuu ettei suurin osa miehistä katso itseään koskaan peilistä. Myös pukeutumattomuus miehillä kesäisin, paita päälle yleisille paikoille (pl uimaranta). Varma kesän merkki on, että vanhemmille miehille ilmestyvät liivit, pääasiassa beigen tai vihreän värinen, jossa on "satoja" taskuja. Monilla miehillä on tosi huonokuntoiset nahkakengät, kai ne ainut kenkäpari pidetään loppuun asti.

[/quote]

Ne on nimeltään eläkeläisliivit. Mun isä käyttää niitä 24/7/365

[/quote]

Ei tarvitse kuin lähteä risteilylle Suomenlahden yli kesällä, niin joka +50v. sedällä on päällä tuollaiset:D On niin kätevää, kun taskua löytyy ja saa rahat piiloon taskuvarkailta.

Vierailija
167/185 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 21:45"]

Miehellä: sellanen nilkkoihin ulottuva pitkä takki, jonka se yhtäkkiä avaa, ja siel alla ei oo mitään :S:S

[/quote]

Tästä tuli mieleeni eräs vaatekauppakokemus. Kuljin erään vaatekaupan käytävää edessäni sellainen hieman rockimpi mieshenkilö, päällään nilkkapituinen musta nahkatakki (tiiätte varmaan..) . Noh, kulkiessa se avonaisen takin helmahan lipattaa ilmavirrassa ja mulla alkoi päässä soida:

" Tidi-tidi-tidi-tidi-tidi-tidi-tidi-tidi- batmäään!" "" Tidi-tidi-tidi-tidi-tidi-tidi-tidi-tidi- batmäään!" "

Naureskelin siinä sisäisesti pidellen pokkaani,  mutta tyrskähdin kun mies edelläni kääntyi vasemmalle käytävälle, jossa tietenkin oli naisten sukkahousuja ja legginssejä. Bätmänillä taisi olla trikoissa reikä.

(anteeksi lapsellisuuteni, ei ollut paras hetkeni.)

Vierailija
168/185 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 08:36"]

saappaat vedettynä pillifarkkujen päälle- kuka muodin aallonharjalta tippunut tuohon enää sortuu?!

[/quote]

Pitäiskö ne saappaat sitten tunkea pillifarkkujen lahkeiden alle? :)

Vierailija
169/185 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 16:37"]

Mitäs mieltä tämän tytön pukeutumisesta?! Peppu ainakin pääsee esille ja oikeuksiin..... Itellä lättänä pylly, et oikein sääliksi käy verrattuna kuvan tyttöön :(   https://static.ylilauta.org/files/yk/orig/apg7osn8/IMG-20141212-WA0000.jpg

[/quote]

Trendipylly :D Huvittaa miten pyllykin pitää olla muodin mukainen...

Vierailija
170/185 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 14:18"]- farkut, jossa vaalennettuja tehosteita (vieläkin niitä näkee)

- kaikki kimaltava

- leopardikuosi & kultaväri etenkin varttuneimmilla naisilla

- merkkiä korostavat vaatteet ja laukut
[/quote]
Ja minähän pukeudun kultaan ja leopardiin vielä sata vuotiaanakin. 20v on jo ollu mun juttu ja pysyy.
Nytkin päällä leopardineule ja sukat. Kohta vaihdan kotiasuun eli leoparditrikoot, kultakimalleveluuria ja ite tehdyt ihanat leopardivillasukat kultalangalla höystettynä!! Koettakaa vaan kestää.

Vierailija
171/185 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 16:37"]

Mitäs mieltä tämän tytön pukeutumisesta?! Peppu ainakin pääsee esille ja oikeuksiin..... Itellä lättänä pylly, et oikein sääliksi käy verrattuna kuvan tyttöön :(   --

[/quote]

Hei, ketjusta en valita mutta eikös tämän tarkoitus ollut ruotia kamalia pukeutumistyylejä yleisesti, eikä nostaa ketään yksittäistä henkilöä tällä tavalla tapetille pukeutumisestaan? 

Vierailija
172/185 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiorella-farkut - siis ne farkut, joita on haalistettu reippaasti reisistä ja joissa on tribaalia, glitteriä, viiltoja jne. Ne olisivat IMO saaneet jäädä sinne 2000-luvun alkupuolelle. Ei väliä, onko niiden kanssa mustaa paitaa, neuletakkia, puseroa, toppia, takkia... Ne vain ovat hirveät. Ihan kaiken kanssa.

Vierailija
173/185 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

reisistä valkaistut ylitiukat lantiofarkut TAI muodoton farkkuhame sukkislegginsien päällä, tiukka trikoinen narutoppi joka hilautuu jatkuvasti ylöspäin esitellen raskausarpista maharöllöä, feikkicroksit tai valkoiset linttaan astutut tekonahkasaapikkaat sekä pieni kimaltava käsilaukku tai, pahimmilla 90-luvulla jämähtäneillä tapauksilla PIKKUREPPU. pisteenä ii:n päälle ennenaikojaan auringosta ja tupakasta vanhentunut naama, pitkät huonokuntoiset  pikkimustat hiukset (värjätyt tietysti) sekä mauton tatuointi tyyliin kissantassut rinnassa tai piikkilanka käsivarren  ympärillä

Vierailija
174/185 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 21:39"]Mä voin hyvällä omatunnolla sanoa etten hauku ketään vaatteiden perusteella :)
[/quote]

Ja alapeukkuja tulee, yllätys yllätys :D

Vierailija
175/185 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klonkku-- tyyli on aika paha, siis sellainen että päällä on vain pieni lannevaate ja kuljetaan kaduilla kyykkyryömintäasennossa limaisena sähisten.

Vierailija
176/185 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh noh! Eivät ne ihmiset satunnaisia ohikulkijoita varten pukeudukaan.

Lukuisia asuja on, joiden pukemisesta itse velottaisin maksua, mutta minusta on tosi hienoa, että Suomessa ihmiset uskaltavat pukeutua miten itseä huvittaa. Ei tarvitse mennä kauas Eurooppaan, kun jo esimerkiksi Ranskassa ihmisten pukeutuminen alkaa olla tosi samankaltaista keskenään. Joo, ehkä ne ranskikset on sitten jkeskimäärin tyylikkäämpiä kun pukeutuvat varman päälle, mutta minun mielestäni kansakunta oman mielensä mukaan pukeutujia on kuitenkin parempi kuin kloonikansa tyylikkäitä lampaita!

Ainut mikä näyttää silmääni niin kamalalta että sillä pitää jälkeenpäin mässäillä, on talvipakkasilla liian pienet, kylmät asut! Paitsi jos on juhlimassa niin silloin ymmärtää, humalassahan ei juuri palele.

Vierailija
177/185 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 22:19"]

Klonkku-- tyyli on aika paha, siis sellainen että päällä on vain pieni lannevaate ja kuljetaan kaduilla kyykkyryömintäasennossa limaisena sähisten.

[/quote]

Klonkku! XD

Vierailija
178/185 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä olis hyvä esimekki pukeutumistyylistä:

- tiukat urheilutrikoot

- takin ja trikoiden sopimattomuus yhteen

- housut liian pienet

- alushousut paria kokoa liian pienet

- alushousuina stringit, jotka hirvittävän rumasti "peppuvaossa"

http://kuvaton.com/kuvei/prisma.jpg

Vierailija
179/185 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tällaiset ketjut on tosi surullisia. Hyvin arkinen aihe, mutta sitä enemmän se mielestäni paljastaa kirjoittajien suhtautumista muihin ihmisiin; muita ihmisiä katsotaan arvostellen ja halveksuen, heidän huonoja puoliaan listaten.

Kyse on kuitenkin vain pukeutumisesta! Se, että joillekin vaatteet ja asut ei ole ykkösprioriteetti elämässä eikä kuulu edes top kymmeneen, ei kerro mistään muusta, kuin siitä itsestään. Jotenkin tosi rumilla ja halveksuvilla ilmaisuilla tässäkin ketjussa viitattu "väärinpukeutujiin". Ne on vaan vaatteita!

Vierailija
180/185 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 21:45"]

Miehellä: sellanen nilkkoihin ulottuva pitkä takki, jonka se yhtäkkiä avaa, ja siel alla ei oo mitään :S:S

Tästä tuli mieleeni eräs vaatekauppakokemus. Kuljin erään vaatekaupan käytävää edessäni sellainen hieman rockimpi mieshenkilö, päällään nilkkapituinen musta nahkatakki (tiiätte varmaan..) . Noh, kulkiessa se avonaisen takin helmahan lipattaa ilmavirrassa ja mulla alkoi päässä soida:

" Tidi-tidi-tidi-tidi-tidi-tidi-tidi-tidi- batmäään!" "" Tidi-tidi-tidi-tidi-tidi-tidi-tidi-tidi- batmäään!" "

Naureskelin siinä sisäisesti pidellen pokkaani,  mutta tyrskähdin kun mies edelläni kääntyi vasemmalle käytävälle, jossa tietenkin oli naisten sukkahousuja ja legginssejä. Bätmänillä taisi olla trikoissa reikä.

(anteeksi lapsellisuuteni, ei ollut paras hetkeni.)

Hihih. Prince of the darknesssss xD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan