Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilen päättyi meidän liitto...

Vierailija
19.02.2015 |

Olen valvonut melkein koko yön joten tässä voi olla melko sekavaa tekstiä tiedossa mutta pakko kirjoittaa. ... eilen tosiaan päättyi meidän vasta kaksi vuotta kestänyt avioliitto. Tai joo, onhan tässä vielä edessä harkinta-aika yms mutta en voi enää jatkaa sillä mies teki sen pahimman, toi toisen naisen meidän kotiin. .... ja itse näin kaiken....

Menin siis eilen aamulla töihin ihan normaalisti. Mulla ois ollut työvuoro kolmeen asti mutta hieman ennen kahtatoista aloin voimaan huonosti ( meillä töissä ollut vatsatautia ) joten lähdin kotiin kesken päivän niin että olin puoli yhden aikaan kotona. Päätin mennä takkahuoneeseen lepäämään, koska se on lähellä meidän toista vessaa ja sinne sit pääsee nopeasti tarvittaessa.

No ei mennyt varmaan kuin puoli tuntia ku kuulin että ovi kävi ja ihmettelin heti että miten mies tulee kotii kun sillä ois ollut neljään töitä. Ja tajusin myös että se ei oo yksin ku kuulin naisen naurua. Lähdin takkahuoneesta kohti eteistä ja siinä mun maailma sit romahti. Mies imutteli tätä toista muijaa eteisen seinää vasten kui viimeistä päivää. ... Hyi helvetti alkaa itkettää taas kun on tuo kuva tulee mun mieleen! !! Siinä tilanteessa en osannut sanoa mitään vaan kirjaimellisesti romahti polvilleen itkee ja sit mies vasta huomasin mut. En jotenki ees muista enää mitä siinä sit kävi.... kai se muija tajusi häipyä saman tien... itse olin jotenkin ihan sekaisin ja ryntäsin vaan vessaan oksentaa ja luulen että en voinu enää pahoin vain vatsataudin takia. .....

Koko loppu päivä ja viime yö on mennyt niin ku jossain sumussa. ...ooon itkenyt silmät päästäni. ... mies ois halunnut selittää mutta mitä helvetin selittämistä tuommoisessa on???? töihin se meni eilen vielä takas mutta en antanut sen tulla enää kotiin. Viestiä se on laittanut pitkin yötä, en oo vastannut. mutta meidän liitto oli sitten tässä. pakko sanoa että onneksi meillä ei vielä ole lapsia, vaikka tarkoitus oli kesällä jättää ehkäisy pois. ... onneks nyt on vasta talvi. ...mmutta en tiedä miten pääsen tästä yli. ..!!!

Kommentit (421)

Vierailija
161/421 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 22:30"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 22:21"]

Siis voi helvetti! Just kun tuli jotain hyviäkin uutisia niin eiköhän tule lisää paskaa niskaan. Sain anopilta seuraavanlaisen viestin " kuulimme teidän tilanteesta ja pakko on myöntää että emme olisi uskoneet että teidän liitto päättyy sinun uskottomuuteen " oli vielä helvetti oikein appiukonkin nimi laitettu tuohon perään! ! viestin jälkeen soitin heti itkuisena miehelle että mikä helvetin juttu tämä. Nyt on. Mies oli kuulemma sanonut äidilleen että ollaan erottu uskottomuuden takaisin ja kun äiti oli kysynyt että kumpi petti niin mies oli saatana vastannut että minä! ! Käskin sen korjata sanomisia aika helvetin nopeasti, tästä on nyt noin vartti kun lopetimme puhelun ja olen niin vihainen että en pysty edes vastaamaan anopille mitään!! Tämä on yhtä piinaa..... :( Ap

[/quote]

Mikset vaan vastannut jotain että no eihän se päättynytkään. Pojallasi on ollut sivusuhde X kuukautta, minä en ole ollut uskoton.
[/quote]

Jotenkin iski epäusko ja epätoivo kun tuon viestin luon että en osannut heti vastata vaan soitin miehellä onko hän oikeasti syyttänyt mua.

Vierailija
162/421 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat tietenkin anopille viestin jossa kerrot että hänen oma poikansa jäi rysän päältä kiinni ja että olet aivan rikki asian takia etkä halua kuulla valheellisia syytöksiä. Ja jos heillä on asiasta jotain kysyttävää voivat kääntyä vaikka siskosi puoleen. Tee tämä heti, koska miehesi valehtelee varmasti ympäri kyliä minkä ehtii. Älä nyt h****tissä luota siihen että miehesi tunnustaa vanhemmilleen valehdelleensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/421 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkee ukko!!! Onneks pääset siitä eroon. Nytpähän näytti kerralla todellisen luonteensa. Minä kanssa kannustan korjaamaan asian itse. Tuskin tuommoinen nyhverö mistään mitään vastuuta ottaa. Jos ei miehen vanhemmat usko, niin olkoon uskomatta. Eiköhän se jatkossakin petä tulevia kumppaneitaan, niin jospa vanhemmillekin selviäis totuus omasta kultapojasta jossain vaiheessa. 

Vierailija
164/421 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis anteeksi mitä?! Nyt se puhelin kouraan ja puhelua anopille päin!

Voiko noin sikaa miestä ollakaan? Ja mikä ihmeen tossukka sinä ap olet?

Vierailija
165/421 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi soitti juuri. .... Hän kysyi mikä meidän tilanne oikein on ja sanoin suoraan että viikko sitten mies toi meidän kotiin toisen naisen ja minä näin kaiken ja nyt on talo tulossa myyntiin ja olemme laittaneet eropaperit menemään. Ja anoppi uskoi heti mua. Mies oli kuulemma soittanut ja sanonut että. hänen takia eroamme. Huomenna anoppi aiko soitella uudestaan..... kai se on nyt koitettava saada nukutuksi. .Ap

Vierailija
166/421 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että anopille selvisi asian oikea laita. Toivottavasti nyt ei painosta sua sit ainakaan enää yhteen poikansa kanssa. Kovasti tsemppiä ja jaksamista sinne! Onneks sulla on läheisiä joihin tukeutua :)

Vierailija
167/421 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi uskoin tän jutun mutta nyt en enää. Siis tää puhviesti anopilta että AP petti...en vaan jaksa uskoa. Kait nyt järkevä ihminen ilmoittaa suvulle ketä saa erosta syyttää...kyllä kiukku voimaa antaa.

Vierailija
168/421 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä munkin anoppi syytti mua poikansa jättämisestä sen jälkeen, kun poikansa oli yrittänyt tappaa mut.

Vierailija
169/421 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
170/421 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän liittomme päättyi eilen*

Vierailija
171/421 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi soitteli heti aamusta. Kuulemma miehen veljen vaimo oli ensin kertonut hälle että meillä huono tilanne. No sit anoppi oli soittanut miehelle ja tämä oli ensin kaarrellen sanonut että kyseessä pettäminen ja sit kun anoppi oli kysynyt että kumpi petti niin mies olitosiaan sanonut ensin että minä. Ei vissiin ollut aatellut että anoppi ottaisi muhun heti yhteyttä. .... no anoppi oli heti epäillyt miehen sanomisia mutta totta kai oli poikaansa uskonut kun ei ollut mun kanssa puhunut koko asiasta ja muutenkin oli vasta saanut tietää, eikä edes kummaltakaan meistä. Siksi sit laitto sen viestin ja eilen illalla mies oli sit soittanut ja myöntänyt että hän se pettäjä on. Ei ollut kuulemma kuitenkaan kertonut että juttu kestänyt kuukausia sillä tämän anoppi kuuli vasta multa. Kun hänkin ensin sanoi että enkö voi antaa anteeksi mut kun selitin mistä on kyse niin ymmärsi kyllä täysin Miksi eroamme. .... ei olisi pojastaan uskonut. Niin, kukapa tuommoista lapsestaan ajattelis. ... kovasti hänkin pyyteli pojan tekemisiä anteeksi mutta sanoin että eihän hän niille mitään voi, mies teki ihan itse päätöksen pettää. huomenna mun vanhemmat tulee jo aamusta tänne pakettiautolla niin aletaan sitten jo kasaamaan tavaroita vanhasta kodista... tänään kävi muuten kiinteistövälittäjä ha minunkin piti mennä sit käymään talolla. Tai halusin mennä vaikka mies siellä olikin. Samalla jo vähän katselin mitä aion mukaani ottaa ja mies sanoi että saan viedä ihan mitä haluan, oli ne sitten mun tai hänen ostamiaan. Kai luulee että se jotenkin lepyttää mua.... mutta pitää muistaa tuo. Eipä sinne mun uuteen kansioon niin paljon mahdu kuin omakotitaloon joten iso osa esim.Huonekaluista jää miehelle. Mies puhui että kunhan talo menee joskus kaupaksi niin hän ehkä muuttaa koko kaupungista pois vaikka työpaikka täällä. Onkin. Ei halua ottaa riskiä että törmäämme usein... oon kyllä miettinyt ihan samaa että miten pystyn asumaan edes samassa kaupungissa. ... Tämä ei kuitenkaan mikään aivan valtava kaupunki ole. Mutta mulla on täällä vakityö joten en aio ihan heti olla lähdössä. Pitää vain vältellä paikkoja joissa tiedän miehen käyvän.
.. Ap

Vierailija
172/421 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 23:11"]Meidän liittomme päättyi eilen*
[/quote]miksi?

Vierailija
173/421 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka sanoo että on provoilua esittää että mies olisi valehdellut pettämisen äidilleen, niin voin kertoa että juurikin noin pettäjät tekevät. Valehtelihan mies ap:llekin monta kuukautta. Pettäjät kieltävät sen todellisuuden missä elävät, eivät kestä katsoa itseään peilistä ja valitsevat mieluummin valehtelemisen. Mun exä petti ja jätti ja kipua ei helpottanut yhtään se että mies oli valehdellut vanhemmilleen eron syyksi sen että minä jätin, joillekin yhteiselle ystävälle että päätös oli yhteinen ja toisille että minä olin hullu (historia näytti että hän on). Jokaiselle sai kertoa asian todellisen laadun, käydä eron todelliset syyt pahimmillaan monta kertaa päivässä läpi.

Ap, jos mitenkään mahdollista niin ota muuton jälkeen lomaa vaikka pitkän viikonlopun verran ja lähde kauas kotikaupungista lomalle. Esim. kylpylään ja otat kaikki hemmotteluhoidot mitä tahdot. Hetkikin poissa kotiympyröistä auttaa ottamaan etäisyyttä koko soppaan. Palatessasi alat järjestelemään uutta elämää ja alat aktiivisesti näkemään niitä ystäviäsi, joille voit puhua suoraan tunteistasi ja tapahtumista.

Vierailija
174/421 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät siskot, jättäkää salakameroita ja nauhureita kotiinne, ei miehiin voi luottaa pätkän vertaa, mä oon joutunut jo kaks kertaa todisteleen, kun inttäneet vastaan. Useimmat miehet on paskoja!!

Vierailija
175/421 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 14:10"]

Hyvät siskot, jättäkää salakameroita ja nauhureita kotiinne, ei miehiin voi luottaa pätkän vertaa, mä oon joutunut jo kaks kertaa todisteleen, kun inttäneet vastaan. Useimmat miehet on paskoja!!

[/quote]

Juu, tuossa on vain taivas rajana, myös miehen autoon kannattaa sujauttaa digitaalitekniikkaa;)

Vierailija
176/421 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 14:15"]

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 14:10"]

[/quote]

Juu, tuossa on vain taivas rajana, myös miehen autoon kannattaa sujauttaa digitaalitekniikkaa;)

[/quote]

Saattaa olla, että käry käy jo samana päivänä:(

Vierailija
177/421 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja jos ei itse osaa, voi kysäistä vaikka asiantuntijaliikkeestä tai lukaista hieman netistä, ja googlettaa: helppoa kuin heinänteko!

Vierailija
178/421 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 14:05"]Ne jotka sanoo että on provoilua esittää että mies olisi valehdellut pettämisen äidilleen, niin voin kertoa että juurikin noin pettäjät tekevät. Valehtelihan mies ap:llekin monta kuukautta. Pettäjät kieltävät sen todellisuuden missä elävät, eivät kestä katsoa itseään peilistä ja valitsevat mieluummin valehtelemisen. Mun exä petti ja jätti ja kipua ei helpottanut yhtään se että mies oli valehdellut vanhemmilleen eron syyksi sen että minä jätin, joillekin yhteiselle ystävälle että päätös oli yhteinen ja toisille että minä olin hullu (historia näytti että hän on). Jokaiselle sai kertoa asian todellisen laadun, käydä eron todelliset syyt pahimmillaan monta kertaa päivässä läpi.

Ap, jos mitenkään mahdollista niin ota muuton jälkeen lomaa vaikka pitkän viikonlopun verran ja lähde kauas kotikaupungista lomalle. Esim. kylpylään ja otat kaikki hemmotteluhoidot mitä tahdot. Hetkikin poissa kotiympyröistä auttaa ottamaan etäisyyttä koko soppaan. Palatessasi alat järjestelemään uutta elämää ja alat aktiivisesti näkemään niitä ystäviäsi, joille voit puhua suoraan tunteistasi ja tapahtumista.
[/quote]
Maanantaina olisi tarkoitus mennä jo töihin. Sairausloma loppuu ja ajattelin että käyn ainakin pari päivää koittamassa jos jaksan töissä olla. Mulla on nns.siisti sisätyö jossa ei tarvitse kauheasti olla ihmisten kanssa tekemisissä, tässä tilanteessa onneksi. .. pomo tietää että ero tulossa yms mut en tiedä tietääkö työkaverit. No pitäähän tämä heillekin selvittää kuitenkin. .. ehkä töihin meno myös helpottaa oloa kun saan muuta ajateltavaa. Nyt tämä asia on mielessä ihan koko ajan. mutta huhtikuussa mulla on matka varattu Prahaan. Tai siis tää matka ois ollut mun ja miehen yhteinen ja mietin jo että perun koko matkan mutta näillä näkymin sinne tulee lähdettyä ystävän kanssa. Hän sai mieleni muuttumaan ja tajusin että se matka voi tehdä ihan hyvääkin. Kunhan en itke koko ajan. .. onhan siihen vielä useampi viikko mutta jospa työt, ystävät ja uuden kodin laitto sais mut pysymään järjissäni. ... Joku oli tainnut ehdottaa että alkaisin kirjoittaa blogia tästä. Olin miettinyt blogin perustamista viimeistään sitten jos olisin tullut raskaaksi mutta ehkä aihe vois vaihtuakin tähän.... kunhan aika vielä vähän menee. En tiedä. Ap

Vierailija
179/421 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 14:10"]Hyvät siskot, jättäkää salakameroita ja nauhureita kotiinne, ei miehiin voi luottaa pätkän vertaa, mä oon joutunut jo kaks kertaa todisteleen, kun inttäneet vastaan. Useimmat miehet on paskoja!!
[/quote]

Itse en kyllä tähän lähtisi vaikka nyt tuntuu etten voi enää ikinä luottaa miehiin. Ap

Vierailija
180/421 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 14:26"]

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 14:10"]Hyvät siskot, jättäkää salakameroita ja nauhureita kotiinne, ei miehiin voi luottaa pätkän vertaa, mä oon joutunut jo kaks kertaa todisteleen, kun inttäneet vastaan. Useimmat miehet on paskoja!! [/quote] Itse en kyllä tähän lähtisi vaikka nyt tuntuu etten voi enää ikinä luottaa miehiin. Ap

[/quote]

Korkea oli mullakin kynnys, mutta eipä ollut vaihtoehtoja enää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän