Eilen päättyi meidän liitto...
Olen valvonut melkein koko yön joten tässä voi olla melko sekavaa tekstiä tiedossa mutta pakko kirjoittaa. ... eilen tosiaan päättyi meidän vasta kaksi vuotta kestänyt avioliitto. Tai joo, onhan tässä vielä edessä harkinta-aika yms mutta en voi enää jatkaa sillä mies teki sen pahimman, toi toisen naisen meidän kotiin. .... ja itse näin kaiken....
Menin siis eilen aamulla töihin ihan normaalisti. Mulla ois ollut työvuoro kolmeen asti mutta hieman ennen kahtatoista aloin voimaan huonosti ( meillä töissä ollut vatsatautia ) joten lähdin kotiin kesken päivän niin että olin puoli yhden aikaan kotona. Päätin mennä takkahuoneeseen lepäämään, koska se on lähellä meidän toista vessaa ja sinne sit pääsee nopeasti tarvittaessa.
No ei mennyt varmaan kuin puoli tuntia ku kuulin että ovi kävi ja ihmettelin heti että miten mies tulee kotii kun sillä ois ollut neljään töitä. Ja tajusin myös että se ei oo yksin ku kuulin naisen naurua. Lähdin takkahuoneesta kohti eteistä ja siinä mun maailma sit romahti. Mies imutteli tätä toista muijaa eteisen seinää vasten kui viimeistä päivää. ... Hyi helvetti alkaa itkettää taas kun on tuo kuva tulee mun mieleen! !! Siinä tilanteessa en osannut sanoa mitään vaan kirjaimellisesti romahti polvilleen itkee ja sit mies vasta huomasin mut. En jotenki ees muista enää mitä siinä sit kävi.... kai se muija tajusi häipyä saman tien... itse olin jotenkin ihan sekaisin ja ryntäsin vaan vessaan oksentaa ja luulen että en voinu enää pahoin vain vatsataudin takia. .....
Koko loppu päivä ja viime yö on mennyt niin ku jossain sumussa. ...ooon itkenyt silmät päästäni. ... mies ois halunnut selittää mutta mitä helvetin selittämistä tuommoisessa on???? töihin se meni eilen vielä takas mutta en antanut sen tulla enää kotiin. Viestiä se on laittanut pitkin yötä, en oo vastannut. mutta meidän liitto oli sitten tässä. pakko sanoa että onneksi meillä ei vielä ole lapsia, vaikka tarkoitus oli kesällä jättää ehkäisy pois. ... onneks nyt on vasta talvi. ...mmutta en tiedä miten pääsen tästä yli. ..!!!
Kommentit (421)
Hyvin voi netota jos mies varakas ja ei oo avioehtoa, se lohduttaa todella paljon
Ap kuinka jakselet? ❤ kuinka sujui töihinpaluu?
Hei! Kiire on ollut muuton ym kanssa. Täällä joku ehdotti sähköpostia joten jatkossa jos joku tahtoo niin voi laitella mulle sähköpostilla viestiä osoitteeseen notme@luukku.com. varmaan tämä palstailu nyt jää vähemmälle koska olen palannut töihin (mikä oli vain ja ainoastaan hyvä asia, voin sanoa jo yhden päivän perusteella) plus uudessa asunnossa vielä laitto kesken yms. Niin paljon kaikkea lyhyessä ajassa. ... ehkä tämä tästä kuitenkin. Mutta jos joku tahtoo maililla heittää niin siitä vain :)vertaistukea ym. Ap
kaamee juttu, mutta hyvä kun tuli ilmi jo noin varhaisessa vaiheessa 2 v. Ukkos varmasti oli tehnyt tota hommaa jo jonkun aikaa ja tavannu huoraansa jossain muualla, koska on aika rohkeaa tuoda se omaan kotiinsa!! Potkase se pellolle vaan, ei tota voi enää antaa anteeksi jatkamalla. Luottamus menetetty, ja takas ei saa.
itse tosin olisin katsellut heidän huorintekoaan sängyssä jostain piilosta käsin ja kuunnellut ukkosi puheet sille huoralle, ehkäpä filmannutkin kännykällä.ja sittten tullut esiin kriittisellä hetkellä! ilmeet oisi olleet näkemisen arvoiset, tai oisin keksinyt jonkun kepposen, ottanut kameralla hauskoja kuvia heidän kasvoistaan kun tempaan lakanan yltään tms.nämä kuvat olisin lähettänyt ukkosi vanhemmille, ja teipannut huoran työpaikan alaaulaan suurennettuina! kjeh!kjeh!
ohjeita avuksi kannattaa lukea ajatuksella että saa jotain irti.
https://hidemyass.com/?http%3A%2F%2Fyoutu.be%2FpzGx2jiLssY
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 21:03"]tuli vaan mieleen tässä että mistä sen tietää että toinen nainen oli tietoinen miehen parisuhteesta? särähti vaan korvaan tuo horoksi haukkuminen. Saattoihan mies valehdella suhdestatuksena.
AP:lle voimia, ihan kamalaa tuollainen joka tapauksessa!
[/quote]
Meille kun astuu ovesta sisälle näkee ensimmäisenä naisen asuvan talossa. Käsilaukkuja, takkeja, korjua. Ylipäätänsä sisutuksesta. Tyhmä nainen saa olla jos bylsii miestä makkarissa kukkalakanoissa eikä tajua olevansa toisen naisen sängyssä.
Tuli heti huono olo kun sanoit että sinulla on noro. Mahassa ruplattaa
Joidenkin asioiden on tarkoitus tapahtua. Näit tilanteen ja se siitä. Häntä pystyyn. Tsemppiä. Voimia. Askel kerrallaan.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 08:46"]Mistä Harlekiinista tämän tarinan bongasit? Ei uppoa tuollainen tarina.
Mutta kannattaa nyt käyttää mykkäkouluaika itsensätutkiskeluun. Joku syy pettämiseen on.
[/quote]
Ai onko pettämiselle jotain hyviä syitäkin..no ei ole..päässä se vika on,pettäjällä.
Tekosyitä nuo sinun:joku syy pettämiselle on jutut.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 07:19"]
Saman kokenut! Hirmuisesti voimia sinulle <3
[/quote]
Anteeksi, alapeukutin vahingossa
Voimia. Onneksi, ONNEKSI teillä ei ole vielä lapsia, sinä kyllä jaksat ja selviät yksinkin.
Uskomattomaltahan tää vaikuttaa, myönnän sen itsekin että tää on kuin jostain huonosta leffasta. Mutta valitettavasti on täysin totta. Mitään muuta en voi sanoa. ... siskoni tuli hetken aikaa sitten tänne... katsotaan nyt miten eteen päin. Soitin pomolle ja kerroin että nyt on kyse muutakin kuin vatsataudista... Onneksi hän on tosi ymmärtäväinen! Huomenna lääkäriin... nii ja sulle joka epäilit että olen tänne kommentoinut jonain toisena vastauksia itselleni en voi sanoa muuta kuin että nyt ei kyllä voimat ja äly riitä sellaiseen. ...
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 23:04"]
No kyllä munkin anoppi syytti mua poikansa jättämisestä sen jälkeen, kun poikansa oli yrittänyt tappaa mut.
[/quote] tiedän tapauksen jossa naista syytettiin kun mies teki itsemurhan.