Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eilen päättyi meidän liitto...

Vierailija
19.02.2015 |

Olen valvonut melkein koko yön joten tässä voi olla melko sekavaa tekstiä tiedossa mutta pakko kirjoittaa. ... eilen tosiaan päättyi meidän vasta kaksi vuotta kestänyt avioliitto. Tai joo, onhan tässä vielä edessä harkinta-aika yms mutta en voi enää jatkaa sillä mies teki sen pahimman, toi toisen naisen meidän kotiin. .... ja itse näin kaiken....

Menin siis eilen aamulla töihin ihan normaalisti. Mulla ois ollut työvuoro kolmeen asti mutta hieman ennen kahtatoista aloin voimaan huonosti ( meillä töissä ollut vatsatautia ) joten lähdin kotiin kesken päivän niin että olin puoli yhden aikaan kotona. Päätin mennä takkahuoneeseen lepäämään, koska se on lähellä meidän toista vessaa ja sinne sit pääsee nopeasti tarvittaessa.

No ei mennyt varmaan kuin puoli tuntia ku kuulin että ovi kävi ja ihmettelin heti että miten mies tulee kotii kun sillä ois ollut neljään töitä. Ja tajusin myös että se ei oo yksin ku kuulin naisen naurua. Lähdin takkahuoneesta kohti eteistä ja siinä mun maailma sit romahti. Mies imutteli tätä toista muijaa eteisen seinää vasten kui viimeistä päivää. ... Hyi helvetti alkaa itkettää taas kun on tuo kuva tulee mun mieleen! !! Siinä tilanteessa en osannut sanoa mitään vaan kirjaimellisesti romahti polvilleen itkee ja sit mies vasta huomasin mut. En jotenki ees muista enää mitä siinä sit kävi.... kai se muija tajusi häipyä saman tien... itse olin jotenkin ihan sekaisin ja ryntäsin vaan vessaan oksentaa ja luulen että en voinu enää pahoin vain vatsataudin takia. .....

Koko loppu päivä ja viime yö on mennyt niin ku jossain sumussa. ...ooon itkenyt silmät päästäni. ... mies ois halunnut selittää mutta mitä helvetin selittämistä tuommoisessa on???? töihin se meni eilen vielä takas mutta en antanut sen tulla enää kotiin. Viestiä se on laittanut pitkin yötä, en oo vastannut. mutta meidän liitto oli sitten tässä. pakko sanoa että onneksi meillä ei vielä ole lapsia, vaikka tarkoitus oli kesällä jättää ehkäisy pois. ... onneks nyt on vasta talvi. ...mmutta en tiedä miten pääsen tästä yli. ..!!!

Kommentit (421)

Vierailija
181/421 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 14:28"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 14:26"]

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 14:10"]Hyvät siskot, jättäkää salakameroita ja nauhureita kotiinne, ei miehiin voi luottaa pätkän vertaa, mä oon joutunut jo kaks kertaa todisteleen, kun inttäneet vastaan. Useimmat miehet on paskoja!! [/quote] Itse en kyllä tähän lähtisi vaikka nyt tuntuu etten voi enää ikinä luottaa miehiin. Ap

[/quote]

Korkea oli mullakin kynnys, mutta eipä ollut vaihtoehtoja enää!
[/quote]

siis teilläkin mies toi toisia naisia teidän kotiin? Onkohan tämä kuinka yleistä loppujen lopuksi? En itse tiedä ketään kelle ois käynyt näin, nyt siis itseni lisäksi Ap

Vierailija
182/421 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä sä oikein kuljet työmatkasi, jos mies ei nähnyt autoasi pihassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/421 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tosi pahoillani mitä sulle käynyt nyt ja tuo on ihan kauheeta! Käyn läpi itse myös tosi ikävää ja rankkaa eroa josta vieläkin melkein shokissa...tiedän todella mitä käyt läpi nyt :( Olisi hyvä vaihtaa ajatuksia ja jakaa tuntemuksia, jos vaan haluaisit...mitenkähän se onnistuisi? Pitäisi varmaan jommankumman luoda aluksi tänne julkaistava "anonyymi" sähköpostiosoite niin siitä eteenpäin sitten voisi jatkaa helpommin. Mitäs mieltä oot? :) Tsemppiä, voimia ja jaksamista ihan roppakaupalla sulle tähän päivään ja tuleviin!

Vierailija
184/421 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 14:25"]

Maanantaina olisi tarkoitus mennä jo töihin. Sairausloma loppuu ja ajattelin että käyn ainakin pari päivää koittamassa jos jaksan töissä olla. Mulla on nns.siisti sisätyö jossa ei tarvitse kauheasti olla ihmisten kanssa tekemisissä, tässä tilanteessa onneksi. .. pomo tietää että ero tulossa yms mut en tiedä tietääkö työkaverit. No pitäähän tämä heillekin selvittää kuitenkin. .. ehkä töihin meno myös helpottaa oloa kun saan muuta ajateltavaa. Nyt tämä asia on mielessä ihan koko ajan. mutta huhtikuussa mulla on matka varattu Prahaan. Tai siis tää matka ois ollut mun ja miehen yhteinen ja mietin jo että perun koko matkan mutta näillä näkymin sinne tulee lähdettyä ystävän kanssa. Hän sai mieleni muuttumaan ja tajusin että se matka voi tehdä ihan hyvääkin. Kunhan en itke koko ajan. .. onhan siihen vielä useampi viikko mutta jospa työt, ystävät ja uuden kodin laitto sais mut pysymään järjissäni. ... Joku oli tainnut ehdottaa että alkaisin kirjoittaa blogia tästä. Olin miettinyt blogin perustamista viimeistään sitten jos olisin tullut raskaaksi mutta ehkä aihe vois vaihtuakin tähän.... kunhan aika vielä vähän menee. En tiedä. Ap

[/quote]

Praha on kaunis ja hyvä valinta. Blogi (eroblogi?) on erinomainen ajatus. Auttaisi itsesi lisäksi muitakin samassa tilanteessa olevia. Myöhemmin tilanteen muuttuessa voisi sisältökin muuttua, mikäli bloggaamista haluaisit jatkaa.

Vierailija
185/421 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä, että sulla on matka tiedossa! Kannattaa nyt aluksi järjestää niin, että on aika jokin kiintopiste, jota odottaa ja mukavaa seuraa sekä kaikenlaista pientä tehtävää. Huonoin homma on jäädä yksin peiton alle itsekään, vaikka tottakai onhan se surutyökin tehtävä. Tosi paljon sulle voimia ja iloisempaa mieltä!

Vierailija
186/421 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 14:33"]Millä sä oikein kuljet työmatkasi, jos mies ei nähnyt autoasi pihassa?
[/quote]

Kuten olen täällä jo kertonut niin kävellen. Tosin jatkossa bussilla varmaan useammin. AP

Vierailija
187/421 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 14:35"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 14:25"]

Maanantaina olisi tarkoitus mennä jo töihin. Sairausloma loppuu ja ajattelin että käyn ainakin pari päivää koittamassa jos jaksan töissä olla. Mulla on nns.siisti sisätyö jossa ei tarvitse kauheasti olla ihmisten kanssa tekemisissä, tässä tilanteessa onneksi. .. pomo tietää että ero tulossa yms mut en tiedä tietääkö työkaverit. No pitäähän tämä heillekin selvittää kuitenkin. .. ehkä töihin meno myös helpottaa oloa kun saan muuta ajateltavaa. Nyt tämä asia on mielessä ihan koko ajan. mutta huhtikuussa mulla on matka varattu Prahaan. Tai siis tää matka ois ollut mun ja miehen yhteinen ja mietin jo että perun koko matkan mutta näillä näkymin sinne tulee lähdettyä ystävän kanssa. Hän sai mieleni muuttumaan ja tajusin että se matka voi tehdä ihan hyvääkin. Kunhan en itke koko ajan. .. onhan siihen vielä useampi viikko mutta jospa työt, ystävät ja uuden kodin laitto sais mut pysymään järjissäni. ... Joku oli tainnut ehdottaa että alkaisin kirjoittaa blogia tästä. Olin miettinyt blogin perustamista viimeistään sitten jos olisin tullut raskaaksi mutta ehkä aihe vois vaihtuakin tähän.... kunhan aika vielä vähän menee. En tiedä. Ap

[/quote]

Praha on kaunis ja hyvä valinta. Blogi (eroblogi?) on erinomainen ajatus. Auttaisi itsesi lisäksi muitakin samassa tilanteessa olevia. Myöhemmin tilanteen muuttuessa voisi sisältökin muuttua, mikäli bloggaamista haluaisit jatkaa.
[/quote]

Pitää laittaa harkintaan tämä blogiasia. .. Olisihan se kiva jos siitä olisi apua muillekin. Ap

Vierailija
188/421 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 14:34"]Oon tosi pahoillani mitä sulle käynyt nyt ja tuo on ihan kauheeta! Käyn läpi itse myös tosi ikävää ja rankkaa eroa josta vieläkin melkein shokissa...tiedän todella mitä käyt läpi nyt :( Olisi hyvä vaihtaa ajatuksia ja jakaa tuntemuksia, jos vaan haluaisit...mitenkähän se onnistuisi? Pitäisi varmaan jommankumman luoda aluksi tänne julkaistava "anonyymi" sähköpostiosoite niin siitä eteenpäin sitten voisi jatkaa helpommin. Mitäs mieltä oot? :) Tsemppiä, voimia ja jaksamista ihan roppakaupalla sulle tähän päivään ja tuleviin!
[/quote]

En taida vielä ainakaan uskaltaa täällä julkistaa mitään sähköpostiosoitetta, varmaan olisi "epäasiallisia" viestejä maili pian täynnä. ..Ap

Vierailija
189/421 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, tee joku ilmainen s-posti, jota käytät vain siihen että vaihdat vertaistuen kanssa viestejä/muita yhteystietoja.

www.luukku.com on hyvä

Vierailija
190/421 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 14:46"]ap, tee joku ilmainen s-posti, jota käytät vain siihen että vaihdat vertaistuen kanssa viestejä/muita yhteystietoja.

www.luukku.com on hyvä
[/quote]

Laitan tämänkin mietintään vielä vähäksi aikaa. Ap

Vierailija
191/421 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 14:48"][quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 14:46"]ap, tee joku ilmainen s-posti, jota käytät vain siihen että vaihdat vertaistuen kanssa viestejä/muita yhteystietoja.

www.luukku.com on hyvä
[/quote]

Laitan tämänkin mietintään vielä vähäksi aikaa. Ap
[/quote]

Niin ja haluaisin vielä kiittää kaikkia teitä jotka ootte laittaneet mulle tänne ihania kannustavia viestejä, niistä on oikeasti ollut apua. Ja vaikka onkin surullista tietää etten oo ainoa joka tämmöistä joutuu kokemaan niin on jotenkin kiva tietää että kohtalotovereita on. Kai tästä vielä joskus yli pääsee... Ap

Vierailija
192/421 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos perustat blogin, laita  meille tänne sen koordinaatit. Mielelläni lukisin ja kommentoisin.

t. yksi miehensä uskottomuuden kokenut nainen

Vierailija
193/421 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 09:38"]

Tässä taas oiva esimerkki miksi liian läheiset ihmissuhteet ja toisen talutusnuorassa pitäminen on huono asia. Ihminen on aivan liian omistuksenhaluinen eläin. Parisuhde ja avioliitto aiheuttaa enemmän surua kuin rakkautta. Ikävää että näin kävi, mutta olis parempi jos kaikki vaan liihottelis paikasta toiseen. Niin miehet kuin naisetkin. Olis jo aika luopua "perherooleista" eikös niin?

[/quote]

Ei.

Vierailija
194/421 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 14:33"]

Millä sä oikein kuljet työmatkasi, jos mies ei nähnyt autoasi pihassa?

[/quote]

En ole ap, mutta: bussi, polkupyörä, apostolinkyyti, kimppakyyti... Mitä näitä nyt on. Stadissa bonarina metro ja spora.

Vierailija
195/421 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, on todella hyvä että tämä kaikki selvisi ennen kuin teillä oli lapsia. Pidä siitä ajatuksesta kiinni.

Vierailija
196/421 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taina anna mulle anteeks!

Vierailija
197/421 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein sulle. Mitäs pihtasit :)

Vierailija
198/421 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
199/421 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 14:10"]Hyvät siskot, jättäkää salakameroita ja nauhureita kotiinne, ei miehiin voi luottaa pätkän vertaa, mä oon joutunut jo kaks kertaa todisteleen, kun inttäneet vastaan. Useimmat miehet on paskoja!!
[/quote]

Jos suhteenne on tullut siihen pisteeseen ja luotto on sitä mallia, että pitää salaa kuvata tai äänittää, tehdä yllätyshyökkäys omaan kotiin, mitä vaan, tehkää puolisollenne ja ennen kaikkea itsellenne palvelus ja lähtekää tuommoisesta suhteesta. Eihän tuommoisessa epäluottamuksessa ja epätietoisuudessa ole kenenkään hyvä elää ja kyllä se kyttääminen käy jo oman mielenterveyden päälle, eikä se ole ihmisarvoista elämää, ei sinulle eikä puolisollenne.

Vierailija
200/421 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa että elämässä sattuu todella pahempia asioita kun avioero/avoero ja mitä niitä onkaan.