Eilen päättyi meidän liitto...
Olen valvonut melkein koko yön joten tässä voi olla melko sekavaa tekstiä tiedossa mutta pakko kirjoittaa. ... eilen tosiaan päättyi meidän vasta kaksi vuotta kestänyt avioliitto. Tai joo, onhan tässä vielä edessä harkinta-aika yms mutta en voi enää jatkaa sillä mies teki sen pahimman, toi toisen naisen meidän kotiin. .... ja itse näin kaiken....
Menin siis eilen aamulla töihin ihan normaalisti. Mulla ois ollut työvuoro kolmeen asti mutta hieman ennen kahtatoista aloin voimaan huonosti ( meillä töissä ollut vatsatautia ) joten lähdin kotiin kesken päivän niin että olin puoli yhden aikaan kotona. Päätin mennä takkahuoneeseen lepäämään, koska se on lähellä meidän toista vessaa ja sinne sit pääsee nopeasti tarvittaessa.
No ei mennyt varmaan kuin puoli tuntia ku kuulin että ovi kävi ja ihmettelin heti että miten mies tulee kotii kun sillä ois ollut neljään töitä. Ja tajusin myös että se ei oo yksin ku kuulin naisen naurua. Lähdin takkahuoneesta kohti eteistä ja siinä mun maailma sit romahti. Mies imutteli tätä toista muijaa eteisen seinää vasten kui viimeistä päivää. ... Hyi helvetti alkaa itkettää taas kun on tuo kuva tulee mun mieleen! !! Siinä tilanteessa en osannut sanoa mitään vaan kirjaimellisesti romahti polvilleen itkee ja sit mies vasta huomasin mut. En jotenki ees muista enää mitä siinä sit kävi.... kai se muija tajusi häipyä saman tien... itse olin jotenkin ihan sekaisin ja ryntäsin vaan vessaan oksentaa ja luulen että en voinu enää pahoin vain vatsataudin takia. .....
Koko loppu päivä ja viime yö on mennyt niin ku jossain sumussa. ...ooon itkenyt silmät päästäni. ... mies ois halunnut selittää mutta mitä helvetin selittämistä tuommoisessa on???? töihin se meni eilen vielä takas mutta en antanut sen tulla enää kotiin. Viestiä se on laittanut pitkin yötä, en oo vastannut. mutta meidän liitto oli sitten tässä. pakko sanoa että onneksi meillä ei vielä ole lapsia, vaikka tarkoitus oli kesällä jättää ehkäisy pois. ... onneks nyt on vasta talvi. ...mmutta en tiedä miten pääsen tästä yli. ..!!!
Kommentit (421)
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:58"]Hei. En ehdi nyt muuta kertomaan kuin että ero tulee. Huomenna jo laitamme paperit vetämään. Talon laitamme myyntiin, mies asuu siinä niin kauan että menee kaupaksi ja aikoo hoitaa yksin kaikki talon kulut. Minä alan heti katselee itselle asuntoa, nyt olen jonkun aikaa ystäväni luona. Luulen että pian saan asunnon..... Kerron huomenna tarkemmin jos pystyn ja jaksan. ... elämä pirstaleina just nyt... :( Ap
[/quote]
Mutta päätös on oikea, upeaa että teit sen, löydät varmasti paremman! Voimia!
Voimia Ap! Teit oikean ratkaisun. Sinä selviät kyllä, ja sitten kun olet valmis, niin löydät arvoisesi miehen.
kauhea ukko. tuommoista miestä häpeää varmasti oma sukunsakin!! on varmasti häpeäpilkku myös työpaikalla, kun kaikki kuulevat, millainen häntäheikki on kyseessä... tuollaiset tyypit, jotka ajattelevat vain alapäällään, eivät saa naisia pidettyä kauaa, nussivat vain. hänen täytyy olla ajattelukyvyltään erittäin primitiivisellä ja alkeellisella tasolla. mielestäni sivistynyt, fiksu ihminen pystyy pitämään näppinsä erossa vaikka olisi alastomia naisia ympärillä... se on tietynlaista kunnioitusta omaa puolisoa kohtaan. Jos oma puoliso on älykäs, mukava ja luotettava, ei yksi hutsu ole pettämisen arvoinen. siis jos mies on noin kevytmielinen, niin hänen täytyy olla jonkinlainen seksihullu.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 20:30"]kauhea ukko. tuommoista miestä häpeää varmasti oma sukunsakin!! on varmasti häpeäpilkku myös työpaikalla, kun kaikki kuulevat, millainen häntäheikki on kyseessä... tuollaiset tyypit, jotka ajattelevat vain alapäällään, eivät saa naisia pidettyä kauaa, nussivat vain. hänen täytyy olla ajattelukyvyltään erittäin primitiivisellä ja alkeellisella tasolla. mielestäni sivistynyt, fiksu ihminen pystyy pitämään näppinsä erossa vaikka olisi alastomia naisia ympärillä... se on tietynlaista kunnioitusta omaa puolisoa kohtaan. Jos oma puoliso on älykäs, mukava ja luotettava, ei yksi hutsu ole pettämisen arvoinen. siis jos mies on noin kevytmielinen, niin hänen täytyy olla jonkinlainen seksihullu.
[/quote]
EHkä ansaitsisi tuon mutta ei se niin mene. Tämä on niin yleistä että unohtuu muilta olan kohautukseklalla. Ap puolestaan tulee muistamaan ja kantamaan seuraukset vielä pitempään kuin mies..
Tsemppiä Ap!
Täällä olen samassa tilanteessa, miehen pettämisen takia.
Ja kun tulee vaikeita hetkiä, älä luovuta!!!!!
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 07:23"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 07:18"]En osaa sanoa muuta kuin että jaksamista:(. Millainen asuntokuvio teillä on, joudutko etsimään uuden kodin?
[/quote]
Meillä on omakotitalo, yhteinen asuntolaina. En halua jäädä tähän taloon asumaan, miten voisin asua täällä missä mieheni on pettänyt mua. ... myyntiin kai tämäkin on laitettava, en oo yhtään miettinyt näitä asioita.
..
[/quote]
Huoh.. ihan hyvin siinä asunnossa voi asua. Ihme nillittäjä ap.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:58"]
Hei. En ehdi nyt muuta kertomaan kuin että ero tulee. Huomenna jo laitamme paperit vetämään. Talon laitamme myyntiin, mies asuu siinä niin kauan että menee kaupaksi ja aikoo hoitaa yksin kaikki talon kulut. Minä alan heti katselee itselle asuntoa, nyt olen jonkun aikaa ystäväni luona. Luulen että pian saan asunnon..... Kerron huomenna tarkemmin jos pystyn ja jaksan. ... elämä pirstaleina just nyt... :( Ap
[/quote]
Ja mies maksaa sinulle vuokraa koska jää yksin asumaan. Pidä siitä huoli.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 21:37"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:58"]
Hei. En ehdi nyt muuta kertomaan kuin että ero tulee. Huomenna jo laitamme paperit vetämään. Talon laitamme myyntiin, mies asuu siinä niin kauan että menee kaupaksi ja aikoo hoitaa yksin kaikki talon kulut. Minä alan heti katselee itselle asuntoa, nyt olen jonkun aikaa ystäväni luona. Luulen että pian saan asunnon..... Kerron huomenna tarkemmin jos pystyn ja jaksan. ... elämä pirstaleina just nyt... :( Ap
[/quote]
Ja mies maksaa sinulle vuokraa koska jää yksin asumaan. Pidä siitä huoli.
[/quote]
Mmmmitä?
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 21:36"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 07:23"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 07:18"]En osaa sanoa muuta kuin että jaksamista:(. Millainen asuntokuvio teillä on, joudutko etsimään uuden kodin? [/quote] Meillä on omakotitalo, yhteinen asuntolaina. En halua jäädä tähän taloon asumaan, miten voisin asua täällä missä mieheni on pettänyt mua. ... myyntiin kai tämäkin on laitettava, en oo yhtään miettinyt näitä asioita. .. [/quote] Huoh.. ihan hyvin siinä asunnossa voi asua. Ihme nillittäjä ap.
[/quote]
"VR:n löytötavaratoimistosta päivää, teiltä oli jäänyt tunneäly ja tilanteentaju, sekä myötätunto K-junaan. Voitte noutaa ne arkisin klo 9-16:15 rautatieasemalta"
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 21:39"]
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 21:37"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:58"] Hei. En ehdi nyt muuta kertomaan kuin että ero tulee. Huomenna jo laitamme paperit vetämään. Talon laitamme myyntiin, mies asuu siinä niin kauan että menee kaupaksi ja aikoo hoitaa yksin kaikki talon kulut. Minä alan heti katselee itselle asuntoa, nyt olen jonkun aikaa ystäväni luona. Luulen että pian saan asunnon..... Kerron huomenna tarkemmin jos pystyn ja jaksan. ... elämä pirstaleina just nyt... :( Ap [/quote] Ja mies maksaa sinulle vuokraa koska jää yksin asumaan. Pidä siitä huoli. [/quote] Mmmmitä?
[/quote]
Jos eroavan parin molemmat osapuolet omistavat asunnon ja toinen jää siihen asumaan niin hän maksaa toiselle asunnon puolikkaasta vuokraa. Joko heti asuessaan tai sitten se hyvitetään kun asunto on myyty ja tehdään ositus.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 07:29"]
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 07:25"]Jännää ettet nykyisenä kännyköiden luvattuna aikakautena laittanut miehelle jo töistä tekstaria, että "hanipöö, mä meen kotiin, kun oon ihan kipee. Tuo jaffaa ja sata pusuu". En usko. [/quote] En yleensäkään tekstaile miehelle töihin joten ei tullu nytkään mieleen plus että olo oli sen verran heikko et halusin vain lepäämään pian. En tiedä miks ees selitän sulle tätä.... ei oo pakko uskoa. .. toivottavasti et itse koe koskaan samaa. ...
[/quote]
Ei oo pakko uskoa lause, paljasti tän jutun olevan Porvoosta päivää..........
Täällä taas.... en kyllä oikein tiedä mitä kirjoittaa. No lääkärissä kävin tänään kun se perjantain aika piti perua, sain tämän viikon sairauslomaa. Sanoin lääkärille että voin mennä jo vaikka keskiviikkona töihin mutta oli sitä mieltä että tarvitsen kunnolla kaikin puolin lepoa nyt. Myös terapiaan olen menossa. ... Moni täälläkin on sanonut vettä ei terapiaa tällaiseen tarvi mutta on kyllä sellainen fiilis ettei tästä yksin selviä. Voin sanoa että ihan kauhea shokkihan tämä oli ja on yhä. mutta eilisestä. ... Ensinnäkin ystäväni ei ollut meidän kanssa siinä kun miehen kanssa juteltiin, hän oli toisessa huoneessa koko ajan. Lähinnä siis henkisenä tukena. Etukäteen ajattelin että murrun ihan täysin kun näen miehen mutta tilanne olikin yllättävän rauhallinen. Toki itku tuli mutta pidin itseni suht hyvin kasassa. sen tarkemmin en meidän keskustelua tähän laita mutta mies ymmärsi täysin miksi en voi jatkaa hänen kanssaan, ei syyttänyt mua mistään, en kuulemma millään tavalla ajanut häntä pettämään, vei millään tavalla koittanut oikeuttaa tekoaan. Ei osannut vieläkään sanoa kunnon syytä miks teki niin. Ja miksi ei kertonut aiemmin.... minussa ei mitään vikaa, hänellä henkisiä ongelmia. Aikoo mennä johonkin terapiaan hänkin. Puoli vuotta nyt harkinta-aikaa. ... Tajusin eilen että kun meillä ois syyskuun alussa ollut 3v hääpäivä niin nyt sitten ollaankin silloin jo erottu. Tänään kerron vanhemmille, tulee heille melkoisena pommina. ... Ap
[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 12:54"]
Täällä taas.... en kyllä oikein tiedä mitä kirjoittaa. No lääkärissä kävin tänään kun se perjantain aika piti perua, sain tämän viikon sairauslomaa. Sanoin lääkärille että voin mennä jo vaikka keskiviikkona töihin mutta oli sitä mieltä että tarvitsen kunnolla kaikin puolin lepoa nyt. Myös terapiaan olen menossa. ... Moni täälläkin on sanonut vettä ei terapiaa tällaiseen tarvi mutta on kyllä sellainen fiilis ettei tästä yksin selviä. Voin sanoa että ihan kauhea shokkihan tämä oli ja on yhä. mutta eilisestä. ... Ensinnäkin ystäväni ei ollut meidän kanssa siinä kun miehen kanssa juteltiin, hän oli toisessa huoneessa koko ajan. Lähinnä siis henkisenä tukena. Etukäteen ajattelin että murrun ihan täysin kun näen miehen mutta tilanne olikin yllättävän rauhallinen. Toki itku tuli mutta pidin itseni suht hyvin kasassa. sen tarkemmin en meidän keskustelua tähän laita mutta mies ymmärsi täysin miksi en voi jatkaa hänen kanssaan, ei syyttänyt mua mistään, en kuulemma millään tavalla ajanut häntä pettämään, vei millään tavalla koittanut oikeuttaa tekoaan. Ei osannut vieläkään sanoa kunnon syytä miks teki niin. Ja miksi ei kertonut aiemmin.... minussa ei mitään vikaa, hänellä henkisiä ongelmia. Aikoo mennä johonkin terapiaan hänkin. Puoli vuotta nyt harkinta-aikaa. ... Tajusin eilen että kun meillä ois syyskuun alussa ollut 3v hääpäivä niin nyt sitten ollaankin silloin jo erottu. Tänään kerron vanhemmille, tulee heille melkoisena pommina. ... Ap
[/quote]
Ja sit sä heräsit........tosi väsyny provoooooooooo....
Ehdittekö maksaa häälainan ja käydä häälahjoiksi kerjätyillä rahoilla häämatkalla
Tämä on kuin huonosta roskaromaanista, seuraavaksi ap on raskaana ja mies katuu tekoaan, lapsen vuoksi he palaavat onnellisena yhteen.