Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilen päättyi meidän liitto...

Vierailija
19.02.2015 |

Olen valvonut melkein koko yön joten tässä voi olla melko sekavaa tekstiä tiedossa mutta pakko kirjoittaa. ... eilen tosiaan päättyi meidän vasta kaksi vuotta kestänyt avioliitto. Tai joo, onhan tässä vielä edessä harkinta-aika yms mutta en voi enää jatkaa sillä mies teki sen pahimman, toi toisen naisen meidän kotiin. .... ja itse näin kaiken....

Menin siis eilen aamulla töihin ihan normaalisti. Mulla ois ollut työvuoro kolmeen asti mutta hieman ennen kahtatoista aloin voimaan huonosti ( meillä töissä ollut vatsatautia ) joten lähdin kotiin kesken päivän niin että olin puoli yhden aikaan kotona. Päätin mennä takkahuoneeseen lepäämään, koska se on lähellä meidän toista vessaa ja sinne sit pääsee nopeasti tarvittaessa.

No ei mennyt varmaan kuin puoli tuntia ku kuulin että ovi kävi ja ihmettelin heti että miten mies tulee kotii kun sillä ois ollut neljään töitä. Ja tajusin myös että se ei oo yksin ku kuulin naisen naurua. Lähdin takkahuoneesta kohti eteistä ja siinä mun maailma sit romahti. Mies imutteli tätä toista muijaa eteisen seinää vasten kui viimeistä päivää. ... Hyi helvetti alkaa itkettää taas kun on tuo kuva tulee mun mieleen! !! Siinä tilanteessa en osannut sanoa mitään vaan kirjaimellisesti romahti polvilleen itkee ja sit mies vasta huomasin mut. En jotenki ees muista enää mitä siinä sit kävi.... kai se muija tajusi häipyä saman tien... itse olin jotenkin ihan sekaisin ja ryntäsin vaan vessaan oksentaa ja luulen että en voinu enää pahoin vain vatsataudin takia. .....

Koko loppu päivä ja viime yö on mennyt niin ku jossain sumussa. ...ooon itkenyt silmät päästäni. ... mies ois halunnut selittää mutta mitä helvetin selittämistä tuommoisessa on???? töihin se meni eilen vielä takas mutta en antanut sen tulla enää kotiin. Viestiä se on laittanut pitkin yötä, en oo vastannut. mutta meidän liitto oli sitten tässä. pakko sanoa että onneksi meillä ei vielä ole lapsia, vaikka tarkoitus oli kesällä jättää ehkäisy pois. ... onneks nyt on vasta talvi. ...mmutta en tiedä miten pääsen tästä yli. ..!!!

Kommentit (421)

Vierailija
361/421 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 12:38"]Jos mies oikeasti osoittaisi katumusta pettämisestä, se olisi tapahtunut ensimmäisen pettämiskerran tai viimeistään toisen jälkeen. Ei tapahtunut, ei kaduttanut. Nyt kaduttaa jokin, mutta se ei ole pettäminen, vaan se, että jäi kiinni.

mies
[/quote]
Amen!

Vierailija
362/421 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, millainen vointi? Kiinnostaa kuinka pärjäät, olen tuo joka kyseli juuri aikaisemmin kauanko olette olleet yhdessä. Jännä miten jonkun täysin tuntemattoman vointi voi kiinnostaa näin paljon ja laittaa miettimään mitä sinulle kuuluu. Tsemppiä <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/421 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 17:46"]

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 12:38"]Jos mies oikeasti osoittaisi katumusta pettämisestä, se olisi tapahtunut ensimmäisen pettämiskerran tai viimeistään toisen jälkeen. Ei tapahtunut, ei kaduttanut. Nyt kaduttaa jokin, mutta se ei ole pettäminen, vaan se, että jäi kiinni. mies [/quote] Amen!

[/quote]

Tämä on oikeasti se totuus, ap, valitettavasti. :/ Totta kai mies on nyt shokissa häpeästä jäätyään kiinni. Mutta kuten tässäkin viestissä sanotaan, jos mies olisi oikeasti nimenomaan pettämisestä tuntenut katumusta, olisi hän katunut ja lopettanut/kertonut jo ekojen kertojen jälkeen.

Yli puolen vuoden aikana hän olisi kyllä ehtinyt pistää teidän suhteenne etusijalle, jos se hänen prioriteeteissaan etusijalle kuuluu.

Vierailija
364/421 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todella tajua, mistä se mies sanoo hajalla olevansa. Kiinni jäämisestä? Talon menetyksestä? Kasvojen menetyksestä? Tuntuu, että kaikesta paitsi siitä, mitä on tehnyt, koska on eiliseen asti voinut ihan hyvin olematta yhtään "paskana" :(

Ap hyvä, vaikka nyt onkin  ihan kamalaa kestää tilanne, olen varma, että sulla on pitemmän päälle parempi, että elämäsi jatkuu ilman tällaista ihmistä matkassasi. Hirveästi voimia sulle!

Vierailija
365/421 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 12:38"]

Jos mies oikeasti osoittaisi katumusta pettämisestä, se olisi tapahtunut ensimmäisen pettämiskerran tai viimeistään toisen jälkeen. Ei tapahtunut, ei kaduttanut. Nyt kaduttaa jokin, mutta se ei ole pettäminen, vaan se, että jäi kiinni.

mies

[/quote]

Näin minäkin ajattelen.

Mies petti puoli vuotta ja kun jäi kiinni, vasta silloin alkoi "katua" = harmitella!, kun oma maine heikoilla.

Petoskumppani tiesi koko ajan vaimosta ja tuli tämän kotiinkin röyhkeästi. Nauroivat keskenään petetylle, mitä hänen selän takanaan pystyvät salassa tekemään ja että vaimo on niin hyväuskoinen ja luottavainen hölmö, että ei edes epäile mitään! Järjestelyt ovat tapahtuneet tietoisesti, mies on ollut avoin vieraalle naiselle, mutta valehdellut omalleen, ja varmasti pitänyt tuota huorauskumppaniaan mielessään myös harrastaessaan luottavaisen vaimonsa kanssa avioseksiä. Vaimo luullut, että mies ajattelee häntä, mutta mies onkin käyttänyt vaimoaan pelkästään hyväkseen, ei sekstannut aidosta ja vilpittömästä rakkaudesta vaimoonsa. Kuitenkin pannut vaimoaan, ettei tämä alkaisi epäillä aviorikoksia! Jo pelkkä vieraaseen naiseen luottaminen enemmän kuin omaan vaimoon on osoittanut, mitä mies vaimoaan kohtaan oikeasti tuntee. Se ei ole rakkautta, vaan hyväksikäyttöä rankimman mukaan. Mies on pettänyt oman avioliittolupauksensa, pettänyt vaimonsa luottamuksen ja pettänyt kaikki yhteiset tulevaisuudensuunnitelmat.

Koska pettäminen on ollut hyvin tietoista, järjestelmällistä, pitkäaikaista ja todella törkeää (kotona!), niin en usko, että tulee olemaan missään vaiheessa helppo luottaa tuohon mieheen enää koskaan. Jos ap palaa miehen kanssa yhteen, on todennäköisesti edessä vaikeita aikoja, sillä tuo tapahtuma ei poistu syömästä luottamusta.
Minä en ap:nä suostuisi palaaman.

Vierailija
366/421 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 12:59"]

Niin minua kyllä kiinnostaa että miten tämä ap:n mies on selittänyt sen törkeyden että toi sen 2.naisen yhteiseen kotiin pantavaksi. Se on kyllä törkeyden huippu! Miksi koki että näin voi tehdä? Jotenkin käsittömättömän kylmää ja itsekästä. Moni kyllä pettää mutta ei kyllä ikinä niitä yhteiseen kotiin tuo???

Vai onko sekin nykypäivää että muista välittämättä voidaan tuoda panot omaan kotiin?

Mitä sen toisen naisen päässä liikkuu tai toisen miehen kun kehtaa mennä pariskunnan yhteiseen kotiin paneskelemaan...tuleeko siitä lisäkiksit? Onko se jokin kosto 1.naiselle tai miehelle?

[/quote]

Mun ex-avomies toi toisen naisen yhteiseen kotiimme. Ja monta kertaa. Kun vihdoin jäi kiinni pettämisestä ja aiheellisesti suutuin ja vaadin selityksiä, mies oli niinkuin HÄNTÄ kohtaan olisi käyttäydytty väärin. Mies sanoi että toi kun halutti ja hänestä tuntui hyvältä idealta naida sen naisen kanssa meidän olkkarin sohvalla jne. Toinen nainen oli tuttuni ja kysyin häneltä facebookin kautta myöhemmin syytä miksi alkoi suhteeseen vaikka minä ja ex oltiin yhdessä, ihan pokkana sanoi että hän halusi nähdä mitä siitä tulee. Tunnusti suoraan ettei hänellä hetkeäkään kynsittänyt minun ajatukseni. Annoin suoraan palautetta, joskin asiallisesti. Toinen nainen kehtasi vielä kirjoittaa minulle että minulla ole mitään syytä rähjätä hänelle koska hänhän "oli niin rehellinen minulle".

Uskomatonta.

Vierailija
367/421 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 20:41"]

Olimme olleet yhdessä noin kolme vuotta ennen kuin mentiin naimisiin. Mulla oli vain yksi vakava suhde ennen miestä, niin olin valmis olemaan loppuelämän saman miehen kanssa, mutta en vain hälle riittänyt. ..

Ottamatta kantaa onko tämä tarina tosi vai, ap herättää keskustelua siitä, miten helposti ja jopa nopeasti eroa haetaan. Tämä ketju kannustamalla kannustaa eroamaan. Luulen, että suurimmat JSSAP- ja muut ero-huutelijat ovat niitä, jotka omassa elämässään eivät uskalla samaista tekoa tehdä, vaikka heillä itsellä olisivat jopa paremmin perustellut syyt avioeroon. Se on niiiin helppoa arvostella muita.

Kivitettäköön, mutta mielestäni on turhan hätäistä laittaa ero vireille juuri NYT. Se kuuden kuukauden harkinta-aika tulee hurahtamaan todella nopeasti, puolisot tuskin ovat vielä asiallisissa puheväleissä selvittämään sitä, mitä heidän liitossaan todella tapahtui kolmen vuoden aikana.

Vierailija
368/421 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa tyhmän rohkea mies kun tuo toisen naisen omaan kotiinsa ja vielä arkipäivänä jolloin toinen voi tosiaan tulla kotiin miloin tahansa syystä tai toisesta.

Vierailija
369/421 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisuus iskee kovaa kun kiinni jää. Kannattaa visualisoida se tilanne mielessään ja miettiä onko pettäminen vaimon tai perheen menettämisen arvoista. Joka tapauksessa mikään ei ole sen jälkeen entisellään sillä luottamuksen voi menettää vain kerran.

Vierailija
370/421 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kyse Ei ole siitä sinä et olisi ollut riittävä. Miehelle ei olisi riittänyt yksin yksikään nainen, sillä hänellä ITSELLÄÄN on joku ongelma. Surullista näissä pettämistapauksissa onkin juuri se, että tapahtumat rikkovat juuri petetyn itsetunnon, vaikka teko (pettäminen) on jotain sellaista, jossa petetty ei osapuolena ole ollut mukana. Pettäminen ei siis määrittele ap Sinua, eikä se myöskään lähde Sinusta. Tiedän kokemuksesta, että päässäsi pyörii kauan vaikka minkälaisia ajatuksia.. Yritä kuitenkin muistaa, että tapahtunut ei ole sinun häpeä!!!

Vierailija
371/421 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap,mikä tilanne? 

Vierailija
372/421 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On miehiä jotka menee naimisiin vain saadakseen vakilompsan itselleen, mutta eivät tunnetasolla koskaan sitoudu. Sitten on miehiä jotka haluavat aidosti vaimon ja perheen. Nuo kun pystyisi erottamaan toisistaan.

Vierailija
373/421 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 10:21"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 21:44"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 21:39"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 21:37"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:58"] Hei. En ehdi nyt muuta kertomaan kuin että ero tulee. Huomenna jo laitamme paperit vetämään. Talon laitamme myyntiin, mies asuu siinä niin kauan että menee kaupaksi ja aikoo hoitaa yksin kaikki talon kulut. Minä alan heti katselee itselle asuntoa, nyt olen jonkun aikaa ystäväni luona. Luulen että pian saan asunnon..... Kerron huomenna tarkemmin jos pystyn ja jaksan. ... elämä pirstaleina just nyt... :( Ap [/quote] Ja mies maksaa sinulle vuokraa koska jää yksin asumaan. Pidä siitä huoli. [/quote] Mmmmitä?

[/quote]

Jos eroavan parin molemmat osapuolet omistavat asunnon ja toinen jää siihen asumaan niin hän maksaa toiselle asunnon puolikkaasta vuokraa. Joko heti asuessaan tai sitten se hyvitetään kun asunto on myyty ja tehdään ositus.

[/quote]

Paitsi jos ap:n mies maksaa kaikki asunnon kulut (lainanlyhennykset, vesimaksut, sähköt jne.) siihen asti, kun se on myyty. Näistähän ap olisi puoliksi vastuussa, kun omistaa talosta puolet, mutta välttyy yhteisellä sopimuksella maksamasta omaa osuuttaan. Tällaisessa tapauksessa vuokraa ei tarvitse maksaa.
[/quote]

En mä mitään vuokraa mieheltä pyydä. Hän tosiaan maksaa kaikki talon kulut niin kauan kun siinä asuu. Mulla tulee nyt omat asumiskulut. Mies ei oo kertonut toisen naisen nimeä tms enkä kyllä tahdo tietääkään. Sen tiedän että tämä nainen ei asu samassa kaupungissa. Enkä viedä onko mies jatkanut suhdetta nyt tämän naisen kanssa vai menikö into kun ei voikaan sitä enää tehdä salassa. ....

Vierailija
374/421 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niikuin monet muut on sanonu, hyvä 3ttä paljastui nyt eikä 20vuoden päästä.
Hyvälle ystävälleni kävi niin, 20vuoden avioelämän jälkeen sai selville että miehellä oli melkein vuoden ollut suhde itseään melkein 20 vuotta nuorempaa naiseen.. nyt ystäväni elämä kirjaimellisesti paskana. En tiedä kuinka hän tästä pääsee yli..
Läheltä siis seuranneena tiedän että sattuu, mutta parempi näin. Kun ei ole vielä lapsia yms. Voimia paljon!

Vierailija
375/421 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa muuta kuin että jaksamista:(. Millainen asuntokuvio teillä on, joudutko etsimään uuden kodin?

Vierailija
376/421 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman kokenut! Hirmuisesti voimia sinulle <3

Vierailija
377/421 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon sika se mies. Tsemppiä ap!

Vierailija
378/421 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia :'( <3 kyllä tuollainen rikkoo ihmisen, toivottavasti voit vielä joskus luottaa ja löydät ihmisen joka luottamuksesi ansaitsee.

Vierailija
379/421 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 07:18"]En osaa sanoa muuta kuin että jaksamista:(. Millainen asuntokuvio teillä on, joudutko etsimään uuden kodin?
[/quote]
Meillä on omakotitalo, yhteinen asuntolaina. En halua jäädä tähän taloon asumaan, miten voisin asua täällä missä mieheni on pettänyt mua. ... myyntiin kai tämäkin on laitettava, en oo yhtään miettinyt näitä asioita.
..

Vierailija
380/421 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehes laittelee viestiä, niin pyri vastaamaan niihin. Mykkäkoulu tollasessa tilanteessa ei ainakaan auta mitään. Esim tavaroiden jako on helpompaa jos on ees jonkinlaista puheväliä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän