Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilen päättyi meidän liitto...

Vierailija
19.02.2015 |

Olen valvonut melkein koko yön joten tässä voi olla melko sekavaa tekstiä tiedossa mutta pakko kirjoittaa. ... eilen tosiaan päättyi meidän vasta kaksi vuotta kestänyt avioliitto. Tai joo, onhan tässä vielä edessä harkinta-aika yms mutta en voi enää jatkaa sillä mies teki sen pahimman, toi toisen naisen meidän kotiin. .... ja itse näin kaiken....

Menin siis eilen aamulla töihin ihan normaalisti. Mulla ois ollut työvuoro kolmeen asti mutta hieman ennen kahtatoista aloin voimaan huonosti ( meillä töissä ollut vatsatautia ) joten lähdin kotiin kesken päivän niin että olin puoli yhden aikaan kotona. Päätin mennä takkahuoneeseen lepäämään, koska se on lähellä meidän toista vessaa ja sinne sit pääsee nopeasti tarvittaessa.

No ei mennyt varmaan kuin puoli tuntia ku kuulin että ovi kävi ja ihmettelin heti että miten mies tulee kotii kun sillä ois ollut neljään töitä. Ja tajusin myös että se ei oo yksin ku kuulin naisen naurua. Lähdin takkahuoneesta kohti eteistä ja siinä mun maailma sit romahti. Mies imutteli tätä toista muijaa eteisen seinää vasten kui viimeistä päivää. ... Hyi helvetti alkaa itkettää taas kun on tuo kuva tulee mun mieleen! !! Siinä tilanteessa en osannut sanoa mitään vaan kirjaimellisesti romahti polvilleen itkee ja sit mies vasta huomasin mut. En jotenki ees muista enää mitä siinä sit kävi.... kai se muija tajusi häipyä saman tien... itse olin jotenkin ihan sekaisin ja ryntäsin vaan vessaan oksentaa ja luulen että en voinu enää pahoin vain vatsataudin takia. .....

Koko loppu päivä ja viime yö on mennyt niin ku jossain sumussa. ...ooon itkenyt silmät päästäni. ... mies ois halunnut selittää mutta mitä helvetin selittämistä tuommoisessa on???? töihin se meni eilen vielä takas mutta en antanut sen tulla enää kotiin. Viestiä se on laittanut pitkin yötä, en oo vastannut. mutta meidän liitto oli sitten tässä. pakko sanoa että onneksi meillä ei vielä ole lapsia, vaikka tarkoitus oli kesällä jättää ehkäisy pois. ... onneks nyt on vasta talvi. ...mmutta en tiedä miten pääsen tästä yli. ..!!!

Kommentit (421)

Vierailija
381/421 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää ettet nykyisenä kännyköiden luvattuna aikakautena laittanut miehelle jo töistä tekstaria, että "hanipöö, mä meen kotiin, kun oon ihan kipee. Tuo jaffaa ja sata pusuu". En usko.

Vierailija
382/421 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mikä ukko! :/ älä anna selitellä. Ostakoon sinun osuutesi talosta pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/421 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mykkäkoulu ja shokki on eri asia. Viikon päästä voit puhua sille, siihen asti saat hyvinki itkeä ja olla ihan rauhassa. Voimia <3

Vierailija
384/421 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä luoja... 

Ihan hirveä tapaus!!! Paljon voimia! Nyt etsi lähelle ystäviä jotka auttavat sinua tässä eteen päin. Jos tarvitse vapaata töistä, uskon että saat ..

Muutat tai heität ukon pihalle.. Mutta sen ääliön lähellä sun ei pidä olla. Kiusaat vaan itseäsi. Sä tuut pääsenään elämässä eteen päin. Usko pois. Nyt puret hammasta yhteen ja pidät pään kylmänä kun kohtaat sen sun tulevan EX miehen.. Tuollanen ei ansaitse yhtään kyyneltä.. 

Vierailija
385/421 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 07:25"]Jännää ettet nykyisenä kännyköiden luvattuna aikakautena laittanut miehelle jo töistä tekstaria, että "hanipöö, mä meen kotiin, kun oon ihan kipee. Tuo jaffaa ja sata pusuu". En usko.
[/quote]
Ehkäpä tässä onkin kyse aikuisista ihmisistä?

Vierailija
386/421 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosia ne naiset on, varattuja miehiä vaan vikittelevät.

Vierailija
387/421 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 07:26"]Mykkäkoulu ja shokki on eri asia. Viikon päästä voit puhua sille, siihen asti saat hyvinki itkeä ja olla ihan rauhassa. Voimia <3
[/quote]
Ei shokki viikkoa kestä. Jos kestää niin lääkäriin. Puhuminen on kaikkein aikuismaisin tapa hoitaa asioita. Jos ei pysty puhumaan toiselle niin kyllä sitä pitäs ees jotenki sanallisesti ilmasta haluavansa olla rauhassa. Ton puhumattomuuden ku voi tulkita niin monella tavalla...

Vierailija
388/421 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 07:25"]Jännää ettet nykyisenä kännyköiden luvattuna aikakautena laittanut miehelle jo töistä tekstaria, että "hanipöö, mä meen kotiin, kun oon ihan kipee. Tuo jaffaa ja sata pusuu". En usko.
[/quote]
En yleensäkään tekstaile miehelle töihin joten ei tullu nytkään mieleen plus että olo oli sen verran heikko et halusin vain lepäämään pian. En tiedä miks ees selitän sulle tätä.... ei oo pakko uskoa. .. toivottavasti et itse koe koskaan samaa. ...

Vierailija
389/421 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 07:23"]Jos miehes laittelee viestiä, niin pyri vastaamaan niihin. Mykkäkoulu tollasessa tilanteessa ei ainakaan auta mitään. Esim tavaroiden jako on helpompaa jos on ees jonkinlaista puheväliä.
[/quote]
Huomaa että ollaan mammapalstalla kun kaikki luulee että mies telepaattisesti aistii mitä nainen haluaa kertoa kun nainen ei sano sanaakaan.

Vierailija
390/421 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi teillä ei ole lapsia! Kuulostaa kylmältä mutta ero ilman lapsia ON helpompi. Tsemppiä ap! Olet kuitenkin voittaja.

Vierailija
391/421 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 07:31"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 07:23"]Jos miehes laittelee viestiä, niin pyri vastaamaan niihin. Mykkäkoulu tollasessa tilanteessa ei ainakaan auta mitään. Esim tavaroiden jako on helpompaa jos on ees jonkinlaista puheväliä.
[/quote]
Huomaa että ollaan mammapalstalla kun kaikki luulee että mies telepaattisesti aistii mitä nainen haluaa kertoa kun nainen ei sano sanaakaan.
[/quote]
Niin, onpa tosiaan kumma jos nyt ihan heti ei tee mieli asiasta keskustella...ohis

Vierailija
392/421 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sisko lähti just ajamaan tuolta sadan kilometrin päästä mun luo, viettää viikonlopun täällä joten en ole yksin.... en tiedä mitä tehdä... Pitääkö tässä nyt alkaa jo katsomaan mikä tavara tulee kellekin. ... :( voi helvetti.

Vierailija
393/421 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 07:25"]

Jännää ettet nykyisenä kännyköiden luvattuna aikakautena laittanut miehelle jo töistä tekstaria, että "hanipöö, mä meen kotiin, kun oon ihan kipee. Tuo jaffaa ja sata pusuu". En usko.

[/quote]

Huomaa ettet ole koskaan noroa sairastanut. Ei todellakaan tule mieleen siinä lähetellä mitään hanipöö viestejä.

Vierailija
394/421 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä tilanne tuli ihan puun takaa, ei ollut mitään merkkejä siitä että miehellä ois toinen. .. nyt syytä itseeni siitä miten oon voinu olla näin sokea. .. meillä oli kaikki hyvin... Mehän oltiin vieläkin kuin vastarakastuneet. ...

Vierailija
395/421 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua :`(
Onneksi kaikki selvisi sulle nyt, eikä sitten, kun teillä olisi ollut lapsia.
Mutta ei se varmastikkaan nyt lohduta. Voimia tulevaan! Ja kyllä sä selviät.

Vierailija
396/421 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannnattaisiko asiasta ensin keskustella, käydä vaikka pariterapiassa. Ihmiset tekrr tyhmiä asioita, mutta kannattaako liito lopettaa yhteen virheeseen. Toki pitää miettiä, voiko enää luottaa, voiko antaa anteeksi. Mutta jos voi ja rakastaa, kannattaa kokeilla.

Vierailija
397/421 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]
Eikö tällä palstalla ole tarkoitus saada anonyymisti avautua elämän kriiseistä?? Onko niin vaikea uskoa, että monille ihmisille TODELLAKIN TAPAHTUU KAIKKEA HIRVEETÄ PASKAA?! Valitettavasti! Nimim En Viitsi Täällä Edes Kertoa Millaista Paskaa Kokenut Hyvä Että Edes Sossut Ja Poliisit Uskoivat PS. Jaksamista ap :-*

Vierailija
398/421 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 07:25"]

[/quote]

En minä laita kaikesta kesken työpäivää viestiä miehelle vaikka on kiuinka kännyköiden valtakausi.

Vierailija
399/421 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet shokissa. Soita mielenterveysseuran kriisipuhelimeen jos ahdistaa liikaa. Käy lääkäristä rauhoittavia ja nukahtamislääkkeitä.
Älä mieti liikaa rahaa ja asunnon,yynt ym. Yritä löytää itsellesi kämppä, vuokraa jos rahat riittää tai kysy onko kenelläkään kaverilla asunto tyhjä esim. Lomamatkan ajan.
Sano miehelle että turha nyt viestitellä, menet selvittämään päätäsi, etkä halua että mies on nyt yhteydessä. Sovi että keskustelette vaikka viikon päästä. Mene kriisipuhelimen kautta terapiaan selvittämään ajatuksiasi. Ulkopuoliselle on helpompi puhua. Tee jokin päätös ja pysy siinä.

Suosittelen tietenkin eroa paskamiehestä. Olet nuori, aloita alusta.

Vierailija
400/421 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halauksia täältä Sinulle! Tässä hirveässä tilanteessa on oikeastaan se hyvä puoli (jos mitään voi edes hyväksi nyt kutsua!), että olitte vielä liiton aika alkumetreillä, lapsia ei vielä, ja näit jo nyt, MIKÄ tuo mies on!

EI ANSAITSE SINUA!!! Sinä ansaitset paremman, luotettavan miehen!!!

Tämä on meidän monen kohdalle sattunut, ja miesten kohdalle tuo (itsensä!) pettäminen, kunnes tajuavat, että niin ei vain voi tehdä! Moni mies tuhlaa elämänsä ja menettää montakin perhettä, kunnes herää valheellisesta maailmastaan, jos herää vasta kuin vanhuudessaan yksin itkiessään ja katuessaan elämäänsä. Ja yleensä se on se ensimmäinen vaimo, kiltti, hyvä, luottavainen ja rakastava, jota se mies kaipaa silloin, kun herää petoksistaan. Sinulla on silloin jo pitkä, hyvä elämä ja katsot onnellisena taaksesi, myös siitä kiitollisena, että jo hyvissä ajoin NÄIT, mikä tuo mies oli.
Itke ja sure nyt oma surusi, sillä surutyön vaatii lyhyempikin liitto särkyessään. Me av:t ollaan Sinun olkapäitäsi, tukesi, tsemppaajasi ja lohduttajasi. Moni meistä on tullut petetyksi ja löytänyt sitten myös luotettavan kumppanin. Et ole yksin. Tänne voit aina tulla suruasi purkamaan ja tukea saamaan. Tiedät myös heivata yli olan kaikki ne, jotka eivät ymmärrä petettyjä. Moni heistä on itse petoksessa eläviä ja voivat loukata Sinuoa, mutta loikkaa niiden kommenttien yli mitään välittämättä.

Netissä voi tehdä avioeroilmoituksen. Kun mies saa sen, on vielä puoli vuotta harkinta-aikaa, jonka jälkeen tehdään varsinainen eroilmoitus. Omaisuuden voi vaatia jakoon heti harkinta-ajan alettua. Älä pelkää! Etsiydy omaistesi ja ystäviesi läheisyyteen, he ymmärtävät, tukevat ja auttavat Sinua. Jos tuntuu liian raskaalta, voit soittaa joskus myös valtakunnalliseen kriisipuhelimeen (varo isoja puhelinlaskuja). Älä jää yksin, vaan päätä lähteä elämään omaa elämääsi. Sinä selviät ihan varmasti!

HALAUKSIA!!! <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi