Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilen päättyi meidän liitto...

Vierailija
19.02.2015 |

Olen valvonut melkein koko yön joten tässä voi olla melko sekavaa tekstiä tiedossa mutta pakko kirjoittaa. ... eilen tosiaan päättyi meidän vasta kaksi vuotta kestänyt avioliitto. Tai joo, onhan tässä vielä edessä harkinta-aika yms mutta en voi enää jatkaa sillä mies teki sen pahimman, toi toisen naisen meidän kotiin. .... ja itse näin kaiken....

Menin siis eilen aamulla töihin ihan normaalisti. Mulla ois ollut työvuoro kolmeen asti mutta hieman ennen kahtatoista aloin voimaan huonosti ( meillä töissä ollut vatsatautia ) joten lähdin kotiin kesken päivän niin että olin puoli yhden aikaan kotona. Päätin mennä takkahuoneeseen lepäämään, koska se on lähellä meidän toista vessaa ja sinne sit pääsee nopeasti tarvittaessa.

No ei mennyt varmaan kuin puoli tuntia ku kuulin että ovi kävi ja ihmettelin heti että miten mies tulee kotii kun sillä ois ollut neljään töitä. Ja tajusin myös että se ei oo yksin ku kuulin naisen naurua. Lähdin takkahuoneesta kohti eteistä ja siinä mun maailma sit romahti. Mies imutteli tätä toista muijaa eteisen seinää vasten kui viimeistä päivää. ... Hyi helvetti alkaa itkettää taas kun on tuo kuva tulee mun mieleen! !! Siinä tilanteessa en osannut sanoa mitään vaan kirjaimellisesti romahti polvilleen itkee ja sit mies vasta huomasin mut. En jotenki ees muista enää mitä siinä sit kävi.... kai se muija tajusi häipyä saman tien... itse olin jotenkin ihan sekaisin ja ryntäsin vaan vessaan oksentaa ja luulen että en voinu enää pahoin vain vatsataudin takia. .....

Koko loppu päivä ja viime yö on mennyt niin ku jossain sumussa. ...ooon itkenyt silmät päästäni. ... mies ois halunnut selittää mutta mitä helvetin selittämistä tuommoisessa on???? töihin se meni eilen vielä takas mutta en antanut sen tulla enää kotiin. Viestiä se on laittanut pitkin yötä, en oo vastannut. mutta meidän liitto oli sitten tässä. pakko sanoa että onneksi meillä ei vielä ole lapsia, vaikka tarkoitus oli kesällä jättää ehkäisy pois. ... onneks nyt on vasta talvi. ...mmutta en tiedä miten pääsen tästä yli. ..!!!

Kommentit (421)

Vierailija
321/421 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia ap!

Vierailija
322/421 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 07:16"]

hieman ennen kahtatoista aloin voimaan huonosti ( meillä töissä ollut vatsatautia ) joten lähdin kotiin kesken päivän niin että olin puoli yhden aikaan kotona.
Päätin mennä takkahuoneeseen lepäämään, koska se on lähellä meidän toista vessaa ja sinne sit pääsee nopeasti tarvittaessa.
Mies imutteli tätä toista muijaa eteisen seinää vasten kui viimeistä päivää. ... Siinä tilanteessa en osannut sanoa mitään vaan kirjaimellisesti romahti polvilleen itkee ja sit mies vasta huomasin mut.
ryntäsin vaan vessaan oksentaa ja luulen että en voinu enää pahoin vain vatsataudin takia. ..... [/quote]

En usko tätä kertomusta. Mutta. Uskon kyllä, että monet ihmiset pettävät toisiaan joka päivä ja sikäli ap:n stoorin herättämä keskustelu on hyvää ja aiheellista.

- ap voi töissä vain huonosti, ei oksenna, eli olisi sangen hyvissä voimissa ilmoittaakseen miehelleen palaavansa kotiin kesken päivän (ap lisää oksentelut myöhemmin, kun jotkut muut ovat niistä maininneet)
- tarpeetonta täsmennystä miksi ei lepää omassa sängyssään tai sohvalla
- kuka romahtaa polvilleen itkemään sanomatta sanaakaan, kun mies vieressä suutelee toista naista omassa eteisessä?? (romahdus tulee eittämättä myöhemmin mutta siinä tilanteessa paikan päällä kuinka moni teistä naisista vain putoaisi polvilleen pillittämään??)
- ap ehkä unohtanut, että lukijoille pitäisi kertoa testaavansa (siskon luona?) positiivisen raskaustestin, kuten antaa tuossa ymmärtää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/421 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy ap lujana!!! Voimia!

Vierailija
324/421 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännästi ap aina vastaa kun kysellään yksityiskohtia, auto pihassa jne. Ja aika teiniromaanilta kuulostaa, vaan teini ottais kaverin mukaan selvittelemään pettämiskuviota ja eroa aviomiehen kanssa. Totta vai tarua, ainakin ap on irtaantunut todellisuudesta ja on romaanin naispäähenkilö, joka seikkailee.

Vierailija
325/421 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt sitten lankeet tohon mieheen ja annat anteeksi niin voi vittu en koskaan enää lue näitä mies oli sika-ketjuja ja menee usko koko naissukupuoleen.

Vierailija
326/421 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja taas... ne suuteli, wtf? mä en tiedä ketään joka ei ois vähintää suudellu jonku muun kans vsikka seurustelis/ois naimisis. Ja muutenki cmoon, se in vaa seksiä

Vierailija
327/421 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama onko tää juttu nyt totta vai trolli, mutta että mua v*tuttaa nää pariterapioiden ehdottelijat. Mitä helvettiä se auttaa tässä tilanteessa, kumpikin voi tahoillaan mennä ihan omalle terapeutille - mies ilmeisen seksiaddiktionsa tms.takia ja vaimo jotta selviäisi erosta. Pariterapia saattaa olla ihan ok jos ollaan "kasvettu erilleen" tms. mutta ei tossa AP tilanteessa.

Ja tosiaan, en mäkään ymmärrä miks olis pitänyt lähettää miehelle tekstari että on kipeänä jos ei nyt ihan sairaalakeikasta ole kyse.

Vierailija
328/421 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
329/421 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 22:50"]Ap, millainen vointi? Kiinnostaa kuinka pärjäät, olen tuo joka kyseli juuri aikaisemmin kauanko olette olleet yhdessä. Jännä miten jonkun täysin tuntemattoman vointi voi kiinnostaa näin paljon ja laittaa miettimään mitä sinulle kuuluu. Tsemppiä <3
[/quote]

Jotenkin vaikeaa kuvailla vointia.... Olen tosi väsynyt sekä henkisesti että fyysisesti, tässä on kohta viikko menty minimi Unilla. Kävin äsken vaa'avaa'alla ja olen tämän aikana laihtunut neljä kiloa ja voin sanoa että näytän kauhealta. Kuitenkin tänään ehkä menen katsomaan paria asuntoa jotka olisivat vapautumassa. Hyvällä (?) tuurilla pääsisin pian muuttamaan. Jotenkin en vaan jaksa innostua. .. mun pitäisi nyt olla mun omassa kodissa, mun talossa, mun omien tavaroiden keskellä..... mun oman miehen kanssa :(

Itse en ymmärrä tuota että monet täällä pitää meidän eroa liian hätiköitynä. En ymmärrä miten ihmeessä olisin voinut jatkaa miehen kanssa. Aiemmin jo sanoin että jonkun yhden kerran hairahduksen oisin varmaan voinut antaakin anteeksi mut tällainen pitkä suhde mun selän takana. ... mies on valehdellut mulle monta kuukautta, esittänyt että kaikki on hyvin ja meillä menee hienosti. Esittänyt sitä niin hyvin että ei mitään merkkejä ollut ja täytenä pommina tällaisen mun niskaan pudotti. Harrastanut seksiä monta kuukautta toisen kanssa ja samalla myös minun kanssa. .... ollut ihastunut toiseen. ..ttuonut hänen meidän kotiin. Elänyt ihan täyttä kaksoiselämää ja pitäisi antaa se anteeksi? ? Ja vielä perustaa perhe tuollaisen miehen kanssa. On vaan aivan liikaa pyydetty. Ap

Vierailija
330/421 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti pääset ap pian omaan kämpään. Nyt on tärkeää ottaa etäisyyttä mieheen.

Minä sain myös tietää, että miehelläni on toinen. Meillä on kaksi pientä lasta ja halusin vielä pelastaa meidän avioliiton ja perheen. Järjestin meille pariterapiaa, kahdenkeskistä aikaa yms. Vajaa vuosi yritimme kunnes mieheni ilmoitti, että haluaa erota. Haluaa mielummin tämän toisen naisen, ei pystynyt siis unohtamaan häntä. Kuukausi sitten mies muutti pois ja nyt ihmettelen jälkikäteen miten ihmeessä olen edes halunnut antaa hänelle mahdollisuuden.

Kun luottamus on viety tuollaisella tavalla (oltu sivusuhteessa kuukausikaupalla), niin on se suhteen pelastaminen hyvin vaikeaa enää siinä vaiheessa.

Onneksi teillä ei ollut lapsia! Siinä mielessä sinulla on asiat hyvin. Minä sen sijaan saan olla lopun elämäni tekemisissä lasten isän kanssa, joka on loukannut ja pettänyt minut.

Toivotan sinulle kaikkea onnea tulevaisuuteen. Olen ollut samassa jamassa missä sinä olet nyt. Minulla on jo parempi olo. Itseään ei kannata syytellä. Nenä pystyyn, kyllä sinä pärjäät ;)

Vierailija
331/421 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia sinulle. Ehkä voisit juoda apteekistsa saatavia ravintojuomia? Niitä on vaikka suklaanmakuisia. Itse olen sellaisia juonut silloin, kun ruokahalua ei ole. Kamala mies mutta onneksi olitte "vain" viisi vuotta yhdessä eikä vaikka viisitoista. Nyt voit vielä löytää jonkun uuden, uskollisen miehen :) kamalaa kun aloin miettimään itselleni tuollaista tilannetta, menimme vuosi sitten naimisiin ja seitsemän vuotta oltu yhdessä... En tiedä miten kestäisin, itkisin kaikki ulos ja kuuntelisin paaljon musiikkia josta pidän - kuuntele sinäkin. Koita kestää, päivä kerrallaan, ajattele että parempaan suuntaan olet kokoajan menossa ! :)

Vierailija
332/421 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tsemppiä minultakin, vaikka emme tunne. Joitakin autta blogin pitäminen, harkitse sellaista. Tai lue vähintään muiden pettämisestä selvinneiden blogeja :-)

Vierailija
333/421 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta. Asiat rullaa eteenpäin. Kävin eilen katsomassa tosiaan paria asuntoa ja kuuden aikaan illalla sitten toisesta vuokraemäntä soitti että asunto on mun jos vain tahdon ja tahdoinhan minä. kämppää oli mun lisäksi katsomassa muutama muukin ja olin varma etten asuntoa saa mutta hyvä että kävi... mä ja ystäväni kyllä juteltiin vuokraemäntä kanssa tovi ja vähän siinä kerroin tilannetta ja hän puhelimessa sitten sanoikin että hän oli meidän lähtiessä jo tehnyt päätöksen että antaa asunnon mulle. Säälistä varmaan. .... no homma on nyt se että muutto olisi jo lauantaina. Mun vanhemmat tulee viimeistään perjantaina tänne auttamaan ja ystävätkin ovat lupautuneet muuttoavuksi. Eilen illalla tosiaan kerroin tästä myös parille muulle kaverille kun nähtiin porukalla. Kyllä se puhuminen vaan auttaa ja tieto ettei ole yksin. Ilmoitin myös miehelle ( vai pitääkö sanoa ex miehelle? )muutosta ja sovimme että hän on pois paikalta kun haen tavarani. Minä hänet varmaan voisikin kohdata mutta luulen että on parempi ettei hän kohtaa isääni. ... vanhemmilleni kerroin silloin maanantaina tästä ja itku tuli äidilläkin. Isä ei millään voinut ensin uskoa koko asiaa. Kukaan kelle oon kertonut, ei oo sanonut että no olihan tuo arvattavissa tai että huomasi sen miehestä. Jokainen ystävä on kysynyt että missä välissä se on sen tehnyt yms. Niinpä. .... mä voisin puhua ihmisille kunnolla paskaa miehestä mut en ole niin tehnyt, olen kerron tilanteen kuten se on. En ala se enempää mustamaalaamaan. En tiedä tuleeko sekin aika vielä että haukun miehen täysin kaikille mut nyt ei jaksa sellaista. Jokainen tietää varmaan sanomatta että paska mies. Nyt vielä siis muutama päivä täällä ystävän nurkissa ja sitten muutto.... en tiedä pysyykö pää tässä muutoksessa mukana... Ap

Vierailija
334/421 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvisikö/kertoiko mies, kuka tämä nainen on?

Vierailija
335/421 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 16:30"]"Mun maailma romahti". Miten voi jonkun ihmisen maailma romahtaa pettämisestä? Eikö tää mee teidän jakeluun jo ON ENEMMÄN SÄÄNTÖ KUIN POIKKEUS ETTÄ MIES PETTÄÄ.

Eikä ketään ihmistä voi kahlita jokainen tekee mitä huvittaa, miehet varsinkin. Ei kannata ottaa sitä henkilökohtaisesti, niin se vaan menee testosteroni nääs... miehet kyllästyy alkuhuuman jälkeen ja vakio römpsä ei kiinnosta. Niin se vaan menee, tulkaa pois sieltä romanttisista kuvitelmista. Annan ilmasen vinkin, pysykää poissa miesten luota jos maailmanne romahtaa säälittävien kaksilahkeisten takia. Mun ei romahda.

N19
[/quote]

Tässäpä varsinainen elämän asiantuntija, nainen 19 v. Otsalohkosi muuten kehittyy vielä 6 vuotta. :)

Vierailija
336/421 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niille jotka täällä pohtii sitä kuinka nykypäivänä erotaan hepposin perustein...

Mä olen avioliitossa ja menneisyydessä yksi epäonnistunut 10 vuoden seurustelu. Olen oppinut itsestäni jo jonkin verran ja minä voisin erota tasan kahdesta syystä; pettäminen tai väkivalta. Muut ongelmat ovat mun mielestä ratkaistavissa. Noita kahta en pysty antamaan anteeksi.

Vierailija
337/421 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 21:44"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 21:39"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 21:37"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 19:58"] Hei. En ehdi nyt muuta kertomaan kuin että ero tulee. Huomenna jo laitamme paperit vetämään. Talon laitamme myyntiin, mies asuu siinä niin kauan että menee kaupaksi ja aikoo hoitaa yksin kaikki talon kulut. Minä alan heti katselee itselle asuntoa, nyt olen jonkun aikaa ystäväni luona. Luulen että pian saan asunnon..... Kerron huomenna tarkemmin jos pystyn ja jaksan. ... elämä pirstaleina just nyt... :( Ap [/quote] Ja mies maksaa sinulle vuokraa koska jää yksin asumaan. Pidä siitä huoli. [/quote] Mmmmitä?

[/quote]

Jos eroavan parin molemmat osapuolet omistavat asunnon ja toinen jää siihen asumaan niin hän maksaa toiselle asunnon puolikkaasta vuokraa. Joko heti asuessaan tai sitten se hyvitetään kun asunto on myyty ja tehdään ositus.

[/quote]

Paitsi jos ap:n mies maksaa kaikki asunnon kulut (lainanlyhennykset, vesimaksut, sähköt jne.) siihen asti, kun se on myyty. Näistähän ap olisi puoliksi vastuussa, kun omistaa talosta puolet, mutta välttyy yhteisellä sopimuksella maksamasta omaa osuuttaan. Tällaisessa tapauksessa vuokraa ei tarvitse maksaa.

Vierailija
338/421 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 01:09"]

Taina anna mulle anteeks!

[/quote]

Olisit miettinyt jo silloin, kun eka kertaa sitä naikkosta halusit. Se oli siinä! Petoksista on kova hinta!

Vierailija
339/421 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin vasta nyt koko ketjun. Voimia Ap!

Vierailija
340/421 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te olette olleet naimisissa vasta 2 vuotta ja "nyt jo" mies pettää ja heti oli oikein suhde ja omaan kotiin raahasi sen eukon :(

Jos ap aikoo jatkaa niin miten voi enää koskaan luottaa varsinkin jos vielä lapsia olisi tulevaisuudessa.

Se lapsiperhe arki nyt kuitenkin monia petturimiehiä "ressaa" niin että pitää huvia hakea muualta kun on tylsää ja vaimo pitää jakaa lasten kanssa. MINÄ MINÄ-ihminen ei muutu....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi