Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilen päättyi meidän liitto...

Vierailija
19.02.2015 |

Olen valvonut melkein koko yön joten tässä voi olla melko sekavaa tekstiä tiedossa mutta pakko kirjoittaa. ... eilen tosiaan päättyi meidän vasta kaksi vuotta kestänyt avioliitto. Tai joo, onhan tässä vielä edessä harkinta-aika yms mutta en voi enää jatkaa sillä mies teki sen pahimman, toi toisen naisen meidän kotiin. .... ja itse näin kaiken....

Menin siis eilen aamulla töihin ihan normaalisti. Mulla ois ollut työvuoro kolmeen asti mutta hieman ennen kahtatoista aloin voimaan huonosti ( meillä töissä ollut vatsatautia ) joten lähdin kotiin kesken päivän niin että olin puoli yhden aikaan kotona. Päätin mennä takkahuoneeseen lepäämään, koska se on lähellä meidän toista vessaa ja sinne sit pääsee nopeasti tarvittaessa.

No ei mennyt varmaan kuin puoli tuntia ku kuulin että ovi kävi ja ihmettelin heti että miten mies tulee kotii kun sillä ois ollut neljään töitä. Ja tajusin myös että se ei oo yksin ku kuulin naisen naurua. Lähdin takkahuoneesta kohti eteistä ja siinä mun maailma sit romahti. Mies imutteli tätä toista muijaa eteisen seinää vasten kui viimeistä päivää. ... Hyi helvetti alkaa itkettää taas kun on tuo kuva tulee mun mieleen! !! Siinä tilanteessa en osannut sanoa mitään vaan kirjaimellisesti romahti polvilleen itkee ja sit mies vasta huomasin mut. En jotenki ees muista enää mitä siinä sit kävi.... kai se muija tajusi häipyä saman tien... itse olin jotenkin ihan sekaisin ja ryntäsin vaan vessaan oksentaa ja luulen että en voinu enää pahoin vain vatsataudin takia. .....

Koko loppu päivä ja viime yö on mennyt niin ku jossain sumussa. ...ooon itkenyt silmät päästäni. ... mies ois halunnut selittää mutta mitä helvetin selittämistä tuommoisessa on???? töihin se meni eilen vielä takas mutta en antanut sen tulla enää kotiin. Viestiä se on laittanut pitkin yötä, en oo vastannut. mutta meidän liitto oli sitten tässä. pakko sanoa että onneksi meillä ei vielä ole lapsia, vaikka tarkoitus oli kesällä jättää ehkäisy pois. ... onneks nyt on vasta talvi. ...mmutta en tiedä miten pääsen tästä yli. ..!!!

Kommentit (421)

Vierailija
401/421 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ollut yön veljensä ja tämän perheen luona. .. Tämä veli soitti mulle äsken ja sanoi että hällekin tuli tämä juttu ihan yllätyksenä ja kuulemma oli vähällä ettei kirjaimellisesti takonut järkeä miehen päähän. .. siellä on mies kuulemma ollut ihan paskana. ... itse oon vain sanaton. Kyllä mä miehen kanssa aion puhua mutta vielä en pysty. En pysty kohtaamaan häntä koska pelkään että meen jotenkin lopullisesti rikki.... :( Kiitos teille kannustavista viesteistä! !

Vierailija
402/421 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ei, nyt sinä lähdet säälimään miestäsi. Että se rakastaa mua niin paljon ja on nyt rikki. Älä mene pelastamaan häntä rakkaudellasi, ole kiltti.
Nyt pää kylmäksi ja ukko pihalle. Jos oikeasti rakastaa sinua, voi olla että vuoden päästä katsotte tilannetta uudestaan.
Mutta suostumalla nyt jatkamaan teet ison karhunpalveluksen sekä itsellesi, että miehelle. Osoita että sinulle ei tehdä näin! Että sulla on selkärankaa laittaa mies pihalle jos hänellä ei ole selkärankaa olla sulle rehellinen. Jos oikeasti jatkoa haluatte, on näin toimimalla edes jokin mahdollisuus.

Edelleen kyllä suosittelen vaan menemään eteenpäin. Unohda ja kärsit jatkossa vähemmän. Tai et ainakaan syyttele itseäsi myöhemmin että et kerrasta uskonut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/421 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä ap:n on mies kohdata. Ei se tarkoita säälimistä tai jotakin periksi antamista. Se, että saisi eron tehtyä edes jotenkin kasassa ja aikuismaisesti, on aivan varmasti jokaiselle parantava asia vaikka katkeruutta tuollaisesta tuntee ja saakin tuntea kauan. Mutta ap kohtaa hänet kun on valmis, vaikka sitten niin että sisko on siinä mukana. Tai juristi, jos tuntuu että tekee mieli repiä mieheltä silmät päästä. Jos mies alkaa hankalaksi, suosittelen ehdottomasti oikeusapua ettei petetettyä ja sumussa kulkevaa osapuolta vielä viilata linssiinkin.

Paljon voimia ap! Tiedän, että kaikkea voi sattua. Itse sain eksän kiinni pettämisesti siten, että kävelin vain kaikessa rauhassa autotallin viemään hänelle teetä, kun kuulin että hän puhuu puhelimessa ja sanoo jollekin, että rakastaa tätä :( Siitä seurasi elämäni kamalimmat kuukaudet, mutta hengissä olen edelleen ja nykyään naimisissa ja onnellinen. 

Vierailija
404/421 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap.. Voimia. Sä selviät :)

Vierailija
405/421 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ku alat säälimään miestäsi, mieti silloin hetkeä, jolloin näit hänet vieraan horon kimpussa. Luulen, että säälintunteet häviää aika pian..

Vierailija
406/421 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia ap, sä pärjäät kyllä, vaikkei ehkä juuri nyt siltä tunnu. Ajattele mikä onni onnettomuudessa, että sait tietää miehen uskottomuudesta ennen kuin teille ehti tulla lapsia. Nyt voit perustaa perheen jonkun luotettavan miehen kanssa, eikä sun tarvitse eron jälkeen olla enää missään tekemisissä miehesi kanssa.

Älä ala nyt yhtään epäröidä. Mies on pettänyt sinua niin pitkään, että on ehtinyt ajatella tekojaan, mutta kuitenkin halunnut jatkaa sivusuhdetta. Etenkin tuo, että on tuonut hoitonsa teidän yhteiseen kotiin ja yhteiseen sänkyyn, on jotakin uskomattoman törkeää. Ei mies tuota suhdettansa itke, vaan kiinni jäämistään.

Tsemppiä! Sinä et ole tehnyt tässä mitään väärää. Syy on yksin miehesi.

Vierailija
407/421 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 15:38"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 15:35"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 15:24"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 15:19"] Kun sitä jotkut osaa niin hyvin esittää niin ei ala epäillä. Itse olin kerran se toinen nainen ja vaikka en ylpeä olekkaan teostani, kerron kuitenkin miten me "onnistuimme" asian tekemään. Työajan ulkopuolella ei pidetty yhteyttä ja jos pidettiin oli se harrastustoiminnan nettisivujen kautta yksityisviestein. Tapaamisia oli enne töitä, ruokatauolla ja illalla kun mies meni harrastukseensa. Lukuisia kertoja vaimo soitti juuri kun olimme harrastaneet seksiä ja mies aivan pokkana puhui vieressäni kuinka Markolla auto reistailee sählyn jälkeen, tarvii auttaa. Ja vaimo uskoi. Miksei uskoisi? selitykset aivan normaaleja, ei mitään "ylitöissä tänään"-juttuja. Mies lähti kotoaan sählyvaatteet yllä pariksi tunniksi pelaamaan ja varmasti pelanneen näköisenä (hikisenä) tuli takaisin. Ainut asia mitä tällä haluan sanoa on, että vaikka luotatte miehiinne, älkää luottako täysin sinisilmin vaan pitäkää sellainen pieni "epäilys" aina, jää helpommin kiinnikkin, eikä kehenkään kannata sokeasti täysin luottaa. Tämäkin mies oli vielä se, joka oli kuulemma vaimolleen monet monet vuodet järkyttyneenä todennut kuinka alhaisia on ihmiset jotka pettää ja hän ei voisi koskaan. [/quote] Toisaalta mielipiteesi oli ok. Mutta itse en ole koskaan jaksanut elää niin, että pitää koko ajan epäillä. Se, että minä luotan ihmisiin, ei ole mikään paha asia, vaan ne ihmiset, jotka pettää sen luottamuksen. Olisi ollut raskas elämä, jos olisi pitänyt koko 50 vuotta koko ajan epäillä muita ihmisiä. [/quote] En tarkoittanutkaan että nyt pitää epäilemällä epäillä. Vaan että tervettä järkeä käyttää, ei usko sinisin silmin täysin kaikkea mitä sanotaan vaan myös ajattelee omilla aivoillaan ja laskee 1+1. Juuri ne jotka uskovat kaiken tosi helposti, on niitä joille se pettäminen tulee täysin yllätyksenä. Tottakai luotan tällä hetkellä mieheeni ettei petä, enkä epäile, mutta pidän myös silmät ja korvat auki (tervejärkisesti). Luultavasti ne jotka on jollain tapaa ollut näissä kuvioissa osallisena pystyy sen tekemään luontaisesti ilman mitään suurempaa yrittämistä. Kunhan nyt vain totesin, että älkää olko täysin sinisilmäisiä, oli kyse nyt sitten miehestä, kaverista tai työkaverista. Kuka vaan voi yrittää kusettaa joskus jossain asiassa, olipa kyse nyt sitten vaikka vaan aprillipilasta. Eihän silloinkaan varmaan suurin osa usko heti jos kuulee jonkun asian vaan epäilee ettei pidä paikkaansa. Ja jos näitä epäilyjä tulee muuten pitkin vuotta niin laskee ne 1+1+1 yhteen eikä jätä huomiotta.

[/quote]

Kun nyt avoimesti kerrot, niin kerro miksi lähdit pettämiseen mukaan?
[/quote]

Omalla puolellani tilanne että oma mies jäi useita kertoja kiinni pettämisestä, ilmeisesti fyysisyyttä ei ollut mutta muuten kerrottu kaikki asiat ja niitä naisia oli PALJON. Mies oli kertonut kaikenlaisia satuja kuinka en halua häntä jne ja nämä naiset olivat lopulta miehen fb-kavereitakin. Olipa sitten kiva huomata että minullakin on yhteisiä kavereita naisten kanssa ja menin todella masentuneeseen kuntoon kun ajattelin että kaikki pitävät minua sellaisena ihmisenä mitä mieheni oli sanonut, kertonut paljon henkilökohtaisia asioitani heille (löysin nämä keskustelut silloisesta mesestä).
Lopulta oli tilanne että meillä ei ollut mitään läheisyyttä ja mies ei koskaan kehunut minua, syytti minua kirjoitteluista (?!). Rupesinpa sitten juuri niihin aikoihin juttelemaan työkaverini kanssa enemmänkin ja ilmeisesti hän halusi piristää minua viemällä esim lounaalle. Siinä sitten huomasin kuinka tunteet kasvoi ja olin ihastunut häneen koska hän kohteli minua juuri niinkuin toivoin oman mieheni kohtelevan. Hän sai itsetuntoni nostettua ja tuntemaan itseni arvokkaaksi.. Eipä siihen muuta tarvittu, siitä se alkoi. Ei siitä tunteesta päässyt irti, kun oli joku joku sanoi niitä kivoja asioita ja auttoi jaksamaan. Mutta, kadun kyllä. Se on varmaa se. En saa asiaa tekemättömäksi, voin vain tulevaisuudessa toimia toisin. Hakea apua esim psykologilta, ystäviä minulla ei ole läheisiä.

Vierailija
408/421 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet todella raskaassa elämäntilanteessa. Olen kokenut saman. Hyvä, että pääset nyt pois siskosi luokse. Ihanaa, että sinulla on sisko, joka tukee sinua ja pitää puoliasi. Hyvä, että se huusi pettäjälle.

Kuulostaa siltä, että miehen "hoito" on myös varattu tai ei muuten ole saatavissa kuin "sivusuhteeseen". Muista, että miehet eivät koskaa halua jäädä yksin. Se vinkuu perääsi ihan niin kauan kun kuvittelee toivoa olevan ja uuden naisen syli ei ole avoin.

Tilanne on astetta helpompi, koska teillä ei ole lapsia. Mieti, voitko koskaan enää luottaa mieheen? Älä jää miehesi kanssa yhteen vain siksi, että et kuvittele löytäväsi parempaa. On erittäin todennäköistä, että koet myöhemmin vielä katkeramman tilanteen.

Jos päätätte pysyä yhdessä ja kasvaa yhdessä tämän kokemuksen yli, menkää pariterapiaan. Keskenänne ette pääse asioiden ytimeen ja pysty palauttamaan luottamusta ja rakkautta.

Vierailija
409/421 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia ap. Tuo on kyllä niin käsittämätöntä, että yli reilusti yli puolen vuoden pettämistä yrittää selittää "virheeksi". Virheeksi se näköjään muuttui vasta siinä vaiheessa, kun jäi kiinni. Mitä se sitten sitä ennen oli? Ei selkeästi virhe ollenkaan, kun kerran kuukausia ja taas kuukausia itse valitsi jatkaa.

Ja sitten tuo, että on "valmis tekemään mitä tahansa".  Tuo on niin käsittämättömän typerästi sanottu, kun selkeästi on pitkään ollut valmis pettämään. Kai mies itsekin haluaisi uskoa nuo puheensa - mutta teot ne on, jotka puhuvat totta, ja ovat tähänkin mennessä puhuneet.

Ja ap, älä syytä itseäsi. <3

Vierailija
410/421 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
411/421 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taina, anna mulle anteeksi!

Vierailija
412/421 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 23:14"]Taina, anna mulle anteeksi!

[/quote]

Jos ap on Taina, niin todellakaan en toivo että antaa anteeksi.

Vierailija
413/421 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia sulle sylikaupalla
Hyvä että pääset tuollaisesta eroon.

Vierailija
414/421 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten menee Ap?

Vierailija
415/421 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi.VOIMIA sinulle paljon, kyllä aurinko vielä paistaa ...Vesa

Vierailija
416/421 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 18:55"]Tää vaikuttaa porukkatrollilta. Alkuun uskoin, mutta sitten ap:n jutut meni epäaidoiksi. Jos tulkitsin väärin, niin voimia! Epäilen vahvasti. Hyvin rakennettu trolli. Tais "innostus" pilata tarinaa. Tuli pitkä ketju. Jatka Nora robertsien lukemista. ;) "Heidi" tai "Jenni"
[/quote]

Samaa mieltä. Hiukan liian nopeaa tapahtumien kulkua. Harkekiineja on luettu.

Vierailija
417/421 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 16:30"]"Mun maailma romahti". Miten voi jonkun ihmisen maailma romahtaa pettämisestä? Eikö tää mee teidän jakeluun jo ON ENEMMÄN SÄÄNTÖ KUIN POIKKEUS ETTÄ MIES PETTÄÄ.

Eikä ketään ihmistä voi kahlita jokainen tekee mitä huvittaa, miehet varsinkin. Ei kannata ottaa sitä henkilökohtaisesti, niin se vaan menee testosteroni nääs... miehet kyllästyy alkuhuuman jälkeen ja vakio römpsä ei kiinnosta. Niin se vaan menee, tulkaa pois sieltä romanttisista kuvitelmista. Annan ilmasen vinkin, pysykää poissa miesten luota jos maailmanne romahtaa säälittävien kaksilahkeisten takia. Mun ei romahda.

N19
[/quote]

Sä olet vielä naiivi lapsi joka kuvittelee miesten olevan yhdestä muotista. Ei ne ole. Huomaat kun kasvat ja kokemus karttuu.

Vierailija
418/421 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
419/421 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää vaikuttaa porukkatrollilta. Alkuun uskoin, mutta sitten ap:n jutut meni epäaidoiksi. Jos tulkitsin väärin, niin voimia! Epäilen vahvasti. Hyvin rakennettu trolli. Tais "innostus" pilata tarinaa. Tuli pitkä ketju. Jatka Nora robertsien lukemista. ;) "Heidi" tai "Jenni"

Vierailija
420/421 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme