Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilen päättyi meidän liitto...

Vierailija
19.02.2015 |

Olen valvonut melkein koko yön joten tässä voi olla melko sekavaa tekstiä tiedossa mutta pakko kirjoittaa. ... eilen tosiaan päättyi meidän vasta kaksi vuotta kestänyt avioliitto. Tai joo, onhan tässä vielä edessä harkinta-aika yms mutta en voi enää jatkaa sillä mies teki sen pahimman, toi toisen naisen meidän kotiin. .... ja itse näin kaiken....

Menin siis eilen aamulla töihin ihan normaalisti. Mulla ois ollut työvuoro kolmeen asti mutta hieman ennen kahtatoista aloin voimaan huonosti ( meillä töissä ollut vatsatautia ) joten lähdin kotiin kesken päivän niin että olin puoli yhden aikaan kotona. Päätin mennä takkahuoneeseen lepäämään, koska se on lähellä meidän toista vessaa ja sinne sit pääsee nopeasti tarvittaessa.

No ei mennyt varmaan kuin puoli tuntia ku kuulin että ovi kävi ja ihmettelin heti että miten mies tulee kotii kun sillä ois ollut neljään töitä. Ja tajusin myös että se ei oo yksin ku kuulin naisen naurua. Lähdin takkahuoneesta kohti eteistä ja siinä mun maailma sit romahti. Mies imutteli tätä toista muijaa eteisen seinää vasten kui viimeistä päivää. ... Hyi helvetti alkaa itkettää taas kun on tuo kuva tulee mun mieleen! !! Siinä tilanteessa en osannut sanoa mitään vaan kirjaimellisesti romahti polvilleen itkee ja sit mies vasta huomasin mut. En jotenki ees muista enää mitä siinä sit kävi.... kai se muija tajusi häipyä saman tien... itse olin jotenkin ihan sekaisin ja ryntäsin vaan vessaan oksentaa ja luulen että en voinu enää pahoin vain vatsataudin takia. .....

Koko loppu päivä ja viime yö on mennyt niin ku jossain sumussa. ...ooon itkenyt silmät päästäni. ... mies ois halunnut selittää mutta mitä helvetin selittämistä tuommoisessa on???? töihin se meni eilen vielä takas mutta en antanut sen tulla enää kotiin. Viestiä se on laittanut pitkin yötä, en oo vastannut. mutta meidän liitto oli sitten tässä. pakko sanoa että onneksi meillä ei vielä ole lapsia, vaikka tarkoitus oli kesällä jättää ehkäisy pois. ... onneks nyt on vasta talvi. ...mmutta en tiedä miten pääsen tästä yli. ..!!!

Kommentit (421)

Vierailija
341/421 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minua kyllä kiinnostaa että miten tämä ap:n mies on selittänyt sen törkeyden että toi sen 2.naisen yhteiseen kotiin pantavaksi. Se on kyllä törkeyden huippu! Miksi koki että näin voi tehdä? Jotenkin käsittömättömän kylmää ja itsekästä. Moni kyllä pettää mutta ei kyllä ikinä niitä yhteiseen kotiin tuo???

Vai onko sekin nykypäivää että muista välittämättä voidaan tuoda panot omaan kotiin?

Mitä sen toisen naisen päässä liikkuu tai toisen miehen kun kehtaa mennä pariskunnan yhteiseen kotiin paneskelemaan...tuleeko siitä lisäkiksit? Onko se jokin kosto 1.naiselle tai miehelle?

Vierailija
342/421 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti AP muistat, että pettäminen ei johtunut mistään mitä sinä olit, teit tai jätit tekemättä. Pettäminen johtuu melkeimpä poikkeuksetta aina pettäjän omasta henk.koht. kriisistä, kypsymättömyydestä, sitoutumisenpelosta, huomionhakemisesta tms. Parisuhteeseen tarvitaan kaksi, tietenkin, mutta pettäminen on yksin ja ainoastaan ihmisen oma valinta. Siihen ei ajeta ketään.

"Grass is greener where you water it" - sun miehesi päätti kastella sitä nurmea sieltä aidan väärältä puolelta ja se on yksin hänen häpeänsä!

Jos hän ei saanut parisuhteelta kaikkea haluamaansa/ toivomaansa/ tarvitsemaansa, niin hänen tehtävänsä olisi ollut kääntyä sinun puoleesi ja puhua. Sen sijaan hän kääntyi toisen naisen puoleen. Ei sillä tavalla hoideta parisuhdetta. Sinun miehesi on ollut todella tyhmä, surkea pelkuri. Luultavasti hänen sivusuhteeseensa on tuonut kicksejä ja jännitystä juuri se, että on tavannut sitä naista teidän kotona ja nainut sitä teidän sängyssä. Aina on ollut pieni kiinnijäämisen pelko, ja se jos mikä kiihottaa. Enkä sano tätä halutakseni pahentaa oloasi, vaan sen takia, että et nyt päästäisi sitä miestä helpolla kun hän hetken esittää kituvansa!!! Olen myös nainen, inan yli kolmekymppinen ja minuakin on petetty.

Toivon sinulle AP paljon voimia ja kaikkea hyvää tulevaisuuteen. Yritä olla säälimättä miestä, vaikka tiedän, että siinä helposti käy niin, että tulee niin surku miehen puolesta kun hän niin kärsii, ja rakastaa... Itse pelkäsin, että mies riutuu niin että tappaa itsensä tms. Ilmoitteli humalassa jopa tappavansa itsensä jne. ja voi että miten minä tunsinkaan syyllisyyttä koko kuviosta. Toivon todella, että olet niin järkevä ja oman arvosi tunteva, ettet lankea samaan!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/421 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 12:21"]

Tekstisi on täysin totta, mutta et voi väittää etteikö olisi pareja, jotka eivät pettämisestä olisi yli päässeet. Minun tarkoituksenani ei ole missään vaiheessa ollut puolustella aloittajan miestä tai kannustaa aloittajaa antamaan miehelle anteeksi. Olen vain yrittänyt tuoda esille uusia näkökulmia. :) Aloittaja itse varmasti tietää, mikä hänelle on parhaaksi.  -N21

[/quote]

En tiedä oletko itse ollut suhteessa jossa jompi kumpi on pettänyt, mutta totuus nyt vaan on se ettei suhde ikinä oikeasti palaudu pettämisestä. Aihesta tulee joko tabu, jolloin siitä ei saa koskaanikinä puhua missään tai koston väline, jota heitellään ilmaan riitojen tai vaikeiden hetkien aikana. Luottamus kokee todella ison kolauksen ja tapahtuma jää varsinkin petetylle osapuolelle ikuisesti mielen sopukoihin. Toki moni petetty pari tykkää esittää että "meillä on kaikki hyvin", mutta se on eri asia mitä suljettujen ovien takana tapahtuu.

Vierailija
344/421 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko te olette olet yhdessä ja minkä ikäisiä olette?
Musta sun kannata joo puhua ja kysyä kaikki mikä vaivaa. Näin et pyöritä päässäsi niitä . Luulen että vaikka antaisit anteeksi ja jatkaisitte yhdessä et unohtaisi .

Vierailija
345/421 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä että luulen et mies pelkää elämä muutosta nyt ja katuu eniten sitä. Tietenkin sust siin välittää mutta..[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 14:13"]Kauanko te olette olet yhdessä ja minkä ikäisiä olette?
Musta sun kannata joo puhua ja kysyä kaikki mikä vaivaa. Näin et pyöritä päässäsi niitä . Luulen että vaikka antaisit anteeksi ja jatkaisitte yhdessä et unohtaisi .
[/quote]

Vierailija
346/421 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos juoksee samoilla kengillä viikosta toiseen, voi pohja kulua puhki. Jos juoksee uusilla kengillä, voi tulla rakko varpaaseen, ja juokseminen on pakko lopettaa.

Vierailija
347/421 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 14:32"]

Jos juoksee samoilla kengillä viikosta toiseen, voi pohja kulua puhki. Jos juoksee uusilla kengillä, voi tulla rakko varpaaseen, ja juokseminen on pakko lopettaa.

[/quote]Joo ja ei kannata syödä keltaista luntakaan...vai mitä niitä muita elämän viisauksia olikaan...

Vierailija
348/421 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:06"]

Tässä ketjussa on kyllä paikalla todellisia miesvihaajia. Ei tuollainen asenne auta asioiden järjestymistä. 

Mies on muutakin kuin vain se yksi tekonsa, jota Ap:n ei ole pakko antaa anteeksi. 

[/quote]

Olisitko samaa mieltä, jos pettäjä olisikin nainen? Et takuulla olisi, vaan huutasit palstalla roskaasi pyhästä vulvasta ja lompakolla loisimisesta.

Vierailija
349/421 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut täällä ihmettelee miten voi tapailla puoli vuotta, ettei jää kiinni.

Onnistuu helposti, vaikka vuoden jos työ / harrastukset / elämäntyyli on sellainen. Jopa kauppareissulle voi sopia tapaamisen. Ei toista voi vahtia 24/7. Eri asia sitten, että onko ilmassa merkkejä, jotka "pitäisi" huomata. Kaikki ei niitä näe, vaikka nenän eteen tuotaisiin. Tai ei halua nähdä?

En lukenut koko ketjua; kertoiko ap jossain, että mies on luvannut lopettaa "pano"suhteen? (Tosin kuulostaisi kyllä noin pitkässä suhteessa olevan kysymys jo muustakin, tunteita mukana...) Enpä luottaisi miehen sanaan, että suhde loppuu. Ei lopu, kokemusta on, se opitaan vaan salaamaan jatkossa entistäkin paremmin.

Vierailija
350/421 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 11:09"]

Jos ap:n kertomus on totta, niin tässä on kasvun paikka molemmille osapuolille. Ei niitä lusikoita välittömästi jakoon laiteta. Kaikkein parasta on lähteä pariterapiaan. Siellä pystyy ammattilaisen kanssa selvittämään omia tunteitaan, jotka tällä hetkellä ovat yhtä myllerrystä. Silloin ei sovi tehdä isoja päätöksiä. Asiaan ei kannata myöskään sotkea tässä vaiheessa omia tai puolison vanhempia.

Vaikka päätyisikin eroon, pariterapiasta saa parhaat lähtökohdat ns. hyvään eroon. Myöskin siihen, ettei tuo tulevaisuudessa uuteen suhteeseen vanhoja painolasteja. Pelkoa pettämisestä, hylätyksi tulemisesta ja toisaalta sitä, miksi pettää toisen luottamuksen.

Avioliitossa on vastamäkiä.

N50

[/quote]

Nimimerkillä katkera kynnysmatto

Vierailija
351/421 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 14:53"]Mua niin surettaa apn tilanne.. Voimia sulle kovasti. Itsekin olen joutunut petetyksi, en tosin noin pahalla tavalla, mutta kuitenkin. Ns. kännihairahdus, jonka annoin anteeksi, mutta kyllä se joka päivä mielessä käy silti, eikä sitä varmaan koskaan unohdakaan. Sen kanssa on vaan opittava elämään.. Tuollaisessa apn kaltaisessa tilanteessa en kyllä itsekään näkisi enää muuta vaihtoehtoa kuin eron.

En tiedä onko tämä tullut täällä vielä ilmi, vaikka olen kaikki sivut lukenutkin, mutta olitteko kuinka kauan olleet yhdessä ennen naimisiin menoa?
[/quote]

Olimme olleet yhdessä noin kolme vuotta ennen kuin mentiin naimisiin. Mulla oli vain yksi vakava suhde ennen miestä, niin olin valmis olemaan loppuelämän saman miehen kanssa, mutta en vain hälle riittänyt. .. en tiedä miksi tätä luullaan provoksi, mutta toisaalta kuten itsekin jo aiemmin sanoin niin jos tämä ei olis osunut mun kohdalle niin en tiedä uskoisinko itsekään. Ei menny elämä kuin elokuvissa. ... tai no kauhuelokuva tämä on :( voin luvata että raskaana en ole. Vaikka vauvakuume onkin niin ehkäisyä en olisi ennen kesää pois jättänyt. Nyt en tiedä saanko koskaan lapsia. Ap

Vierailija
352/421 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain pettämisen tietooni netin kautta. Niistä keskusteluista selvisi,että on pettänyt useamman naisen kanssa ja ties kuinka kauan. Onneksi asuttiin eri paikkakunnilla. Sisko ja kaverit tsemppas ja esitin miehelle, et kaikki on normaalisti. Heti kun opiskeluiltani pystyin, lähdin sinne kaupunkiin missä mies asui ja pakkasin kaikki kamppeet sieltä kämpästä äitini kanssa autoon. Ku mies tuli kotiin otin oman kämppäni avaimen häneltä, ilmotin et tiedän kaiken ja nyt tuli ero. Kyllähän mies perään aikansa ruikutti, mut takasin en ottanut. Aikansa  se otti, et siitä yli pääsi, mut päivääkään en ole päätöstäni katunut. Nyt on uusi ihana mies, johon olen voinut alusta asti luottaa huonoista kokemuksista huolimatta. Vasta jälkikäteen tajusin muutenkin miten sairas se suhde oli ollut. Tsemppiä Ap, pysy lujana! En usko hetkeäkään, että miehesi tulee muuttumaan. Tuommoisen miehen kanssa ei todellakaan kannata ryhtyä lapsia tekemään, koska sitten et ikinä pääse siitä enää eroon.

Vierailija
353/421 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä ap saat vielä perheen. Paremman miehen kanssa.

Vierailija
354/421 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 14:49"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 14:06"]

Tässä ketjussa on kyllä paikalla todellisia miesvihaajia. Ei tuollainen asenne auta asioiden järjestymistä. 

Mies on muutakin kuin vain se yksi tekonsa, jota Ap:n ei ole pakko antaa anteeksi. 

[/quote]

Olisitko samaa mieltä, jos pettäjä olisikin nainen? Et takuulla olisi, vaan huutasit palstalla roskaasi pyhästä vulvasta ja lompakolla loisimisesta.

[/quote]

Niin, ja tässä ei ole kyse mistään yhdestä teosta vaan toistuvasta, tiedostetusta pettämisestä. yksi kerta kännissä vs. tuodaan nainen keskellä päivää omaan kotiin ties monettako kertaa puolen vuoden aikana.

Vierailija
355/421 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 12:54"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 12:48"]Mies tuli just ilmoittamatta kotiin..... oon makkarissa ja mun sisko ei päästä sitä tänne ja huutaa sille tuolla. .. kuulen miten mies itkee ja kiroaa. . Haluais puhua asiat selväksi. [/quote] Puhua selväksi mitä? Sitä, että olisi jatkanut touhujaan onnellisena ilman että jää kiinni, vai sitä, miten HÄN on nyt romuna tästä ja ethän sä halua menettää ksikkea yhdessä kokemaanne. Nimittäin tälläistä sontaa sieltä on tulossa. Ukko pihalle tai lähde ite. Nyt sisko hommiin järkkäämään sulle uutta kämppää, erohakemus netissä, ja parantelemaan haavoja.

[/quote]

Joo, mun ex-mieheni (onneksi meilläkään ei ollut lapsia) alkoi vaan syyttää sitä naisystäväänsä siitä kuinka se vietteli hänet ja kuinka hän on nyt niin paskana ja tuntee olonsa HYVÄKSIKÄYTETYKSI. Itsessään ei nähnyt mitään vikaa, eikä myöskään sen vuoksi pyytänyt anteeksi. Mä hain eroa ja olin tietenkin sitten se pahis, joka hajotti suhteen ja mies ei edelleenkään nähnyt itsessään mitään vikaa. 

Naisiahan näissä tilanteissa on perinteisesti totuttu syyttämään, joko "ukkomiesten viettelystä", tai "perheen hajottamisesta". On mieletöntä lukea tämänkin ketjun kommentteja, vuonna 2015 ja todeta että mies saa periatteessa tehdä mitä vain ja luottaa siihen, että kaikesta syytetään lopulta vain naisia.

Vierailija
356/421 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 23:58"]

Karma is a bitch ;).. Miten on ap? Ooks koskaan pettänyt ketää?

[/quote]

Karma on höpöhöpö satua, jolla oikeutetaan se, että "muille" sattuu ikäviä asioita. Mutta entäs kun vastoinkäymiset osuu omalle kohdalle?

Vierailija
357/421 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
358/421 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten menee AP?

Vierailija
359/421 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tässä on eniten kyse siitä, miten mies petti. Kesästä saakka piti tätä toista siinä sivussa. Samaan aikaan suunniteltiin vaimon kanssa perheen perustamista. Tuotiin toinen nainen yhteiseen kotiin (kauanko sitäkin oli jo jatkunut?) pelehtimään. Nuo on asioita, joihin ihan joka Jamppa ei kertakaikkiaan pystyisi. Olemaan noin petollinen, noin suunnitelmallisesti. Kahden vuoden avioliiton jälkeen alkaa pitää tuollaista sivusuhdetta. Kylläpä naisiakin löytyy, jotka lähtevät naiskentelemaan miehen vaimon kotiin. Siinä on vakka kantensa löytänyt. Hyi, en muuta sano.

Vierailija
360/421 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 12:18"]

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 10:09"]

Miten joku voi uskoa tollaisen jutun. Kyllä se liitto on ollut jo ihan loppu jos ei miehelle ole tekstannut, että olen kipeä menen kotiin. Tänne jaksaa kirjoitella mutta ei miehelleen paria sanaa. Ei oo totta. En ole teini. Naimisissa 35v. Aina olemme toisillemme tärkeät asiat ilmoittaneet. Siksi kai ei olla erottu. Tämä juttu on ilmiselvä trolli. Sopii esim. Salkkareihin.

[/quote]

emmä ainakaan joka perseenkutinasta miehelle ilmota.. :p

[/quote]

ollaan oltu 16 vuotta yhdessä, onnellisesti naimisissa 11 vuotta ja todellakaan ei tule mieleen ilmoittaa jos lähden kesken päivän kotiin..? emmä sen lapsi ole....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän