Oonko mä ainut nainen joka mennyt miehen kanssa liian nopeasti petipuuhiin?
Voiko ns tapailua tai "suhdetta" enää pelastaa mitenkään? Kokemuksia?
Kommentit (21)
Panin mun vaimoani tokalla tapaamiskerralla. Ekalla jo yritin. Mulla on hyvä SLA ja suhde toimii.
Ainoa? Tuskin. :D Omalla kohdalla lähes jokainen nainen on halunnut harrastaa seksiä kanssani jo ensitreffeillä. Viimeistään toisilla. Usea nainen myös sanoo "tää ei oo mun tapaista edetä näin nopeesti", kun ollaan hyppäämässä petiin. Joopa joo. Ap taitaa tosin trollata, mutta vastasin silti.
Ei ole mitään "liian nopeasti". Jos "liian nopeasti" on miehelle ongelma niin se ei sitten ollut se oikea vaan joku tolvana. Olihan se itsekin siinä sängyssä eikö?
Incel. Koskaan ei ole liian myöhäistä.
Mentiin miehen kanssa ekoilla treffeillä sänkyyn. Nyt yhdessä 8 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Pihtarit jää vanhoiksipiioiksi!
No emmää ole mitään pihdannut. Jos ei tapaa miehiä, ei voi myöskään kieltäytyä. Pihtaaminen on ihan eri asia. Mutta lapsena mun silmissä mun tapaiset ihmiset oli "vanhojapiikoja" ja meidän perheessä heitä nimitettiin vanhoiksipiioiksi, niin siitä se läppä tulee. Lapsena olisin osoittanut aikuista itseäni sormella ja naureskellut veljen kanssa, että siinä menee vanhapiika.
Panin mun vaimoani tokalla tapaamiskerralla. Ekalla jo yritin. Mulla on hyvä SLA ja suhde toimii.
No mitä sitten vaikka panit sehän oli sun vaimo.
Oisin saanut ekana yönä jos ois ollut kortsuja!
Vierailija kirjoitti:
Oisin saanut ekana yönä jos ois ollut kortsuja!
No ei sitten ollut oikea!
Ei kai se ole niin vakavaa kuinka monesti tapailee ennen seksiä? Huonoja kokemuksia nyt voi vaan tulla vaikka odottaisikin useammat treffit. Kaksi kertaa oon kyllä pakittanut viime metreillä kun alkoi kaduttamaan kun huomasin ettei tyyppi sytyttänytkään. Mutta oon myös joskus jatkanut huonon seksin vaan läpi ja unohtanut tyypin sitten. Joskus taas yksi kerta ollut upeaa ja jäänyt kuitenkin vaan siihen. Ei näissä hommissa ole sääntöjä.
Usein kaikki muu kommunikaatio jää suhteen osapuolilta puolitiehen tai jopa kokonaan pois, kun kaikki huomio on pelkästään siellä lihassa ja fysiikassa.
Seksuaalinen Intohimo kestää korkeintaan 2 vuotta, ja sitten koko kuvio on kuin yksi lässähtänyt pannukakku, eikä enää ole kertakaikkiaan yhtään mitään puhuttavaa toiselle.
Huoneessa on kaksi toisilleen tuntematonta muukalaista, jotka eivät koskaan todella tutustuneet toisiinsa ruumiinaukkoja tai ulokkeita pidemmälle.
Niin siinä usein käy.
Ja sitten taas haetaan sitä rakkaudenkemikaalihuumaa..
..uudesta kohteesta.
Parisuhde numero 5.
Rakastuneita rakkauteen.
Olet varmasti maailman ainoa kuka noin on tehnyt. Niin ainutlaatuinen lumihiutale. Not :DD Herää pahvi.
Ekalla tapaamisella tutustumisen jälkeen vahva tunne että sänkyyn, ja nyt yhdessä 26 vuotta. Olihan se alussa ensimmäiset pari vuotta aika kiihkeää, mutta ei se silti vieläkään mihinkään lässähtänyt ole, päin vastoin, rakkaus on vain lujittunut erilaisten vaiheitten kautta, ja ollaan myös puhuttu.
Vapaa paneskelu kulttuuri on kyllä tuhonnut ydinperheen. niinkuin roomassa hedonismi johti yhteiskunnan romahtamiseen. Vieras kansat pikku hiljaa lisääntyy ja kulttuuri marxismin mädättämät suomalaiset korvautuu uudella seka kansalla. Menneet polvet ei ole yhtään hurskaampia sen suhteen, mutta se oli sentään hyve vielä heidän aikanaan. Nykyään on vähemmistössä jos ei ole ollut antibiootti kuuria kaikkia tippureita vastaan
Vierailija kirjoitti:
Usein kaikki muu kommunikaatio jää suhteen osapuolilta puolitiehen tai jopa kokonaan pois, kun kaikki huomio on pelkästään siellä lihassa ja fysiikassa.
Seksuaalinen Intohimo kestää korkeintaan 2 vuotta, ja sitten koko kuvio on kuin yksi lässähtänyt pannukakku, eikä enää ole kertakaikkiaan yhtään mitään puhuttavaa toiselle.
Huoneessa on kaksi toisilleen tuntematonta muukalaista, jotka eivät koskaan todella tutustuneet toisiinsa ruumiinaukkoja tai ulokkeita pidemmälle.
Niin siinä usein käy.
Ja sitten taas haetaan sitä rakkaudenkemikaalihuumaa..
..uudesta kohteesta.
Parisuhde numero 5.
Rakastuneita rakkauteen.
Olisiko niin että ei alun perinkään edes kiinnosta tutustua ja puhua, jos se jää tekemättä? Etsit vain sitä kemiaa ja huumaa, ja sehän ei tietenkään kauaa kestä. Mutta ei nuo asiat myöskään sulje toisiaan pois.
En tiedä ollaanko jotenkin erikoisia, mutta omassa kaveripiirissä kaikki ovat menneet sänkyyn tyyliin heti..itseni mukaanlukien. Kyllä sen tietää kun se vaan natsahtaa. Miehen kanssa oltu 20-vuotta yhdessä.
Ei ainoastaan petipuuhiin, vaan peppupuuhiin!
Urbaanilegenda. Jos sitä molemminpuolista vetoa on, niin ei se petipuuhissa haalistu.