Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oonko mä ainut nainen joka mennyt miehen kanssa liian nopeasti petipuuhiin?

Vierailija
03.07.2024 |

Voiko ns tapailua tai "suhdetta" enää pelastaa mitenkään? Kokemuksia?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urbaanilegenda. Jos sitä molemminpuolista vetoa on, niin ei se petipuuhissa haalistu.

Vierailija
2/21 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin mun vaimoani tokalla tapaamiskerralla. Ekalla jo yritin. Mulla on hyvä SLA ja suhde toimii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa? Tuskin. :D Omalla kohdalla lähes jokainen nainen on halunnut harrastaa seksiä kanssani jo ensitreffeillä. Viimeistään toisilla. Usea nainen myös sanoo "tää ei oo mun tapaista edetä näin nopeesti", kun ollaan hyppäämässä petiin. Joopa joo. Ap taitaa tosin trollata, mutta vastasin silti. 

Vierailija
4/21 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään "liian nopeasti". Jos "liian nopeasti" on miehelle ongelma niin se ei sitten ollut se oikea vaan joku tolvana. Olihan se itsekin siinä sängyssä eikö?

Vierailija
5/21 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihtarit jää vanhoiksipiioiksi!

Vierailija
6/21 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nieletkö?

Vierailija
7/21 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Incel. Koskaan ei ole liian myöhäistä. 

Vierailija
8/21 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mentiin miehen kanssa ekoilla treffeillä sänkyyn. Nyt yhdessä 8 vuotta. 

Vierailija
9/21 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pihtarit jää vanhoiksipiioiksi!

No emmää ole mitään pihdannut. Jos ei tapaa miehiä, ei voi myöskään kieltäytyä. Pihtaaminen on ihan eri asia. Mutta lapsena mun silmissä mun tapaiset ihmiset oli "vanhojapiikoja" ja meidän perheessä heitä nimitettiin vanhoiksipiioiksi, niin siitä se läppä tulee. Lapsena olisin osoittanut aikuista itseäni sormella ja naureskellut veljen kanssa, että siinä menee vanhapiika. 

Vierailija
10/21 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin mun vaimoani tokalla tapaamiskerralla. Ekalla jo yritin. Mulla on hyvä SLA ja suhde toimii.

No mitä sitten  vaikka panit sehän oli sun vaimo.

Vierailija
11/21 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisin saanut ekana yönä jos ois ollut kortsuja!

Vierailija
12/21 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisin saanut ekana yönä jos ois ollut kortsuja!

No ei sitten ollut oikea! 

Vierailija
13/21 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se ole niin vakavaa kuinka monesti tapailee ennen seksiä? Huonoja kokemuksia nyt voi vaan tulla vaikka odottaisikin useammat treffit. Kaksi kertaa oon kyllä pakittanut viime metreillä kun alkoi kaduttamaan kun huomasin ettei tyyppi sytyttänytkään. Mutta oon myös joskus jatkanut huonon seksin vaan läpi ja unohtanut tyypin sitten. Joskus taas yksi kerta ollut upeaa ja jäänyt kuitenkin vaan siihen. Ei näissä hommissa ole sääntöjä.

Vierailija
14/21 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein kaikki muu kommunikaatio jää suhteen osapuolilta puolitiehen tai jopa kokonaan pois, kun  kaikki huomio on pelkästään siellä lihassa ja fysiikassa.

Seksuaalinen Intohimo kestää korkeintaan 2 vuotta, ja sitten koko kuvio on kuin yksi  lässähtänyt pannukakku, eikä enää ole kertakaikkiaan yhtään mitään puhuttavaa toiselle.

Huoneessa on kaksi toisilleen tuntematonta muukalaista, jotka eivät koskaan todella tutustuneet toisiinsa ruumiinaukkoja tai ulokkeita pidemmälle.

Niin siinä usein käy.

Ja sitten taas haetaan sitä rakkaudenkemikaalihuumaa..

..uudesta kohteesta.

Parisuhde numero 5.

Rakastuneita rakkauteen.

Vierailija
15/21 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmasti maailman ainoa kuka noin on tehnyt. Niin ainutlaatuinen lumihiutale. Not :DD Herää pahvi.

Vierailija
16/21 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla tapaamisella tutustumisen jälkeen vahva tunne että sänkyyn, ja nyt yhdessä 26 vuotta. Olihan se alussa ensimmäiset pari vuotta aika kiihkeää, mutta ei se silti vieläkään mihinkään lässähtänyt ole, päin vastoin, rakkaus on vain lujittunut erilaisten vaiheitten kautta, ja ollaan myös puhuttu. 

Vierailija
17/21 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaa paneskelu kulttuuri on kyllä tuhonnut ydinperheen. niinkuin roomassa hedonismi johti yhteiskunnan romahtamiseen. Vieras kansat pikku hiljaa lisääntyy ja kulttuuri marxismin mädättämät suomalaiset korvautuu uudella seka kansalla. Menneet polvet ei ole yhtään hurskaampia sen suhteen, mutta se oli sentään hyve vielä heidän aikanaan. Nykyään on vähemmistössä jos ei ole ollut antibiootti kuuria kaikkia tippureita vastaan

Vierailija
18/21 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein kaikki muu kommunikaatio jää suhteen osapuolilta puolitiehen tai jopa kokonaan pois, kun  kaikki huomio on pelkästään siellä lihassa ja fysiikassa.

Seksuaalinen Intohimo kestää korkeintaan 2 vuotta, ja sitten koko kuvio on kuin yksi  lässähtänyt pannukakku, eikä enää ole kertakaikkiaan yhtään mitään puhuttavaa toiselle.

Huoneessa on kaksi toisilleen tuntematonta muukalaista, jotka eivät koskaan todella tutustuneet toisiinsa ruumiinaukkoja tai ulokkeita pidemmälle.

Niin siinä usein käy.

Ja sitten taas haetaan sitä rakkaudenkemikaalihuumaa..

..uudesta kohteesta.

Parisuhde numero 5.

Rakastuneita rakkauteen.

Olisiko niin että ei alun perinkään edes kiinnosta tutustua ja puhua, jos se jää tekemättä? Etsit vain sitä kemiaa ja huumaa, ja sehän ei tietenkään kauaa kestä. Mutta ei nuo asiat myöskään sulje toisiaan pois. 

Vierailija
19/21 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ollaanko jotenkin erikoisia, mutta omassa kaveripiirissä kaikki ovat menneet sänkyyn tyyliin heti..itseni mukaanlukien. Kyllä sen tietää kun se vaan natsahtaa. Miehen kanssa oltu 20-vuotta yhdessä.

Vierailija
20/21 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainoastaan petipuuhiin, vaan peppupuuhiin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän