Asiat elämässä sotkenut - kaikki ohi..
Nyt olen varma siitä että enää ei ole ratkaisua elämässä eteenpäin.. Sairastuin ilmeisesti jo 2010 masennukseen ja jonkinasteiseen mielialahäiriöön, koska en ole pystynyt vuosiin huolehtimaan raha-asioistani vaan sotkenut kaikki, tämä on tapahtunut kausittain. Lisäksi olen tehnyt anteeksi antamattomia "rikoksia" jotka olen tietysti hoitanut jälkikäteen mutta ei se ole enää sama asia. Lääkäri diagnosoi kaksisuuntaisen mielialahäiriön, mutta en minä enää tee sillä diagnoosilla mitään. Mies lähtee ja lapset tietysti isän mukana, oma suku ei halua pitää yhteyttä.. Enkä ihmettele yhtään.
Kannattaako enää edes yrittää jatkaa.. En osannut hakea apua ajoissa, hyvinä aikoina peittelin vain tekoseni..
Kommentit (44)
No ei ole koskaan liian myöhäistä olla hullu. Ajattele positiivisesti, äläkä luovu unlmistasi. Terveisin: Kohtalotoveri
Voi helvetti :( ap kiltti soita tuonne, älä tee mitään.
Miksi vitussa Suomessa ei saa apua jos on oikeasti ongelmia?! Ap ole niin kiltti..
Eikö tuosta voi jotenkin tehdä ilmoitusta, että ap saa apua? Tuo viesti enää tuskin on pilaa! Ap, olethan vielä täällä?
Omien raha-asioiden hoitamisesta en ole ottanut stressiä, mutta aiheutin läheiselleni hirvittävän laskun, käyttäen hyväksi hänen identiteettiään. Hän masentui, onko ihmekään? En tiedä miten, milloin, koska, pystyn tekemään jotain mikä hyvittää tuon teon. Menemällä itse poliisille ja tunnustamalla kaiken? En tiedä miten tuo asia on kokonaisuudessaan tapahtunut mutta minä sen takana kuuluma olen. Summa pyörii tuhannen euron kieppeillä. Tiedän että se ei ole määränä suuri (paitsi että se on) mutta tuollaisen rahan kerralla repiminen on hirvittävää. Ja kun tämä tuli ilmi, en uskalla kertoa kenellekään että olen sairas, koska viimeistään tuossa vaiheessa sitä käytetään tekosyynä. Eli sama tulos: olen yksin
Ap