Oho, taidan synnyttää!
Rv 40+5 meneillään kahden vuoden yrittämisen jälkeen - onhan tätä siis ootettukki!
Pakko vielä hetki palstailla, kohta ei taida enää onnistua :D (saatika naurattaa...) Tehkää kiinnostavia keskusteluja niin saan ajatukset muualle!
Kommentit (80)
Kiitos hurjasti onnittelijoille ja tsemppaajille! ♥ Ap
Jos pystyt av-palstaileen - ET SYNNYTÄ.
Voi ihana. Onnea matkaan. Edessäsi on ihan uusi polku, mitä lähdet kulkemaan uuden ihmisen kanssa. Omat lapset ovat jo isoja, joten paljon tuli eteen, mitä en voinut kuvitella. Mutta tarkoitan tätä positiivisena, sillä en osannut arvata, kuinka ihania nuoria niistä vauvoistamme tuli. Kaikkea hyvää teidän perheellenne.
aaveemamma
Joko lähdit vai viel täällä? Onnea hurjasti pienelle perheelle!! <3 voi kun itsekin saisin vielä nyytin. Esikoinen on jo 14. Itse 29
Onnea matkaan. Olen kateellinen :D
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 20:48"]Jos pystyt av-palstaileen - ET SYNNYTÄ.
[/quote]
Ei tässä nyt vielä mikään ponnistusvaihe ole menossa! Ja eiköhän pian palstailu lopu kun kunnolla alkaa supistelemaan. Ap
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 20:48"]
[/quote]
Tälle oli pakko nauraa :D
Minulle ei ihan noin sanottu, kun ei ollut aaveeta, kun synnytin. Mutta vähän samaan tyyliin, jos pystyt noin liikkumaan ja olet kivuton, niin et voi synnyttää. Silti vauva tupsahti maailmaan parinkymmenen minuutin päästä :)
aaveemamma
Niin ihanaa, jännittää ap puolesta
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 20:50"]Joko lähdit vai viel täällä? Onnea hurjasti pienelle perheelle!! <3 voi kun itsekin saisin vielä nyytin. Esikoinen on jo 14. Itse 29
[/quote]
Vielä täällä! Varmaan pitkään. Supistukset nimittäin katos. Ap
Toivottavasti kaikki menee oikeen sutjakkaasti! :-)
Mulla kesti vuorokauden hirveet supparit ja varmaan monella muullakin eka kerralla. Tsemppiä menoa se jo on!
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 20:48"]
[/quote]
Hahahaha tai sitten sinä olet heikkoa tekoa t. raskausmyrkytyksen kanssa käynnistyksessä ja ihan nätisti sitä jaksoi palstailla ja chättäillä. Teki vaan hyvää, kun oli olon ohella jotain muuta keskittymistä.
Tsemppiä ap ja onnea uudesta :)
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 20:48"]Jos pystyt av-palstaileen - ET SYNNYTÄ.
[/quote]
Mites kun minä en tuntenut itseäni lainkaan kipeäksi, kun kuopusta synnytin? Olihan ne supistukset kovia, mutta eivät kipeitä. Luin kirjaa synnytyssalissa aina supistusten välissä, supistusten ajan kiikuttelin kovasti keinutuolissa. Vasta ponnistaessa teki oikeasti kipeää, mikä ei liene ihme, kun vauva syntyikin sitten yhdellä ponnistuksella - eli aika venyminen oli kertarysäyksellä.
Tsemppiä ap!! Kaikenlaista uutta ja ihanaa sinulla edessä! <3
Sulla oli tosi kivoja nimivaihtoehtoja! T. Vilman ja Veeran äiti
Sun vaavi pelästy tota, jos pystyt palstaileen et synnytä kommenttia. Kerro vaaville, että on täälä palstalla ihan kivoja tätejä ja mummoja odottamassa uutta tulokasta:)
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 21:19"]
Sun vaavi pelästy tota, jos pystyt palstaileen et synnytä kommenttia. Kerro vaaville, että on täälä palstalla ihan kivoja tätejä ja mummoja odottamassa uutta tulokasta:)
[/quote]
Vauva rääkäisee synnyttyään ensimäisenä: UNOHTUIKO AAMULÄÄKKEET
Mullakin supistukset katosi kun aloin jännittää sitä että pääsee pian synnyttämään, myöhemmin alkoi sitten uudestaan kun aloin katsomaan tv:tä ja ajattelin ettei vielä tullukaan lähtö... Sitten tulikin jo kiirus sairaalaan!
Onnea matkaan! <3