Oho, taidan synnyttää!
Rv 40+5 meneillään kahden vuoden yrittämisen jälkeen - onhan tätä siis ootettukki!
Pakko vielä hetki palstailla, kohta ei taida enää onnistua :D (saatika naurattaa...) Tehkää kiinnostavia keskusteluja niin saan ajatukset muualle!
Kommentit (80)
Lisää penskoja tähän maailmaan tarvitaanki.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 21:32"]Lisää penskoja tähän maailmaan tarvitaanki.
[/quote]
Sinä yksi niistä.
Hurjasti kiitoksia onnitteluista!♥ Ap
Hurjasti onnea ja mahtavaa että toivut nopeasti :)
Ihanaa, onnea! Itku meinaa päästä täällä:D Kohta jos sitä pääsis itsekin tositoimiin ja näkis esikoisensa :)
T: rv 39+6
Arvon mekin ansaitsemme Suomen maassa suuressa....
Onnea hurjasti! Samassa jamassa olin 6 viikkoa sitten, nyt potkii tulos mahan sijasta tässä sylissä :) <3
Onnittelut! Itse työskentelen kyseisen sairaalan kettiöllä ja tänään ruokia teille laittaessani ajattelen varmasti sinua :) ♡
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 21:32"]Joko alottaja menit sairaalaan?
[/quote]
Ei, kun makasin kuumassa suihkussa! Ap
Jos lapsivettä tihkuu, kannattaa viimeistään aamulla mennä näytille, ettei tule tulehdusta. Oys on kiva paikka synnyttää :)
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 22:14"]Jos lapsivettä tihkuu, kannattaa viimeistään aamulla mennä näytille, ettei tule tulehdusta. Oys on kiva paikka synnyttää :)
[/quote]
Taitaa olla muutenki pian sinne päin lähettävä :D Kiva kuulla! Ap
Tsemppiä aplle! Ja voimia eessa olevaan urakkaan!
Onnea tulevasta pienokaisesta! Täällä kyseinen tapahtuma tuoreessa muistissa. Palstailin aika pitkälle ja olinkin jo 7cm auki sairaalaan mentäessä ja siitä alkoikin jo tositoimet :D Suihku oli täällä ahkerassa käytössä ennen lähtöä.
Kerro sitte väliaikatietoja jos jaksat. Tai ainaki lopputulos! Oon niin hengessä mukana ku oman vauvan la ens kuun alussa :)
Onnea koko perheelle. Pyyhin täälä kyyneleitä.
Pidät vaan koko ajan sen hetken, kun vauvan syliisi saat, mielessä♥ Helpottaa tuskaa! Onnea mukaan!
Onnea pienokaisesta! Nyt nauti! :)
Kandee ulista aina uuuuuu :-) ku tulee kipeä ,suppari se lievittää myös kipua.
Tsemppiä ja ihania kevätpäiviä pienen käärön kanssa!