Oho, taidan synnyttää!
Rv 40+5 meneillään kahden vuoden yrittämisen jälkeen - onhan tätä siis ootettukki!
Pakko vielä hetki palstailla, kohta ei taida enää onnistua :D (saatika naurattaa...) Tehkää kiinnostavia keskusteluja niin saan ajatukset muualle!
Kommentit (80)
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 21:32"]Lisää penskoja tähän maailmaan tarvitaanki.
[/quote]
Sinä yksi niistä.
Ihanaa, onnea! Itku meinaa päästä täällä:D Kohta jos sitä pääsis itsekin tositoimiin ja näkis esikoisensa :)
T: rv 39+6
Onnea hurjasti! Samassa jamassa olin 6 viikkoa sitten, nyt potkii tulos mahan sijasta tässä sylissä :) <3
Onnittelut! Itse työskentelen kyseisen sairaalan kettiöllä ja tänään ruokia teille laittaessani ajattelen varmasti sinua :) ♡
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 21:32"]Joko alottaja menit sairaalaan?
[/quote]
Ei, kun makasin kuumassa suihkussa! Ap
Jos lapsivettä tihkuu, kannattaa viimeistään aamulla mennä näytille, ettei tule tulehdusta. Oys on kiva paikka synnyttää :)
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 22:14"]Jos lapsivettä tihkuu, kannattaa viimeistään aamulla mennä näytille, ettei tule tulehdusta. Oys on kiva paikka synnyttää :)
[/quote]
Taitaa olla muutenki pian sinne päin lähettävä :D Kiva kuulla! Ap
Onnea tulevasta pienokaisesta! Täällä kyseinen tapahtuma tuoreessa muistissa. Palstailin aika pitkälle ja olinkin jo 7cm auki sairaalaan mentäessä ja siitä alkoikin jo tositoimet :D Suihku oli täällä ahkerassa käytössä ennen lähtöä.
Kerro sitte väliaikatietoja jos jaksat. Tai ainaki lopputulos! Oon niin hengessä mukana ku oman vauvan la ens kuun alussa :)
Pidät vaan koko ajan sen hetken, kun vauvan syliisi saat, mielessä♥ Helpottaa tuskaa! Onnea mukaan!
Kandee ulista aina uuuuuu :-) ku tulee kipeä ,suppari se lievittää myös kipua.
Tsemppiä ja ihania kevätpäiviä pienen käärön kanssa!