Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä puhelinmyyjiä?

Vierailija
18.02.2015 |

Oletteko ylpeitä työstänne? Onko kiva olla kaikkien mielestä kusipää?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan kehtaa tunnustaa.

Vierailija
2/10 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ennen ja olin ylpeä työstäni. Oli vielä mukavaakin ja palkka hyvä. En kyllä myynyt mitään enkä mitään paskaa etenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kans puhelinmyyjä, mulla ei tosin ollut puhelinta enkä myynyt mitään. Oon ylpeä itsestäni.

Vierailija
4/10 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 16:37"]Mä olin kans puhelinmyyjä, mulla ei tosin ollut puhelinta enkä myynyt mitään. Oon ylpeä itsestäni.
[/quote]
Kaikki puhelinmyyjät ei myy oikeasti vaikka asiakkaille soittavat ;)

Vierailija
5/10 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 16:39"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 16:37"]Mä olin kans puhelinmyyjä, mulla ei tosin ollut puhelinta enkä myynyt mitään. Oon ylpeä itsestäni.
[/quote]
Kaikki puhelinmyyjät ei myy oikeasti vaikka asiakkaille soittavat ;)
[/quote]
Puhelinmyyjillä on uusi ammattinimike: palvelumyyjä. Tämän toimenkuvan alla työskentelevät puhelinmyyjät eivät myy vaan päivittävät, eivätkä tee uusmyyntiä.

Vierailija
6/10 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ennen. Ei oo kiva olla kusipää, enkä ollut. Tiedän, että se fiilis on raivostuttava kun puhelinmyyjä soittaa, mutta työ on työtä. Aika kökkö palkka, mutta työpv jälkeen unohdin kaikki ovelat ilkeät sutkautukset kun asiakkaat kihisivät vielä kotonaan raivosta kuinka oli puhelinmyyjä kehdannut soittaa :D. Myin ehkä 5 lehteä, mutta sain kuitenkin jotain tuntipalkkaa:) Hei, se on puhelu ja kun sanot sen ei kiitos, hei niin iske puhelu kiinni. Helppoa ja säästät aikaasi. Naurattaa kun jotkut ajattelevat, että saavat hyvän fiiliksen kun loukkaavat myyjää, tosi asiassa ei heitä kiinnosta onko sulla kiire vai ei ja ei ajatella loppu päivää mitä sanoit.

Vierailija
7/10 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin eräällä operaattorilla töissä juurikin palvelumyyjä nimikkeellä. Työ oli mukavaa ja työkaverit myös. Esimies ihan perseestä ja siksi sieltä lähdin kun alettiin painostaa asiakkaiden kusettamiseen. Palkka ihan hyvä ottaen huomioon ettei työhön järin suuria koulutuksia tarvita, nettona 2200-2500€ joka kk. Paremmat veti sitten 3000-4000€. Ja todellakin työn unohtaa aina kotiin mennessä, ei niitä jää vatvomaan. Korkeintaan työkavereiden kanssa nauretaan parhaille paloille. Ja kyllä, olin ylpeä enkä edes koskaan saanut olla kusipää tai vittumainen.

Vierailija
8/10 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin ollut joskus nuorena puhelinmyyjänä, koska oli pakko saada rahat vuokraan ja ruokaan, eikä muita töitä saanut. Tosin palkka oli niin surkea, ettei se riittänyt edes ruokaan.

Olen silti sitä mieltä, että kaikki puhelinmyyjät saisivat ottaa loparit ja mennä mieluummin vaikka sossun luukulle. Silloin heistä olisi vähemmän haittaa ja voisivat keksiä itselleen kehittävämpää tai tuottavampaa tekemistä.

Tai ainakin puhelinmyynti pitäisi kieltää lailla, koska se on kotirauhan rikkomista. Jos joku kaipaa puhelinmyyjien soittoja, niin sen voisi erikseen sallia antamalla numeronsa johonkin rekisteriin. Tämä nykyinen systeemi ei toimi. Olen rekisterissä, joka kieltää puhelinmarkkinoinnin, mutta silti minulle vieläkin soitellaan.  

Kaikesta huolimatta sympatiani ovat yksittäisten puhelinmyyjäparkojen puolella, vaikka en aina jaksa kovin ystävällinen heille ollakaan. 

Vierailija
9/10 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 16:53"]Mä olin eräällä operaattorilla töissä juurikin palvelumyyjä nimikkeellä. Työ oli mukavaa ja työkaverit myös. Esimies ihan perseestä ja siksi sieltä lähdin kun alettiin painostaa asiakkaiden kusettamiseen. Palkka ihan hyvä ottaen huomioon ettei työhön järin suuria koulutuksia tarvita, nettona 2200-2500€ joka kk. Paremmat veti sitten 3000-4000€. Ja todellakin työn unohtaa aina kotiin mennessä, ei niitä jää vatvomaan. Korkeintaan työkavereiden kanssa nauretaan parhaille paloille. Ja kyllä, olin ylpeä enkä edes koskaan saanut olla kusipää tai vittumainen.
[/quote]
Siis saanut kuulla olevani :D

Vierailija
10/10 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Fonectalla bruttopalkka n 4550 €/kk. Harva pitää kusipäänä. Töitä ma-pe 8-14

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme