Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, miten suhtaudut naiseen joka ei saa orgasmia yhdynnässä?

Vierailija
24.11.2021 |

Mutta omin käsin saa ja nauttii kuitenkin muutoin rakastelusta kanssasi ja kiihottuu.

Kommentit (95)

Vierailija
61/95 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen mies. kirjoitti:

Aikoinani seurustelin jokusen vuoden naisen kanssa ,joka ei saanut orgasmia miehen kanssa eikä itsekseen.

Harrastimme usein seksiä ja myös hänen aloitteesta.

Halusin aina tehdä juuri niitä asioita mitä hän halusi ja oli naisena tarve.

Esim. Paljon hellyyttä, huomiota , ihanaa ja kiihottavaa esileikkiä, hänen nauttimiaan asioita, rakastelun jälkeistä ihokosketusta ,suukkoja ja silittelyä... siis sellaista mitä nyt naiset (ja useat miehet ) myös haluavat.

Itse ainakin nautin seksistämme ja uskon myös hänen nauttineen ,koska useasti oli se aloittava puolisko meistä.

Olisihan se ollut ns. mukavaa , jos hänkin olisi saanut orgasmin , mutta se ei estänyt meidän ihanaa seksielämää ja ei kolhaissut minun ns. miehistä itsetuntoa.

Suhtauduin häneen aivan samoin ,kuten hänen jälkeisiin tai nykyiseen naiseeni. Eli kunnioittavasti ,kuten miehen kuuluu tehdäkin. Sekä pariskunnan seksielämä on kahden ihmisen välinen intiimiasia , jonka osa kiihottavuutta on se ,"että vain me kaksi jaamme elämämme sekä seksielämämme yhdessä". Teemme siitä yhdessä nautittavaa ja kuuntelemme toistemme tahtoa ja heittäydymme toistemme halujen vietäväksi.

Eli vastaus on minulla ,että hän on yksi täydellisitä naisistani kenen kanssa olen saanut jakaa elämääni.

Tässä on oikea asenne.

Vierailija
62/95 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on muutoin todella hyvä, niin ei haittaa, mutta yleensä panostan sellaisiin jotka saa. Haluan että olemme seksuaalisesti yhteensopivia monella eri tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/95 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on muutoin todella hyvä, niin ei haittaa, mutta yleensä panostan sellaisiin jotka saa. Haluan että olemme seksuaalisesti yhteensopivia monella eri tavalla.

Miksi?

Vierailija
64/95 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on hyvä? Niin annat sile anteeksi, ettet osaa antaa hänelle orgasmia? OMG!!!!!

Vierailija
65/95 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Olen eri mutta vastaan kumminkin. Itse katsoisin, että jos en saa naista millään keinolla tulemaan, en ole hänelle sopiva mies.  Kemiat eivät natsaisi kohilleen.  En usko, että tuollainen nainen himoitisi kaluani ja minua.  Siten joku muu mies voisi sopia paremmin. 

Vierailija
66/95 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on hyvä? Niin annat sile anteeksi, ettet osaa antaa hänelle orgasmia? OMG!!!!!

Jos nainen ei saa kanssani, hän tuskin on minua varten ja en jää tuhlaamaan aikaa sellasen kans, kun on vaihtoehtojakin. Mieluiten nainen joka saa orkun yhdynnässä, se on tyydyttävää tulla samaan aikaan.

Vierailija
67/95 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Seksi on silloin mukavampaa. Ja nainen saa enemmän orgasmeja myös, eiköhän se ole hyvä juttu se.

Vierailija
68/95 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen siinä missä muutkin. Omat seurustelukumppanit on tosin aina saaneet. Voi olla että alitajuisesti tulee suosittua niitä jotka saa. En tiedä.

Vierailija
69/95 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen ei saa kanssani, hän tuskin on minua varten ja en jää tuhlaamaan aikaa sellasen kans, kun on vaihtoehtojakin. Mieluiten nainen joka saa orkun yhdynnässä, se on tyydyttävää tulla samaan aikaan.

Nainen ei välttämättä saa kenenkään kanssa jos ei sitä opi. Eli ei ole kiinni juuri sinusta välttmättä. Tuollaisessa tapauksessa siinä ei olisi mitään vikaa jos muuten kaikki olisi hyvin. Ja kunhan asiasta puhuttaisiin kunnolla ettei mene väkisin yrittämiseksi.

Nykyisellä ei yleensä ole ongelmia orgasmien kanssa mutta exälle sormetin orgasmin oman laukeamisen jälkeen. Hän tarvitsi huolellista klitoriksen runkkaamista, kun taas nykyinen ei juuri välitä että klitorikseen edes kosketaan.

Vierailija
70/95 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei välttämättä saa kenenkään kanssa jos ei sitä opi. Eli ei ole kiinni juuri sinusta välttmättä. Tuollaisessa tapauksessa siinä ei olisi mitään vikaa jos muuten kaikki olisi hyvin. Ja kunhan asiasta puhuttaisiin kunnolla ettei mene väkisin yrittämiseksi.

Nykyisellä ei yleensä ole ongelmia orgasmien kanssa mutta exälle sormetin orgasmin oman laukeamisen jälkeen. Hän tarvitsi huolellista klitoriksen runkkaamista, kun taas nykyinen ei juuri välitä että klitorikseen edes kosketaan.

On niissä naisissa eroja ja mielelläni ajattelisin niin, että jos ei saa kanssani millään tempuilla, niin joku toinen saa yrittää. Se ei ole minulta pois. Mieluiten sellainen nainen jonka kanssa natsaa, eikä tarvitse miettiä, vaan saa monella eri tavalla. Jos saa myös yhdynnässä, niin se on pelkästään positiivinen asia, siitä kai kaikki maailman ihmiset lienevät samaa mieltä.

Vierailija
71/95 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Next!

Vierailija
72/95 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei saa niin hoidan kyllä asian kuntoon

Vierailija
73/95 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä tavannut tällaista naista, joten en usko sellaisia olevankaan.

Se uskon, että voinut asialla olla sellainen mies, joka ei ymmärrä miten naista pidellään, hoitanut vain omat tarpeensa.

Vierailija
74/95 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tämä myytti?

Vierailija
75/95 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein kaiken mahdollisen mitä mies voi tehdä. Sormetin, nuolin ja panin. Nainen siis siihen aikaan nainen hän 19 ja minä 20 vuotias. Ei saanut sitten millään. Väitti että lähellä oli. Myöhemmin toisen kanssa tuntui niin helpolta kun sai pelkästään panemalla. No sormeilin ensin mutta oltiin useita vuosia yhdessä eikä feikannut vaan sai oikeita orkkuja. 

En oikeasti tiedä miksi se on joillekkin naisille niin vaikeaa? Vähän sääliksi käy kun osa naisista saa ihan kohtuullisen helposti.

Vierailija
76/95 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olet toista tuntia yrittänyt leluilla. suulla, sormilla ja omalla munalla eikä nainen saa. Kummassa on vika, miehessä vai naisessa?

Vierailija
77/95 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olet toista tuntia yrittänyt leluilla. suulla, sormilla ja omalla munalla eikä nainen saa. Kummassa on vika, miehessä vai naisessa?

Tuossa ongelma tulee "saamattomalle" jo siitä, että voi olla ihan hirveät paineet sille saamiselle, sille että kroppa toimii kuten "pitäisi". Ja silloin ei vaan pysty. Been there. Itsellä isoin ongelma tuli aikoinaan ssri-lääkkeistä. En vaan enää "toiminut". Monesti tiesi, että noniin, tässä olisi nyt se hetki kun minun "pitäisi" tulla, mutta mitään ei tapahtunut. Voin kertoa, ettei ollut kivaa. Ja valitettavasti päädyin myös feikkaamaan, kun syy ei oikeasti ollut vastapuolessa. 

Yhdynnässä aloin saada vasta raskauden/synnytyksen jälkeen, ilmeisesti fysiikka jotenkin muuttui alapäässä. Aiemminkin oli ollut kyllä kivaa, mutta ihan sinne asti en päässyt. Tosin myönnän tässäkin vajavaisuuteni - tulen ollessani itse päällä, ja mies yleensä avustaa niin, että pitää kättä/sormea nivusillaan niin, että voin liikkuessani myös hyödyntää sitä tarpeen mukaan. Aktiivisesti en halua miehen hipsuttelevan, paikallaan oleva käsi riittää. Samalla saatan itse hyväillä rintoja. Hassuinta tässä on se, että minä joka ennen sain käytännössä vain nuolemalla, voin nyt saada päällä ollessani käytännössä ilman alkulämmittelyjä. Esimerkki eiliseltä - olin ajatellut vain ottaa mieheltä suihin nukkumaan mennessä (itsellä menkat), mutta ajatus johtikin lopulta toisaalle ja ns. hyppäsin kyytiin. Hetki päällä ja sain. 

Yhdessä ollaan oltu... 13 vuotta. Ehkä minutkin olisi siis ensimmäisen 10 vuoden perusteella lempata, kun nyt vasta saan jonkun mielestä "oikeasti" :)

Vierailija
78/95 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi etsitää jotain vikaa? Eikö se ole ihanaa kun nainen saa orgasmin omalla tavallaan, ja mies omallaan. Tai sitten miten vaan sekaisin. Kyllä on kamalaa naisen arvottamista ja vielä täysin miehen omasta ja vain siitä, näkökulmasta.

Pitäskö naisten alkaa pisteyttämään miehet eri syistä; syitä aina kyllä löytyy.

Vierailija
79/95 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi etsitää jotain vikaa? Eikö se ole ihanaa kun nainen saa orgasmin omalla tavallaan, ja mies omallaan. Tai sitten miten vaan sekaisin. Kyllä on kamalaa naisen arvottamista ja vielä täysin miehen omasta ja vain siitä, näkökulmasta.

Niinhän naiset pesteyttääkin. Mitä eroa sillä on, että jos vaikka mies painottaa naisen orgasmikykyä tai nainen miehen kykyä tyydyttää hänet? Tai pituutta ym. Eipäs lähdetä sille tielle että määritellään millä kukin saa kumppaninvalinnassa painottaa. Olkoon vain kuinka kamalaa tahansa, mutta niin se maailma toimii. Haluat luoda lisää kaksoistandardeja, mikäli pyrit puuttumaan miesten oikeuksiin valita kumppani millä perusteella tahansa.

Vierailija
80/95 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on itsekkäämpää kuin vaatia toisen valitsemaan kumppani niillä ominaisuuksilla joita itsellä on?! Ymmärrätkö olleenkaan kuinka itsekästä toi on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi