Missä ihanat naiset luuraavat?
Olen vajaa 30v mies ja mielelläni löytäisin naisen rinnalleni. Vaan kun ei löydy. Olen kokeillut Tinderiä, mutta menestys oli huonoa. Olen käynyt esim seurakunnan sinkkuilloissa, mutta sieltä on saanut lähinnä juttuseuraa. Baarit ei kiinnosta, koska en käytä alkoholia. Mikä siis neuvoksi?
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a. En käytä Tinderiä enkä käy seurakunnan menoissa. Baarissa/yökerhossa olisi kiva silloin tällöin käydä tanssimassa. Viihdyn kotona, luonnossa, musiikkikeikoilla ja kerran kesässä festareilla. Matkustelu ihan kotimaassakin kiinnostaa isosti. Ja joku uusi liikuntaharrastus olisi kiva. Terveysasiat kiinnostaa enkö polta. En vaan käy ikinä missään miehiä metsästämässä joten ainoa toivo mulle on nettideittailu. Viime viikonloppuna olinkin treffeillä :) N33
Onneksi olkoon. Oliko lupaavat treffit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a. En käytä Tinderiä enkä käy seurakunnan menoissa. Baarissa/yökerhossa olisi kiva silloin tällöin käydä tanssimassa. Viihdyn kotona, luonnossa, musiikkikeikoilla ja kerran kesässä festareilla. Matkustelu ihan kotimaassakin kiinnostaa isosti. Ja joku uusi liikuntaharrastus olisi kiva. Terveysasiat kiinnostaa enkö polta. En vaan käy ikinä missään miehiä metsästämässä joten ainoa toivo mulle on nettideittailu. Viime viikonloppuna olinkin treffeillä :) N33
Onneksi olkoon. Oliko lupaavat treffit?
Kyllä mä viihdyin :) Ei ollut siis ekat treffit kyseisen tyypin kanssa. N33
Otat pari rohkaisuryyppyä ja alat laulamaan karaokea. Siinä on mimmit sulaa vahaa, kun vetäisit Axl Rosen äänellä muutaman biisin.
Olen ujo nainen, enkä muutenkaan erityisen valovoimainen persoona, mutta ihan sporttinen ns normi nainen. Minä tapasin miesystäväni koirapuistossa, johon satuimme samaan aikaan koiriemme kanssa. Hän alkoi juttelemaan koirista ja siitä juttu sitten siirtyi muihin aiheisiin, eikä loppua meinannut tulla. Nyt olemme olleet yhdessä yli vuoden ja suunnittelemme yhteenmuuttoa. Eli ihan arkisista paikoista se kumppani voi löytyä ja silloin, kun ei edes odota mitään. Jos olisin ollut koirapuistossa puoli tuntia aiemmin tai myöhemmin, en olisi ehkä koskaan tavannut häntä.
Hotellissahan me. Pannaan lentokapteeneja ja laatikkoleukakirurgeja.
Terasseilta ollut niin helppo saada naisia. Jos ei juo alkoholia niin mahdollisuudet saada naista on paljon huonommat.
Vierailija kirjoitti:
Terasseilta ollut niin helppo saada naisia. Jos ei juo alkoholia niin mahdollisuudet saada naista on paljon huonommat.
Päin vastoin. Loppuillasta kun alkoholia nauttineet örisevät sekavia, korjaa selvin päin oleva gentlemanni potin ja vie neidon kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päin vastoin. Loppuillasta kun alkoholia nauttineet örisevät sekavia, korjaa selvin päin oleva gentlemanni potin ja vie neidon kotiin.
Just näin 👍 N