Minua ällöttää flunssaiset ihmiset
Niiskuttavat ja tuhisevat. Hengittävät suu auki pihisten ja kovaäänisesti. Nenä vuotaa ja silmät verestää.
Kommentit (15)
Jopa oma rakkaasi tai lapsesi, kun on flunssassa?
-Juuri räkäpusun omalta lapselta saanut-
Onhan se aika ällöttävää ja sairaat ihmiset ovat rumia. Harmi vaan, ettei tavalliselle flunssalle voi muuta tehdä kuin odottaa sen menevän ohi.
Sama. Olen ajatellut että se on luonnollinen reaktio, jotta ihminen välttelisi sairaita eikä saisi tartuntoja.
Mua taas ärsyttää tuollsiset ap:n kaltaiset ihmiset jotka katsoo pitkään ja paheksuvasti flunssassa olevia. Ei se mitään ebolaa ole. Flunssaisen on välillä pakko liikkua esim. lääkäriin, apteekkiin ja kauppaan.
Älkää pliis ikinä mennä aspatöihin, kun niiskutatte ja aivastelette vähän väliä. Etenkään, jos työhön liittyy elintarvikkeita. Saikkua saa kyllä.
Se on kassana kiva siel kaupassa ku eka aivastetaan tyylii kämmeneen ja sit ojennetaa rahat. Kakaratki yleensä tietää ettei kämmeneen aivasteta
Mua ällöttää ihmiset, jotka lähtevät tahallaan tartuttamaan muita! Ei se flunssa ole kaikille "vain flunssa", te itsekkäät.
Kaikista eniten ärsyttää nukkua sellaisen vieressä.
Just.Mun 9kk vauvalla kauhee flunssa, ohan tuo räkänen ja hengittää suun kautta mut että ällöttävä... :(
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 13:06"]Mua ällöttää ihmiset, jotka lähtevät tahallaan tartuttamaan muita! Ei se flunssa ole kaikille "vain flunssa", te itsekkäät.
[/quote]
Jos ei saa saikkua, niin ei ole paljon vaihtoehtoja. Mulla ei ainakaan ole varaa jokaisen pikkuflunssan kohdalla ottaa palkatonta.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 13:06"]Älkää pliis ikinä mennä aspatöihin, kun niiskutatte ja aivastelette vähän väliä. Etenkään, jos työhön liittyy elintarvikkeita. Saikkua saa kyllä.
[/quote]
Vaan kun ei saa niin pitkään että tauti ohi menis.
Mua ärsytti ihan saatanasti yks päivä tentissä että yks yski siin vieressä. Kai sen on pakko silti tenttiin tulla mut en voinu mitään et teki mieli lyödä :/
Niin muakin