Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävitkö kuumana puolisoosi heti kun tapasitte?

Vierailija
18.02.2015 |

Eli ihastuitteko heti kun tapasitte? Vai lämpenikö suhde hiljalleen? Mitä mieltä olitte tulevasta puolisosta aluksi?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Tuskin muuten olisi puolisoni.

Vierailija
2/37 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin ja rakastuin vaimooni heti alkuun mutta hän ei minuun, pitkään sai piirittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, pidin miestä pellenä toosamaakarina jolle voisi ehkä puutteessa ja säälistä antaa. Harmi että mies olikin hauska ja fiksu, nyt 11. vuotta naimisissa.

Vierailija
4/37 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas ajattelin analyyttisesti, että tuon kanssa olisi hyvä jakaa arki.

Ihastus tuli hieman myöhemmin. Noh, analyyttinen ratkaisu osoittautui myöhemmin toimimattomaksi.

Arki toimi kyllä erinomaisesti mutta periaatteellisissa ja arvokysymyksissä oli niin suuria ristiriitoja, että emme sietäneet toisiamme

Vierailija
5/37 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, heti kun näin hänet.

Vierailija
6/37 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihastuin. Oli sellainen totaalinen halolla päähän-efekti. 12. aviovuosi pyörähti juuri käyntiin.

Vierailija
7/37 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, olimme ensin ystäviä. Pidin häntä playerinä, mikä hän olikin. Kauan sai piirittää.

Vierailija
8/37 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en, olin 12-vuotias! :)

Vierailija
9/37 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kuumaa seksiä lattialla ja pitkin seiniä pari tuntia tapaamisesta ja parin viinilasin jälkeen. 16 vuotta yhdessä.

Vierailija
10/37 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoisesti en vieläkään pidä miehestäni mutta rakastan hänen juttujaan ja kuinka ihana hän on :)

Vierailija
11/37 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin ja muuttui hitaasti syväksi rakkaudeksi. Intohimoa en ole tuntenut vaikka seksiä onkin runsaasti. Maailman ihanin mies:)

Olen tuntenut järisyttävää intohimoa ja intohimoista rakkautta vain yhtä ihmistä kohtaan enkä edes odottanut tuntevani sellaista enää ketään muuta kohtaan. Tyytyväinen näin.

Vierailija
12/37 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihastunut toiseen kunnes huomasin tulevan mieheni olevan 100 kertaa parempi, ehkä ei ulkoisesti mutta sisäisesti.

Vierailija
13/37 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta ensimmäistä ja ehkä viimeistä kertaa elämässäni mulla oli heti sellainen tunne, että tää ihminen on "ennestään tuttu" ja tuntui että tän seurassa on kuin ois tullut kotiin. Ihastuminen heräs myöhemmin.

Vierailija
14/37 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 11:16"]

Kuumat oli tunteet. Vedin huoraa turpaan jo ennenkuin naitiin ekaa kertaa. Mutta hyvin tuo muija jaksaa osumaa ottaa ja antaa mahtavia imuja kun se tykkää tosimiehistä.

[/quote]

Lääkkeet.

Vierailija
15/37 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin tulevan vaimoni netissä, en ollut aluksi ihastunut, en edes ekan tapaamisen jälkeen. Mutta sitten aivan hetkessä ihastuin ja rakastuin. Hän ihastui minuun vasta paljon myöhemmin. Tosin ei minun ulkonäkööni kukaan voi ihastua, kyllä se on jossain muualla mihin vaimo minussa ihastui.

M27

Vierailija
16/37 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan, olin kiinnostunut hänen kaveristaan, mut selvisi et tämä olikin varattu, joten päädyin tanssilattiattialle tämän nykyisen mieheni kans. Ulkonäöllisesti mieheni ei kiinnostanut mua alkuun ollenkaan, mut kaikkeen tottuu;p Mihin ihastuin hänessä, oli se että hän tuntui heti siltä, kuin olisin tuntenut hänet pidempään, oli tosi helppo olla yhdessä, eikä vaivaannuttanut yhtään. Siitä se silloin viisi vuotta ja yksi lapsi sitten lähti. Äiti sanoi mulle mieheni eka kerta nähtyään, että ensimmäistä kertaa mun esitellessäni jonkun miehen, hänelle tuli sellainen olo että tästä voi jopa tulla jotain, tuli vaan sellainen hytinä=)

Vierailija
17/37 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kuumana ja käyn vielä 21 vuotta myöhemminkin kuumana.
M40

Vierailija
18/37 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 11:14"]

Olin ihastunut toiseen kunnes huomasin tulevan mieheni olevan 100 kertaa parempi, ehkä ei ulkoisesti mutta sisäisesti.

[/quote]

Niin, harvoinhan Suomi-nainen miestänsä seksikkäänä pitää.

Vierailija
19/37 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 11:16"]

Kuumat oli tunteet. Vedin huoraa turpaan jo ennenkuin naitiin ekaa kertaa. Mutta hyvin tuo muija jaksaa osumaa ottaa ja antaa mahtavia imuja kun se tykkää tosimiehistä.

[/quote]

Hetero ei ole tosimiers vaan naistartunnan saanut luru.

Vierailija
20/37 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plääh! Minäkin haluaisin käydä kuumana johonkin mieheen!

Ja rakastella vain hänen kanssaan elämäni loppuun saakka :)