Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen "pitkät päällä" vanhempainillassa

Vierailija
29.01.2015 |

Miksi? Eikö sitä muka itse huomaa? Itseäni nolottaisi jos nännyrät näkyen painelisin menemään muualla kuin kotona.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua oikeesti ihmetyttää naiset, jotka ei käytä rintaliivejä yleisillä paikoilla. Eräs tuttu käy baareissa ja muissa iltamenoissakin ilman rintaliivejä, eikä tosiaan ole kovin timmit rinnat.

Mä en pysty itse olemaan ilman rintaliivejä edes kotona, mutta ymmärrän, että jotkut ovat kotona ilman. Mutta kuka ihme lähtee ihmisten ilmoille ilman.

Vierailija
2/10 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä oli rintaliivit, mutta näköjää melko ohuet. Nännit oli sellaiset pitkät pötkylät. Olen hämmentynyt tästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tuijota.

Vierailija
4/10 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla liivitkin ja silti näkyy nännit. Minun on aina pakko pitää topattuja liivejä, sillä nännini näkyvät muuten erittäin selvästi liivien ja paidan läpi. Joskus tuntuu, että näkyy niiden topattujenkin liivien läpi...

Vierailija
5/10 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole varaa tyhjän päiten ostella rintaliivejä, kun ei niille ole tarvettakaan, enkä ole ikinä tottunut oikein käyttämäänkään ihan vaan tavan vuoksi. Pidä ne silmäsi pois mun tisseistä, mulla on kuitenkin vaatteet päällä.

Vierailija
6/10 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta tehtiin tutkimus olikohan se 12v aikana että liivit itseasiassa tekee enemmän haittaa. Lihakset joita normaalisti käytetään kannattamaan rintoja ja rintalihakset surkastuu

Vierailija
7/10 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että voi ihmisiä häiritä ihmeelliset asiat. Yhdet nännit, big deal. Mulla ne näkyy, vaikka olis muotoonprässätyt liivit ja kaksi paitaa. Topattuja liivejä en tarvitse, niin en viitsi sellaisia käyttää vain sen takia, että joku saattaa hämmentyä minut nähdessään.

Vierailija
8/10 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä liivejä, koska atoopikkona ne hankaavat ihoa liikaa. Isorintaisena käytän huiveja ja villatakkeja. Peitän siis nännien näkymiset sun muut mukavat näkymät.

Vierailija
9/10 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi!

Vierailija
10/10 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä oli rintaliivit, mutta näköjää melko ohuet. Nännit oli sellaiset pitkät pötkylät. Olen hämmentynyt tästä.

Mun on nyt vähän vaikea ymmärtää, miksi olet hämmentynyt. Mitä jos selittäisit?