Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri ei suostu kertomaan miten laihdutti

Vierailija
25.02.2015 |

itse sanoo ettei hän mitään laihtunut ole, mutta vertailin hänen fb kuvia viime kesältä ja nyt viimeksi laitettuun niin väittäisin että ainakin 20 kiloa on lähtenyt. Olemus on pienentynyt huomattavasti ja valtavasta kaksoisleuasta ei ole enää jälkeäkään. Hän näyttää upealta. Miksi kieltää laihtuneensa vaikka sen selvästi näkee? Sanoo syövänsä jatkuvasti vaan pitsaa ja kebabbia ja suklaalevyn joka päivä. Tiedän, ettei hän kuntoile sairautensa takia. 

Yritin kysyä, että millä ruokavaliolla on päässyt noin upeisiin mittoihin, niin sanoo vaan ettei ole laihtunut. En ymmärrä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ei halua myöntää rasvaimussa käyntiä taikka vatsalaukun pienennystä.

Vierailija
2/21 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla, että on siirtänyt kilojaan sinulle, eikä siksi halua tilannetta paljastaa? Suosittelen keskustelemaan tilanteesta hänen kanssaan asian läpikäymiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkitys/sairaus laihduttanut?

Vierailija
4/21 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynyt lihavuusleikkauksessa. Ja koska olet niin utelias niin valehtelee syömisensä. Käy tonkimassa naapurin roskapussit, sieltä selviää totuus ruokavaliosta, hopi hopi

Vierailija
5/21 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se sairaus on laihduttanut ihan "huomaamatta". Eikä tietenkään välitä sairauksistaan puhua uteliaan naapurin kanssa.

Kaikki ei tuijota vaakaa eikä peiliä... ehkei hän edes tiedä laihtuneensa :)

Vierailija
6/21 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron salaisuuden. Ihminen laihtuu kun syö vähemmän kuin kuluttaa. Kulutusta voi lisätä paljon liikkumalla. Ihan sama miten, vaikka hyppimällä kyykkyhyppyjä. Ei tarvita superdieettejä. Tarvitaan tahto, itsekuri ja toteutus!

Vierailija
7/21 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä näen hänet joka päivä, eli tuskin on missään leikkauksissa käynyt ja itse hän aina avoimesti on sairaudestaan puhunut. 

Ap

Vierailija
8/21 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 09:19"]Jos se sairaus on laihduttanut ihan "huomaamatta". Eikä tietenkään välitä sairauksistaan puhua uteliaan naapurin kanssa.

Kaikki ei tuijota vaakaa eikä peiliä... ehkei hän edes tiedä laihtuneensa :)
[/quote]

Pitää olla sokea ja täysin tunnoton joka puolelta jos ei huomaa 20 kilon pudotusta

Vierailija
9/21 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä nyt oon palstaa lukenut niin jos ihminen laihduttaa liian pienellä syömisellä, saa haukut niskaan. Tällöin on parempi pitää suu supussa. Kaiken maailman tekosyyt keksitään, miten elimistö ottaa sitten vaikka aivosoluista ennemmin kuin läskistä, jos ei ahda itseensä valtavasti evästä kymmentä kertaa päivässä.

Vierailija
10/21 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siitä pitäisikään kertoa naapurille tai ylipäätään kenellekään, yksityisasia.

Tahdonlujuutta se varmasti on vaatinut, katsonut mitä suuhunsa pistäää ja minkä verran. Annoskokoja pienentämällä voi laihtua, ei siihen liikuntaa tarvita.

Jos laihtuu vaikka syö yli oman energiatarpeen niin taustalla on todennäköisesti jokin sairaus, esim. syöpä.

Kilpirauhasen ongelmat aiheuttaa myös painonnousua, jospa hänellä on vajaatoiminta ja saanut siihen lääkityksen ja paino pudonnut sen vuoksi.

Nämä on arvailuja.

Hän ei halua kertoa asioitaan sinulle koska tietää että kerrot sen kaikille, ensimmäisenä av-palstalle.

Vierailija
11/21 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri ei ole velvollinen raportoimaan sinulle.

Vierailija
12/21 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulla syynä oli syöpä.

Vierailija
13/21 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käsitä mitä hittoa se sulle kuuluu? Olet varmaan niitä naapurikyyliä, joiden korttelissa ei voi tehdä mitään ettet sä tietäisi siitä.

Vierailija
14/21 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se käyttää speediä.

Lähde: Unelmien sielunmessu

Vierailija
15/21 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bulimia... Ystäväni laihtui lähemmäs 40kg ja kuntoili, mutta kuitenkin herkutteli kuten ennen.. Me ystävät olimme ylpeitä hänestä.
Sitten hän kerran kertoi minulle, että hänellä on bulimia ja oksentaa 5-8 kertaa päivässä..

Lisäsi itsestään kuvia Facebookiin johonkin fitness- sivulle ja kirjoitti että on laihduttanut kuntoilemalla ja ruokavaliolla, ja että kuka vain pystyy samaan. Hän muuttui ylimieliseksi ja katsoo muita ylipainoisia kieroon.

Vierailija
16/21 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 09:33"]

Mä en käsitä mitä hittoa se sulle kuuluu? Olet varmaan niitä naapurikyyliä, joiden korttelissa ei voi tehdä mitään ettet sä tietäisi siitä.

[/quote]No me ollaan ihan ystäviäkin. Vietetään kesäisin iltoja meidän pihalla grillaillen tai käydään pubissa kuuntelemassa bändiä. Hän tietää, että itsekin taistelen kilojen kanssa ja minullakin olisi kevyesti varaa tiputtaa toi 20kg.

ap

Vierailija
17/21 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas taas mammoilla hiekat syvällä pilluissa. Varsinainen lynkkausmieliala valloillaan. 

Ap, veikkaan että naapurisi nauttii onnistumisestaan eikä halua esim sun vievän hänen valokeilaansa jos vaikka pystyisit samaan. 

Vierailija
18/21 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sairaus.

Rasvaimu.

Lihavuusleikkaus.

Laihtunut säännöllisellä ruokarytmillä (syö melkein jatkuvasti pieniä annoksia).

Muuten vaan ei kuulu sinulle.

Vierailija
19/21 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 10:11"]

Joku sairaus.

Rasvaimu.

Lihavuusleikkaus.

Laihtunut säännöllisellä ruokarytmillä (syö melkein jatkuvasti pieniä annoksia).

Muuten vaan ei kuulu sinulle.

[/quote]Kannattaisko vilkaista tuota viestiketjua? 

Vierailija
20/21 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sulle kuuluu miten laihtui? Jos mä olisin etsinyt pitkään keinoa miten laihduttaa helposti sairaana niin en kyllä menis kertomaan naapurille. Sais ihan itse miettiä keinonsa laihdutukseen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan