Kävitkö kuumana puolisoosi heti kun tapasitte?
Eli ihastuitteko heti kun tapasitte? Vai lämpenikö suhde hiljalleen? Mitä mieltä olitte tulevasta puolisosta aluksi?
Kommentit (37)
Olimme aluksi ystäviä. Itselläni oli toinen ihastus ja hän särki sydämeni. Sen jälkeen aloin katsomaan nykyistä miestäni jotenkin eri silmillä. Mies ilmeisesti oli minuun ihastunut jo aiemmin. Hän on ainoa ihminen johon olen koskaan täysin luottanut. Suhde lämpeni aika pikkuhiljaa ja nyt viidentoista vuoden jälkeen ollaan ehkä siinä pisteessä mistä toiset aloittaa, käydään ihan kuumana. :D
En voisi kuitenkaan tällaista suositella muille Luulen että se epävarmuus siitä omituisesta alusta kun tunteet olivat laimeampia, siinä kohtaa varmaan loppuisi suurimmalta osalta usko siihen hommaan. Sitä salamarakastumista kuitenkin opetetaan meille ihan pikkulapsesta asti, että se on se oikea tapa aloittaa suhde. On vaikeaa kyseenalaistaa se.
Itse ymmärrän täysin esimerkiksi järjestetyt avioliitot, että ensin mennään yhteen ja tunteet seuraa perässä kun niille antaa mahdollisuuden. Olen nähnyt että se on mahdollista. Se ei vain kuulu meidän kulttuuriin.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 11:13"]
Ihastuin ja muuttui hitaasti syväksi rakkaudeksi. Intohimoa en ole tuntenut vaikka seksiä onkin runsaasti. Maailman ihanin mies:)
Olen tuntenut järisyttävää intohimoa ja intohimoista rakkautta vain yhtä ihmistä kohtaan enkä edes odottanut tuntevani sellaista enää ketään muuta kohtaan. Tyytyväinen näin.
[/quote]
Jatkan vielä - 2 vuotta oltiin vain ystäviä kunnes mies teki aloitteen. Hyvää ei kannattanut päästää karkuun
Ihastuin jo ennen tapaamista, miehen ajatusmaailma ja sanallinen ulosanti viehätti kovasti.
Ja kun tapasimme, tunne vain vahvistui. Varsinaista himoa tunsin pari - kolme viikkoa tapailun alkamisen jälkeen eikä ihan vielä ole loppua näkynyt. Yhdessä 5 vuotta.
Kyllä. Siinä oli jotakin maagista. Mutta meni melkein vuosi, ennen kuin hän pyysi minua ulos kanssaan :) onneksi pyysi. ♥
En todellakaan :D ärsytti ihan hirveästi aluksi. Jouduin siis kulkemaan hänen kyydillään pitkiä matkoja, sitten hän itse alkoi olemaan kiinnostunut, tuli käymään kahvilla ja jäikin yöksi. Siitä se sitten lähti, en todellakaan kuvitellut mitään varmaan moneen kuukauteen :)
Kyllä.En muuten ikinä olisi tuon hottiksen kaa.3 v naimisissa nyt,2 lasta ja vieläkin sekstaillaan intohimoisesti melkein joka pv <3
En ollut aluksi ihastunut tai käynyt kuumana. Ihastumiseen meni minun osalta noin vuosi vaikka säännöllisesti nähtiin ja oltiin molemmat sinkkuja. Ja silloin se tapahtuikin "hetkessä" eli yhtenä hetkenä pidin häntä vain ystävänä ja toisena olin ihastunut. :)
Aluksi pidin häntä hieman tylsänä ja snobina, eikä minulla ollut mitään "sellaisia" tunteita häntä kohtaan. Johtunee siitä, että häneen ei ole niin helppo tutustua, on jotenkin tavallaan sulkeutunut uusia ihmisiä kohtaan.
Nyt en voisi juuri parempaa miestä kuvitella enkä usko että parempaa löytäisin. Mitään kovin suurta intohimoa ei suhteen alussa ollut, ajattelin myös tavallaan järjellä, että tämän miehen kanssa kannattaa olla siitä ja tuosta syystä, enkä osannut kuvitella eläväni ilman häntä. Pian ollaan seurusteltu 6 vuotta.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 11:58"]En usko hitaaaseen lämpenemiseen. Suhteessa on oltava intohimoa.
[/quote]
Hauskaa, meidän avioliitto on kestänyt yli 20 vuotta ja intohimoa riittää, mutta ei meillä ensikohtaamisella sillä lailla roihunnut.enemmänkin se tuttuuden tunne ja lämmin hyvä olo tuli.
Eka seksikerta kolahti, mieletön pillu ja kauniit kiinteät rinnat.
Nyt pihtaava kiukutteleva ämmä,+10v yhdessä ikävä kyllä.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 11:28"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 11:16"]
Kuumat oli tunteet. Vedin huoraa turpaan jo ennenkuin naitiin ekaa kertaa. Mutta hyvin tuo muija jaksaa osumaa ottaa ja antaa mahtavia imuja kun se tykkää tosimiehistä.
[/quote]
Hetero ei ole tosimiers vaan naistartunnan saanut luru.
[/quote]
Onko tuo ensimmäinen alkuperäisviesti poistettu? Voi tätä sarkasmin tajua.
Jep! Melko kivaa on ollut 20 vuotta! Nykyäänkin käyn aika kuumana kun osaa vetää oikeista naruista.
Kuumana kävin kyllä! Katseltiin toisiamme baaritiskin toiselta puolelta jonkun aikaa, menin hänen luokseen, juteltiin ehkä puoli tuntia ja otettiin taksi hänen luokseen. Aamulla viimeistään tajusin että tuossa miehessä on sitä jotain! Nähtiin seuraavana päivänä ja kahvilassa sanoin hälle suoraan että mua alkaa panettaa kun katson häntä, meinas mennä vieressä istuvalla mammalla kahvit väärään kurkkuun :) ja ei muuta kuin hänen kämpilleen. ... nyt ollaan oltu neljä vuotta yhdessä.
En pitänyt miehestäni yhtään kun näin hänet ensimmäisen kerran baarissa. Hän oli raivostuttava pilluhai. Mutta puolen vuoden sinnikkyys palkittiin ja olen todella onnellinen näin vuosien jälkeenkin.
Sellaiset heti kuumaa seksiä suhteet kariutuvat nopeammin kuin sellaiset hitaasti lämpenevät.