Pisin aika jonka olet ollut ilman seksiä
Kuinka sen ajan kestit järjissäsi? Itsellä neljä vuotta. Pää meinasi pamahtaa.
Kommentit (52)
synnytyksen jälkeen 3 viikkoa.Oli aika tuskaista!!!!!!! en tajuu miten jotkut ovat vuosia ilman...
17 vuotta periaatteesa. 3 kuukautta kaikki oli ok, eli 3-4 kertaa viikossa. Sen jälkeen vaimo pisti pillun kiinni, ilmanhan sinällään en ole ollut, runkkuorgasmi tulee n. 10 kertaa viikossa oman kätösen kautta.
Kertaakaan en ole näinä 17 vuoden aikana kuitenkaan pettänyt. Himot itselläni ovat kovat, eli olen ns. todella viriili ja tämmöisen akan kuitenkin olen hyväksynyt. Lapsia on siunaantunut hänen kanssaan 2 ja ihania ovatkin murkkuiästä huolimatta.
Enpä nyt oikein tiedä mitä tässä pitäisi tehdä, vai pitäisikö tehdä yhtään mitään. Taidan olla aika harvinainen poikkeus, kun en edes vierasta ole kuitenkaan koittanut. Naimisissa ollaan oltu tuo 17 vuotta. Olisikohan minulla jopa juridisesti oikeus pettää?
T. M49
Ps. En ole mikään äklötys, johon ei voisi edes tikulla koittaa. Tiedän että muualta saisin, mutta, ei anna luonto periksi pettää.
Olen kolmekymppinen mies ja nyt on suurinpiirtein neljä ja puoli vuotta seksittömyyttä takana. En myöskään harrasta itsetyydytystä. Tuona aikana ei ole kyllä mitään ongelmia ollut.
Neitsyys meni 16-vuotiaana, jonka jälkeen olin juuri siinä 17 ja 18 ikävuoden taitteessa 3 kuukautta ilman seksiä tai muutenkaan läheistä kontaktia. Olin todella nuori, mutta seksiriippuvainen. Hulluksihan siinä meinasi tulla, tunsin oloni äärimmäisen yksinäiseksi ja ällöttäväksi vaikka eihän siinä siitä ollut kyse. Masturboin useita kertoja päivässä (pahimillaan yli 20 kertaa) ja seksileluja kertyi valtava kokoelma.
Lopulta tuo kidutus päättyi siihen, että raahasin kotiini jonkun ihan toivottoman teinipojan joka oletettavasti menetti poikuutensa samalla reissulla. Se nyt ei ainakaan helpottanut asia... :D
Ensimmäisen kerran jälkeen noin pisin aika 2,5kk kun mieheni oli työmatkalla. Kai siihenkin olis ajallaan tottunut, mutta todella vaikeaa alkoi olla parin kuukauden jälkeen. Naimisissa olevana ei ollut edes mahdollisuutta johonkin yhden yön helpotukseen, koska pettämään en kuitenkaan rupea.
26 vuotta siinä meni. Sitten sain sitä oikeaa ja nyt joka kerta kun ajattelen edes vähän niin alkaa panettaa
Teillä muilla on kyllä jo sellaiset ennätykset, ettei minulla ole mitään sanottavaa tähän. Ihmetellä kyllä täytyy, miten parisuhteessa olevat kestävät monen vuoden seksittömyyttä. Arvostan todellakin, ettette ole pettäneet. Mutta voisitteko yrittää tehdä jotain muuta tilanteelle? Keskustella puolison kanssa asiasta? Mennä pariterapiaan? Jos naisella on hormonaalinen ehkäisy ja haluttomuutta, ainakin kokeilla jotain toista ehkäisyä? Nämä nyt tuli äkkiseltään mieleeni.
nainen, 25 vuotta, nyt 2 vuotta ilman. poikaystävääni ahdistaa. :) minä en tunne enää mitään.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 11:17"]
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 11:13"]Erosin 32-vuotiaana, nyt olen 40, enkä ole eron jälkeen harrastanut seksiä partnerini kanssa. Itsetyydytystä harrastan kyllä lähes päivittäin muuten paitsi menkka-aikana. Se riittää minulle täysin, en kaipaa ollenkaan mitään kosketusta tms, se orgasmi päivässä riittää. [/quote] Etkö sä masennu? Mä masennuin. ap
[/quote]
Hyvin on asiat jos pelkän seksin puutteen vuoksi voi masentua.
Aikuisiällä on tullut yli vuodenkin kuivia kausia. Nykyisessä suhteessa pisin ollut varmaan puoli vuotta. Vielä en ole pettänyt, mutta jatkosta en tiedä. Alkaa olla ideat vähissä miten vaimon saisi innostumaan.
Puoli vuotta. Nyt hyvä kun kestän kolme päivää, viikko on Max. Itsetyydytän päivittäin
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 18:09"]
17 vuotta periaatteesa. 3 kuukautta kaikki oli ok, eli 3-4 kertaa viikossa. Sen jälkeen vaimo pisti pillun kiinni, ilmanhan sinällään en ole ollut, runkkuorgasmi tulee n. 10 kertaa viikossa oman kätösen kautta.
Kertaakaan en ole näinä 17 vuoden aikana kuitenkaan pettänyt. Himot itselläni ovat kovat, eli olen ns. todella viriili ja tämmöisen akan kuitenkin olen hyväksynyt. Lapsia on siunaantunut hänen kanssaan 2 ja ihania ovatkin murkkuiästä huolimatta.
Enpä nyt oikein tiedä mitä tässä pitäisi tehdä, vai pitäisikö tehdä yhtään mitään. Taidan olla aika harvinainen poikkeus, kun en edes vierasta ole kuitenkaan koittanut. Naimisissa ollaan oltu tuo 17 vuotta. Olisikohan minulla jopa juridisesti oikeus pettää?
T. M49
Ps. En ole mikään äklötys, johon ei voisi edes tikulla koittaa. Tiedän että muualta saisin, mutta, ei anna luonto periksi pettää.
[/quote]
No ei mitään juridista oikeutta ole kenelläkään pettää, mutta jos ei 17 vuoteen saa, niin kyllä se alkaa jo mennä syyttäköön itseään -kategoriaan.
Ei kun hetkinen... Ette ole harrastaneet seksiä 17 vuoteen, mutta teillä on murkkuikäisiä lapsia? Mistäs ne sitten tulivat?
Minä en ole koskaan harrastanut seksiä, joten 36 vuotta tulee kohta täyteen.
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 11:02"]
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:56"]Seitsemän vuotta. Ei se nyt niin kauheaa ollut. Eniten kaipasin ihan vaan syliä ja halausta. [/quote] Miten sä kestit kaikki "tykytykset" yms? Harrastitko paljon itsetyydytystä? Oliko sulla dildo? ap
[/quote]
Mitä noi tykytykset ja muut on :D ei mulla tollasta. Oon myös ollut 7 vuotta ilman seksiä ja tottunut seksittömyyteen. Nyt huomaan, että jos käyn vaikka lukemassa tällaista palstaa, niin edes näiden juttujen ansiosta ei iske himotus. Toivoin eroni jälkeen, että pääsisin kokonaan eroon seksuaalisuudesta, koska en enää uskalla ottaa riskiä rakkaudessa ja toisaalta en ole sitä tyyppiä, joka voisi harrastaa seksiä ilman sitä rakkautta. Seksuaalisuuden tukahduttamiseen auttaa pidättäytyminen myös sooloseksistä. Täysin. Huomasin että kun olin pidättäytynyt siitä(kin) 3 vuoden ajan, niin seksuaaliset ajatukset alkoivat kadota vähitellen kokonaan. Se on vapautus. (mutta en tiedä toimisiko miehillä)
16 vuotta mutta onneksi oli vahvat ja terveet kädet :)
"No ei mitään juridista oikeutta ole kenelläkään pettää, mutta jos ei 17 vuoteen saa, niin kyllä se alkaa jo mennä syyttäköön itseään -kategoriaan.
Ei kun hetkinen... Ette ole harrastaneet seksiä 17 vuoteen, mutta teillä on murkkuikäisiä lapsia? Mistäs ne sitten tulivat"?
Lue tarkemmin ennen kuin kirjoitat noin typerää näsäviisautta.
17 PERIAATTEESSA. Toinen on 17 v. ja toinen on 16 v. Tämä 16 vuotias on siitetty n. 17 vuotta sitten, pitääkö vielä lisää vääntää rautalangasta???
T. M49
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:54"]
Kuinka sen ajan kestit järjissäsi? Itsellä neljä vuotta. Pää meinasi pamahtaa.
[/quote]
Kohta vuosi ja kullini on surkastanut lepotilassa 5 senttimetriin. En ole harrastanut runkkaustakaan, jos ei saa pillua niin en kyllä ala runkkaamaankaan.
16v panin ekan kerran. Senjälkeen armejassa joutu 2 viikkoo olee puutteessa, en sen pidempään. Nyt 30v
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 11:23"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 11:17"]
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 11:13"]Erosin 32-vuotiaana, nyt olen 40, enkä ole eron jälkeen harrastanut seksiä partnerini kanssa. Itsetyydytystä harrastan kyllä lähes päivittäin muuten paitsi menkka-aikana. Se riittää minulle täysin, en kaipaa ollenkaan mitään kosketusta tms, se orgasmi päivässä riittää. [/quote] Etkö sä masennu? Mä masennuin. ap
[/quote]
En ollenkaan. Eka vuosi eron jälkeen ahdisti jonkin verran, töissäkin usein panetti niin paljon etten pystynyt keskittymään mihinkään muuhun kuin seksifantasioihin joita pyöri päässä. Usein tunsin myös itseni surulliseksi mennessäni yksin parisänkyyn iltaisin nukkumaan. Mutta vuoden jälkeen helpotti, enkä enää melkein edes muista millaista seksi partnerin kanssa on. Luulen, etten tule loppuelämässäni sellaista harrastamaan, eikä ajatus tunnu mitenkään surulliselta.
[/quote]
Kiitos vastauksestasi