Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40v mies tahtoisi halukasta kivaseuraa

Vierailija
05.07.2009 |

Muija panttaa ja halut olisi kuitenkin kovat. Yli 185 cm, vaalea, sinisilmäinen mies kaipaisi naista joka ymmärtää erotiikan päälle. Laittaakaa viestiä siis kiimaiset miehen puutteessa olevat ihanaiset naiset mielummin Varsinais-Suomesta. Tyydytystakuu.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootko hyvännäkönen?

Vierailija
2/16 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan katsojasta, toiset tykkää toiset taas ehkä ei ;) Eli naisia on ollut matkan varrella ihan kivasti. Mielummin kuitenkin etsin erottiikkaseuraa nyt netistä kuin kulutan aikaa ravintoloita koluten. Löytyy helpommin samaa etsiviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva muuten mut mulle kävis tumma paremmin

Vierailija
4/16 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensinkään nimeni ei ole Rami, ja toisekseen miksi pitäs olla tumma? Onks toi jotain lapsuuden prinsessajuttutraumoja? Tumma prinssi ja valkoinen ratsu jostain Harlekiini-sarjastako? Itse en ole koskaan lajitellut naisia hiusten tai ihon värin mukaan, jäisi monta hyvää juttua väliin.

Vierailija
5/16 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varsinais-suomesta ja sinkku 32v. Suhdetta en kaipaa, satunnainen seksiseura on tähän elämäntilanteeseen juuri sopivaa. :)

Vierailija
6/16 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin seuraavat sanat tökkii aika paljon: "ihanaiset naiset" ja "tyydytystakuu"

Toisekseen ei kannata alkaa heti hyökkäämään jos joku sanoo, ettei pidä vaaleista miehistä. Paljastaa sinusta, että et ole kovin kypsää seuraa.

Nimittäin jos mies on mukava niin voihan sitä mieli muuttua ja vaaleatkin kelvata.

Vierailija
7/16 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"muija panttaa" ja "kiimaiset"

Buahhaahaa!

Vierailija
8/16 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olihan tuo aika vulgaaria tekstiä;) En vain oikein jaksa kierrellä ja kaarrella kuin kissa kuumaa puuroa. En jaksa mitään liirumlaarumeita vaan haluan seksiseuraa. Ja totuus on että naiset on minusta jumalaisia olentoja. Minulla ei ole edes mitään kauheita ikä tai painorajoja, kunhan silmään sopii, ja suurin osa kyllä sopii.

Vierailija
9/16 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt vielä hieman mitä mieheltä vaadit ja pysyykö juttu varmasti privaattina.

Vierailija
10/16 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika hankalaa tämmönen selän takana paneskelu...

n32

Vierailija
11/16 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan juurikin aika lailla kaiketi sitä mitä sinäkin haet, eli satunnaista (mutta vaki)panokaveria. Kahden aikuisen välistä hauskanpitoa ja nautiskelua ilman mitään sitoumuksia ja vaatimuksia. No ainoana se että pelataan rhellistä peliä toisiamme kohtaan ja kohdellan toista kunnioittavasti.En ala kenenkään "jalkavaimoksi"... ;)

Vierailija
12/16 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikea kai tässä on sanoa että "pelaan rehellistä peliä" vaikka niin juuri toimisin vakiopanon kanssa, mutta minulla on syyni miksi en eroa nykyisestä suhteesta. Enkä siis etsi jalkavaimoja tai seuraavaa vaimoketta vaan seksiseuraa josta molemmat nauttii ja saa toteuttaa itseään.

Vierailija
13/16 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rehellistä peliä juurikin toisiamme kohtaan ;) Ei lieneisikään rehellistä vaimoasi kohtaan, mutta se ei kai olisi minun ongelmani? ;)

Vierailija
14/16 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..olet?

Vierailija
15/16 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kirjoittelee usein miehet naisina ja koittaa saada sut meseen tai lähettämään kuviaan sähköpostilla. Sitten ne videot tai kuvat on netissä. Ei taida vaimosi tykätä.

Vierailija
16/16 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen Varsinais-Suomesta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi