Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juha Sipilän poika kuoli! :(

Vierailija
18.02.2015 |

Osanottoni. :( Todella surullista.

Kommentit (176)

Vierailija
21/176 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee kyllä mieleen myös tuo keuhkoveritulppa. En tiedä heidän perheensä tilannetta tietenkään mutta jotkut hyytymishäiriöt kulkevat suvussa.

Vierailija
22/176 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 14:05"]

Miksette te "empaattiset" "surijat" sure niiden puolesta, jotka eivät koskaan saa lasta! Luuletteko niiden elämän olevan helppoa?

[/quote]  monesti ajattelen sellaisia jotka ei saa lasta että se on todella hyvin ikävä asia, itselläkin antoi odotuttaa kauan ennenkuin sain vauvan ja ilman hedelmöityshoitoja. Olin luopunut jo toivosta niin yx kaunis päivä huomasin että taidan olla raskaana. Voi sitä ilon ja onnenpäivää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/176 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 11:55"]

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 11:32"]Sairasta että tällaiseenkin on pakko tulla huutelemaan vaaleista ja ilkkumaan puolueita...kun toinen on menettänyt yllättäen lapsensa ja joutuu siksi perumaan työmenonsa. Minun ääneni menee kokoomukselle mutta ihan samalla tavalla ymmärtäisin ja ottaisin osaa vaikka lapsensa menettänyt poliitikko olisi kommunistisesta puolueesta. Hankkikaa ilkkujat oikeasti käytöstapoja tai olkaa hiljaa. Toinen on juuri menettänyt lapsensa :( [/quote] No mitä väliä? En minä tuntenut lasta, en tunne Sipilää, kuvan olen lehdessä nähnyt, joten miksi ihmeessä pillittäisin tuntemattoman takia tai edes tuntisin surua? Kyllä minä suren sitten, kun läheinen kuolee, mutta en nobodyn takia. Kyllä minulla tunteet pelaa, mutta vain, kun tarpeeksi läheltä koskettaa. Tässähän saisi itkeä joka minuutti, jos alkaa miettimään jokaista kuollutta maailmassa ja Suomessa. Tänäänkin varmaan joku kuolee täällä liikenneonnettomuudessa tai sairauden vuoksi, itketkö/suretko myös silloin? Tekin surijat olette jo iltaan mennessä unohtaneet koko asian, tai jo aikaisemmin, joten aika naurettavaa on tämä teidän osanottonne ja kyynelehtiminen. Ja onhan tuo nyt huomionhakua tuoda julkisuuteen lapsensa kuolema, onko kannatus meinannut laskea...

[/quote] liian hyvä ihminen lähti liian aikaisin

Vierailija
24/176 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 11:09"]

Osanottoni. Lapsen menettäminen on raskainta mitä ihmiselle voi tapahtua.

[/quote] aivan varmasti

Vierailija
25/176 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 14:05"]

Miksette te "empaattiset" "surijat" sure niiden puolesta, jotka eivät koskaan saa lasta! Luuletteko niiden elämän olevan helppoa?

[/quote]

Mistä niin päättelit ettei surra? Kyllä minä siitäkin olen surua tuntenut,

Vierailija
26/176 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 11:23"]

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 11:06"]

Väärin ilmoitettu? Olisi pitänyt olla avustajan julkaisema tiedote jos sitäkään, eikä kirjoitus blogissa? Kyllä te olette sairaita ihmisiä. Sipilän lapsi on kuollut ja te yritätte väkisin vääntää, että Sipilä tekee jotain vaalitemppua. Keskustan kannatus oli tämän aamun gallupissa 26%, aivan omalla kymmenluvullaan. Ja te pelkäätte että kepu saa ääniä tästä hyvästä. Häpeäisitte hullut.

[/quote]

Mikä ihmeen kiire Sipilällä oli tällainen tieto julkaista? Ei tainnut pojan ruumis olla vielä kylmennyt kun isä oli jo asiasta bloggaamassa ja twiittaamassa. Miksi? Poikahan ei ollut millään tavalla julkisuuden henkilö, moniko teistä tunsi pojan ulkonäöltä? Niinpä. 

[/quote] olen nähnyt, hyvin symppikseltä vaikutti, opiskeli Oulussa DI:ksi

Vierailija
27/176 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:48"]

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:27"]Olin keskustapuolueen risteilyllä ja näin tämän pojan, oli pukupäällä ja niin isänsä näköinen. Kysyin vielä oletko Juha Sipilän poika ja hän sanoi että on. Siskoni kysyi että oletko vanhin niin kertoi olevansa nuorin.  [/quote] Keskustapuolueen risteily.oujee...

[/quote] olen maaseudulta ja maata on muuallakin kun kynsien alla

Vierailija
28/176 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin nousivat kyyneleet silmiin uutisen luettuani, ja nousevat nytkin kun tätä kirjoitan. Ei Sipilän pojan menehtyminen minulle henkilökohtaisesti tietenkään mikään suuri suru voi olla, koska en häntä tuntenut, mutta kyynelet tulevat silmiin siksi, että minulla on samanikäinen poika ja myös siksi, että perheemme on jo kaksi kertaa joutunut vastaanottamaan suruviestin enneaikaisen, äkillisen poismenon takia. Omista menetyksistä ei toivu koskaan, siksi se, että joku toinen on juuri joutunut samaan tilanteeseen koskettaa ja liikuttaa todella - nostaa pintaan omat kipeät tunteet.

Kuolinsyykin olisi mielestäni hyvä tietää jotta voisi paremmin käsitellä asiaa. Vaikkei siis olekaan oma omainen. Meillä viimeisin äkillinen ja järkyttävä kuolemantapaus johtui aivoverenvuodosta ja tarkemmin sanottuna sen korjaamista yrittäneen leikkauksen jälkikomplikaatioista.

Näissä asioissa olemme ihmiset niin samalla viivalla, että eipä ole ilkeyteen kenelläkään varaa. Kuoleman koura voi riuhtaista läheltä milloin vain, täysin äkkiarvaamatta. Ja se on kylmä koura se.

Osanottoni menehtyneen läheislle. Ja voimia. Vaikka nämä ovatkin siinä mustassa kuilussa täysin turhia sanoja.

Vierailija
29/176 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa surullista. Osanottoni.

Vierailija
30/176 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain 22-vuotias. On surullista, vaikka koko ihmisiä ei tunnekaan. Itselläni saman ikäinen lapsi.

Vierailija
31/176 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

R.I.P :(

Vierailija
32/176 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkauskomplikaatioon. Tietääkö joku minkätyyppisestä leikkauksesta on ollut kysymys?

Vierailija
33/176 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin kuoli? :(

Vierailija
34/176 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä luulet? Nuoren ihmisen yllättävä kuolema on aina surullista. Voimia Juha ja perhe.

Vierailija
35/176 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 10:24"]

Mitäpä luulet? Nuoren ihmisen yllättävä kuolema on aina surullista. Voimia Juha ja perhe.

[/quote]Tämä siis viitoselle

Vierailija
36/176 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen?

Vierailija
37/176 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koette siis, että vieraan ihmisen kuolema on teistä surullista?

Vierailija
38/176 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa. :(

Vierailija
39/176 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin keskustapuolueen risteilyllä ja näin tämän pojan, oli pukupäällä ja niin isänsä näköinen. Kysyin vielä oletko Juha Sipilän poika ja hän sanoi että on. Siskoni kysyi että oletko vanhin niin kertoi olevansa nuorin. 

Vierailija
40/176 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyyneleet tuli silmiin. En osaa kuvitella mitään surullisempaa kuin oman lapsen menetys.

Ketju on lukittu.