Ikäiseni 40v mies on jo näkymätön naisille
Täytän 40 ja on todella vaikea löytää naisseuraa. Vertaistukea, kokemuksia?
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Oon 40v ja lapseton nainen. Mulle voisit kelvata mut sähän kuljet nenäpystyssä ohi parikymppisen perään ja ku saat pakit tuut kerjään säppiä minulta.. mikähän menee pieleen tässä kuviossa. Niin ?
Asenteesi mättää. Olen eri, mutta pakko huomauttaa. Havahdutko tyyliisi jolla asiasi ilmi tuot? Hyökkäävä, sitä se on. Olisit jättänyt pois tunnekuohujen asettamat sanavalinnat, ja lopputulos olisi ollut kiinnostavampi ja paremmin vastaanotettavissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun nelikymppinen ex-mieheni löysi Tinderistä helposti uuden naisen. Oman ikäisensä, taviksen näköisen. Teillä on vain rima liian korkealla ja realiteetit hukassa.
Jos riman laittaa sinne, että joutuu ottamaan 5 vuotta vanhemman +120kg kahden lapsen äidin, niin ollaan jo aika pohjamudissa. Olen kuitenkin ihan normaalipainoinen lapseton mies, joten rimani on asetettu tasan siihen samaan kuin itsekin olen. Tarkoitukseni ei ole mollata lihavia yh:ta, he löytävät varmasti toisen lihavan yh:n.
Se 5 vuotta vanhempi on käytännössä saman ikäinen. On se jännää, miten miehelle joku 2 vuotta vanhempikin on ihan kauheaa, ja sanompa vaan että nelikymppisenä en paljon nillittäisi jos naisella on ennestään kaksi lasta (itselläni ei ole, mutta totean että hyvin monella on). 120 kg painoisen henkilön kelpaamattomuuden hyväksyn jos itse olet normaalipainoinen.
Ei minua häiritse se pelkkä 5 vuoden ikäero, mutta se yhdistettynä lihavuuteen ja lapsiin häiritsee. Lihavuuskaan ei häiritse, eikä lapset, kunhan ne ei ole kaikki samassa paketissa. Minulle kelpaisi esim, lapseton lihava samanikäinen, lapsellinen normaalipainoinen samanikäinen, lapseton 5v vanhempi normaalipainoinen.
Itsehän tuon hirvityskombinaation kuvailit ja käytit esimerkkinä. Eli jos rimaa laskee omalle tasollesi niin tuo on tulos? Edellinen puhui riman olemisesta liian ylhäällä. Ei sitä tarvitse pohjaankaan romauttaa.
Tuo "hirvityskombinaatio" on minun kokemukseni tinderissä minusta tykänneistä, sen takia otin sen esimerkiksi, en mitenkään mollatakseni. Ehkä se sitten on tasoni, mutta olen kyllä sitten mieluummin yksin kuin hyväksyn puolisokseni tämän kombon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun nelikymppinen ex-mieheni löysi Tinderistä helposti uuden naisen. Oman ikäisensä, taviksen näköisen. Teillä on vain rima liian korkealla ja realiteetit hukassa.
Jos riman laittaa sinne, että joutuu ottamaan 5 vuotta vanhemman +120kg kahden lapsen äidin, niin ollaan jo aika pohjamudissa. Olen kuitenkin ihan normaalipainoinen lapseton mies, joten rimani on asetettu tasan siihen samaan kuin itsekin olen. Tarkoitukseni ei ole mollata lihavia yh:ta, he löytävät varmasti toisen lihavan yh:n.
Se 5 vuotta vanhempi on käytännössä saman ikäinen. On se jännää, miten miehelle joku 2 vuotta vanhempikin on ihan kauheaa, ja sanompa vaan että nelikymppisenä en paljon nillittäisi jos naisella on ennestään kaksi lasta (itselläni ei ole, mutta totean että hyvin monella on). 120 kg painoisen henkilön kelpaamattomuuden hyväksyn jos itse olet normaalipainoinen.
Ei minua häiritse se pelkkä 5 vuoden ikäero, mutta se yhdistettynä lihavuuteen ja lapsiin häiritsee. Lihavuuskaan ei häiritse, eikä lapset, kunhan ne ei ole kaikki samassa paketissa. Minulle kelpaisi esim, lapseton lihava samanikäinen, lapsellinen normaalipainoinen samanikäinen, lapseton 5v vanhempi normaalipainoinen.
Itsehän tuon hirvityskombinaation kuvailit ja käytit esimerkkinä. Eli jos rimaa laskee omalle tasollesi niin tuo on tulos? Edellinen puhui riman olemisesta liian ylhäällä. Ei sitä tarvitse pohjaankaan romauttaa.
Tuo "hirvityskombinaatio" on minun kokemukseni tinderissä minusta tykänneistä, sen takia otin sen esimerkiksi, en mitenkään mollatakseni. Ehkä se sitten on tasoni, mutta olen kyllä sitten mieluummin yksin kuin hyväksyn puolisokseni tämän kombon.
Mene johonkin muuhun deittisovellukseen. Tinder on hyvin ulkonäkökeskeinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ei ole tasosi. Ei kannata kuunnella katkeroituneiden puheita. Ei niillä mitään hyvää aikaiseksi saa. Totta kai sinulla on yhtälainen oikeus, kuten muillakin, omata toiveita! On hyvä, ja tärkeää tiedostaa omat rajat ja mikä itselle sopii, mitä valmis hyväksymään.
Mikä ihme palstan naisia ja miehiä vaivaa, kun niin törkeästi on tarvetta lähteä pahaa oloaan muihin osoittamaan? Ei kenelläkään siitä olo kohennu, ei pitäisikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ö
Vierailija kirjoitti:
Mistä päin Suomea kirjoittelet tänne?
On meitä naisiakin siinä pian 40-v ,jotka vaan etsii,etsiii,etsiiiii ,mutta ei vaan löydä miestä.
Huomaatteko??? Tein kysymyksen aloittajalle , siis naista etsivälle sinkkumiehelle, sinkulta!! Nainen, miehelle....lähestyin.... ei vastaa.
Siiiiiis, hän vaan itkee palstalla,mutta ei uskalla reagoida. Niiiiiiin tyypillistä...
Tämä vauva-palsta ei tietysti ole treffi-palsta,mutta teinpä tällaisen huomion....
Itse uskallan vastata, että olen Turusta.
Koska kuitenkin joku kohta karjuu minulle---
No vastaaa ite..
Vaikutat hieman epävakaalta, kun otat nokkiisi siitä, että joku ei vastaa sinulle anonyymilla palstalla. Lisäksi kirjoitustaitosi kertoo aika paljon älykkyydestäsi, ei pahalla, mutta aika luotaantyöntävää, olit mies tai nainen.
Sinä et selkeästi YMMÄRTÄNYT ,että esitin kysymyksen tälle täällä ruikuttavalle miehelle, en SINULLE ja sinun muita arvostelevalle ja alentavalle puhetavallesi.
Mitä tulet tänne palstalle,jos et kerta kestä meitä EPÄVAKAITA!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselleni kaikki miehet ovat näkymättömiä.
Niin usein törmään näihin kirjoitteluihin, joissa puhutaan todella rumasti sinkkuäideistä.
Olen itse kolmekymppinen yhteishuoltaja. Kaunis, normaalipainoinen ja rakkain harrastukseni on maastolenkkeily. Seurustelulle olisi aikaa lapsen ollessa isällään. Mutta yhtäkään miestä en viitsi häiriköidä lähestymisyrityksillä, sen verran on jäänyt mieleen nämä lainauksentyyppiset jutut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin usein törmään näihin kirjoitteluihin, joissa puhutaan todella rumasti sinkkuäideistä.Olen itse kolmekymppinen yhteishuoltaja. Kaunis, normaalipainoinen ja rakkain harrastukseni on maastolenkkeily. Seurustelulle olisi aikaa lapsen ollessa isällään. Mutta yhtäkään miestä en viitsi häiriköidä lähestymisyrityksillä, sen verran on jäänyt mieleen nämä lainauksentyyppiset jutut.
Tyypillinen marttyyri, ihan itse teet hallaa itsellesi, mutta omapa on elämäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin usein törmään näihin kirjoitteluihin, joissa puhutaan todella rumasti sinkkuäideistä.Olen itse kolmekymppinen yhteishuoltaja. Kaunis, normaalipainoinen ja rakkain harrastukseni on maastolenkkeily. Seurustelulle olisi aikaa lapsen ollessa isällään. Mutta yhtäkään miestä en viitsi häiriköidä lähestymisyrityksillä, sen verran on jäänyt mieleen nämä lainauksentyyppiset jutut.
Ei kannata tehdä isoja päätöksiä vauvapalstan kirjoittelun perusteella. Ei täällä kuulu kaikkien ääni. Itse erosin pitkästä suhteesta ollessani 35-vuotias kahden pienen lapsen äiti. Ei mun tarvinnut itseäni anteeksi pyytää ja ihanan uuden kumppanin löysin vierelleni. Hän on juuri sellainen kuvaukseltaan, kuin mitä täällä usein näkee: pitkä, komea, urheilullinen, itseäni muutaman vuoden nuorempi, lapseton, koulutettu ja hyvässä työssä, mukava, ihana, huomioonottava, keskusteleva ja niin edelleen. Ei hän ollut täällä valittamassa, kuinka hän saa tinderissä tykkäyksiä vain vääränlaisilta naisilta. Ei hän ollut edes tinderissä. Hän oli ja on oikeassa elämässä, ja me rakastuimme siellä.
Leuka pystyyn nainen. Arvosta itseäsi.
Nuo miesten ikävaatimukset kertoo kyllä paljon siitä miten tyhminä ja arvottomina naisia pidetään.
En ikinä tule käsittämään sitä, että miten joku voi vaatia toiselta jotain sellaista mitä ei itse ikinä mistään hinnasta tekisi?
Nainenhan toki on aika bimbo, kun menee parisuhteeseen itseään vanhemman ukon kanssa tiedostaen tietenkin sen, että jos ikäero olisi toisinpäin mies ei koskisi pitkällä tikullakaan, ei edes puhuisi tälle naiselle. Nainen olisi pelkkää ilmaa.
Miltä tuntuu olla suhteessa, kun sinulla ei lopulta ole muuta arvoa, kuin nuoruutesi miehesi ikään nähden?
Niin epäoikeudenmukaiselta kun se tuntuukin, hakee eri ihmiset eri asioita parisuhteeesta. Lapsia haluamattomat hakee seuraa tai muuta. Nuorempi nainen saattaa haluta kypsemmän eli itseään vanhemman miehen. Moni mies etsii itseään nuorempaa yksinkertaisesti siitä syystä koska haluaa lapsia ja perustaa perheen. Näin on luonto asian hoitanut, ei siinä paljon mielipiteet vaikuta. Nainen on hedelmällimmillään 20vuotiaana. Mies voi siittää vielä pitkälle yli keski-ikäisenä. Moni mies on nuorempana niin keskenkasvuinen että sopii isäksi vasta vanhemmiten. Naiset tekee traagisen virheen kun lykkää lapsen saantia jonkun duunin takia.
Minusta taas jos on edes tasoa ok, "markkina-arvo" alkaa nousta 40v nurkilla . Tässä iässä alkaa jo miehiä olla syrjäytyneinä ja jopa syömässä altapäin porkkanaa ja miehiä siten vähemmän kuin naisia.
Vierailija kirjoitti:
Nuo miesten ikävaatimukset kertoo kyllä paljon siitä miten tyhminä ja arvottomina naisia pidetään.
En ikinä tule käsittämään sitä, että miten joku voi vaatia toiselta jotain sellaista mitä ei itse ikinä mistään hinnasta tekisi?Nainenhan toki on aika bimbo, kun menee parisuhteeseen itseään vanhemman ukon kanssa tiedostaen tietenkin sen, että jos ikäero olisi toisinpäin mies ei koskisi pitkällä tikullakaan, ei edes puhuisi tälle naiselle. Nainen olisi pelkkää ilmaa.
Miltä tuntuu olla suhteessa, kun sinulla ei lopulta ole muuta arvoa, kuin nuoruutesi miehesi ikään nähden?
Kuinka yksinkertaisina oikein miehiä pidät? En usko, että miehille naisen ikä olisi se ainut kriteeri, jolla kumppani valitaan. Onko ikä sinulle tällainen ainokainen kriteeri? En usko, et taida uskoa tähän itsekään, jos maltat asiaa tarkemmin lähestyä tutkaillen. Ikä kun kertoo ihmisestä varsin vähän. Enemmän taitaa kyse olla ennakkoluuloista, oletuksista (joihin itsekin sorruit) joita kohdistetaan yksilöihin ja heidän tekemiin valintoihin. Monella miehellä on tulevalle kumppanille muitakin toiveita, kuin vain ja ainoastaan ikä. Jos ikä tyydyttää, mutta toimeen ei tule tai yhteisiä mielenkiinnon kohteita ei omata, niin mitä se sellainen suhde on? Jokainen itseään arvostava haluaa tasapainoisen suhteen. Suhteen jossa on hyvä ja helppo olla, hyvä sellaisena kuin on.
Se että jos sinä et tunne miehiä jotka ovat valinneet kumppanikseen vanhemman naisen, niin sehän ei tarkoita etteikö tällaisia miehiä ole olemassa? Ei pitäisi sortua yleistämään ja tyytyä ajatukseen, että "joku ei=kukaan ei". Avarra maailmankuvaasi, ole avoin ja utelias maailmaa, elämää kohtaan.
Tekeekö kulloinenkin ikä kenestäkään sen arvokkaampaa, kuin nuoremmista tai vanhemmista? Ei tietenkään. Jokainen ihminen on hyvä ja avoltaan aina enemmän, kuin ikänsä. Se on yksi osa kokonaisuutta. Se ei kuitenkaan määrittele ihmistä, tee kenestäkään automaattisesti parempaa tai huonompaa.
Asenteellisuutesi paistaa viestistäsi läpi varsin ikävästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä tule käsittämään sitä, että miten joku voi vaatia toiselta jotain sellaista mitä ei itse ikinä mistään hinnasta tekisi?Nainenhan toki on aika bimbo, kun menee parisuhteeseen itseään vanhemman ukon kanssa tiedostaen tietenkin sen, että jos ikäero olisi toisinpäin mies ei koskisi pitkällä tikullakaan, ei edes puhuisi tälle naiselle. Nainen olisi pelkkää ilmaa.
Miltä tuntuu olla suhteessa, kun sinulla ei lopulta ole muuta arvoa, kuin nuoruutesi miehesi ikään nähden?Kuinka yksinkertaisina oikein miehiä pidät? En usko, että miehille naisen ikä olisi se ainut kriteeri, jolla kumppani valitaan. Onko ikä sinulle tällainen ainokainen kriteeri? En usko, et taida uskoa tähän itsekään, jos maltat asiaa tarkemmin lähestyä tutkaillen. Ikä kun kertoo ihmisestä varsin vähän. Enemmän taitaa kyse olla ennakkoluuloista, oletuksista (joihin itsekin sorruit) joita kohdistetaan yksilöihin ja heidän tekemiin valintoihin. Monella miehellä on tulevalle kumppanille muitakin toiveita, kuin vain ja ainoastaan ikä. Jos ikä tyydyttää, mutta toimeen ei tule tai yhteisiä mielenkiinnon kohteita ei omata, niin mitä se sellainen suhde on? Jokainen itseään arvostava haluaa tasapainoisen suhteen. Suhteen jossa on hyvä ja helppo olla, hyvä sellaisena kuin on.
Se että jos sinä et tunne miehiä jotka ovat valinneet kumppanikseen vanhemman naisen, niin sehän ei tarkoita etteikö tällaisia miehiä ole olemassa? Ei pitäisi sortua yleistämään ja tyytyä ajatukseen, että "joku ei=kukaan ei". Avarra maailmankuvaasi, ole avoin ja utelias maailmaa, elämää kohtaan.
Tekeekö kulloinenkin ikä kenestäkään sen arvokkaampaa, kuin nuoremmista tai vanhemmista? Ei tietenkään. Jokainen ihminen on hyvä ja avoltaan aina enemmän, kuin ikänsä. Se on yksi osa kokonaisuutta. Se ei kuitenkaan määrittele ihmistä, tee kenestäkään automaattisesti parempaa tai huonompaa.
Asenteellisuutesi paistaa viestistäsi läpi varsin ikävästi.
*arvoltaan
Olet väärässä. Olen 35-vuotias nainen ja katselen ainoastaan miehiä 40-50v akselilla. Nuoremmat ei voisi vähempää kiinnostaa. Mutta ai niin olen jo liian vanha sulle kun en ole 25v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tässä voi olla? Kaiken ikäiset miehet täällä valittavat, että eivät löydä naisia! Olisko rima liian korkealla? Katsotteko itseänne peiliin muutenkin kuin kotona? Esimerkiksi yllättäen kun jonkun peilaavan seinän viereen joudutte? Mitä siellä näkyy? Onko alkavaa harmaata hiuksissa tai kalju? Onko mahaa? Onko kivat vaatteet? Onko hampaat hoidettu? Tuoksu hyvä mutta mieto? Oletteko kohteliaita? Osaatteko small talkia? Onko liikaa vaatimuksia naisille? Pitäisikö heidän olla nuorempia kuin te? Hoikempia kuin te? Seksikkäämpiä kuin te? Jostain tällaisesta on oltava kyse.
Rima on asetettu alimmalle tasolle, en katso painoa enkä ulkonäköä, yh:ta en kuitenkaan ota. Miksi pitää katsoa peiliin muualla kuin kotona? Hiusraja on sentin paennut, mutta tukkaa on vielä reilusti 30v iässä. Mahaa ei ole, lihasta on. Vaatteet rennot, t-paita, huppari ja pieruverkkarit. Hammasrivistöt kunnossa, henki ei haise. Osaan small-talkkia ja olen kohtelias herrasmies. Vaatimuksia ei ole, muuta kuin että hänen kanssaan on kiva viettää aikaa. Ikähaarukkani on -+5v. Seksikkyys toissijaista, luonne tärkeämpi. Nyt odotan että minut tullaan lyttäämään täysin päinvastaiseksi kuin sanoin, kuten aina ennenkin.
tuossa se syy
Ei se ikä vaan muut asiat... Seurustelen aivan ihanan, kiltin, kohteliaan ja hyväkuntoisen miehen kanssa joka on minua 10v vanhempi... Itse olen 44v. Pitkähihainen, kiltti, iloinen ja ystävällinen ja muodokas eli muitakin ottajia olisi....
Kun kipinää on ja tärkeät asiat yhteneväisiä niin iällä ei ole niin merkitystä varsinkaan jos ei aioi enää perhettä perustaa...
Vierailija kirjoitti:
Olet väärässä. Olen 35-vuotias nainen ja katselen ainoastaan miehiä 40-50v akselilla. Nuoremmat ei voisi vähempää kiinnostaa. Mutta ai niin olen jo liian vanha sulle kun en ole 25v.
Mitä oikein selität? Ap nimenomaan tavoittelee itseään -/+ 5v. Suuntaa naista, eli olet siinä ikähaarukassa. Eli oma ikäni jää tuon alle, joten minä en esim kelpaisi, iästäni johtuen olisin jo poissa laskuista. Katkeroidunko? En tietenkään. Jokaisella on oikeus päättää tavoitella, tai olla tavoittelematta, mikä hyvältä tuntuu. Sen ei pitäisi olla keneltäkään pois.
Sen sijaan mikä särähtää omaan korvaan, on joidenkin naisten asenteet ja tyyli tuoda asiat ilmi. Se on omaan makuun hyökkäävää, katkeran kuuloista puhetta. Omaan makuun se jos mikä on tehokkaasti karkottavaa. Jos asiat voi tuoda ilmi rakentavassa hengessä, niin miksi ei voi asiallisesti keskustella? Ei isot kirjaimet (mikä vastaa huutamista) ja monet huutomerkit ym asiaanne sen paremmin perille vie.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tässä voi olla? Kaiken ikäiset miehet täällä valittavat, että eivät löydä naisia! Olisko rima liian korkealla? Katsotteko itseänne peiliin muutenkin kuin kotona? Esimerkiksi yllättäen kun jonkun peilaavan seinän viereen joudutte? Mitä siellä näkyy? Onko alkavaa harmaata hiuksissa tai kalju? Onko mahaa? Onko kivat vaatteet? Onko hampaat hoidettu? Tuoksu hyvä mutta mieto? Oletteko kohteliaita? Osaatteko small talkia? Onko liikaa vaatimuksia naisille? Pitäisikö heidän olla nuorempia kuin te? Hoikempia kuin te? Seksikkäämpiä kuin te? Jostain tällaisesta on oltava kyse.
On kaljuuntumista, mutta sille en vain mitään mahda. Muuten olen pitänyt itsestäni huolta paremmin kuin 90% ikäisistäni, sekä naisista että miehistä. Ja jos se hiusten puute on se kelpaamattomuuden syy, niin sille en vain voi mitään, se pitää sitten hyväksyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kaljuuntumista, mutta sille en vain mitään mahda. Muuten olen pitänyt itsestäni huolta paremmin kuin 90% ikäisistäni, sekä naisista että miehistä. Ja jos se hiusten puute on se kelpaamattomuuden syy, niin sille en vain voi mitään, se pitää sitten hyväksyä.
Ei kaljuuntuminen valinta olekaan. Jos se on jollekin naiselle ongelma, niin en ymmärrä tätä itsekään. Ei kukaan ole sen parempi ihmisenä/kumppanina, oli niitä hiuksia tai ei.
Ei kyllä ne farmarihousut pitää olla.