Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikäiseni 40v mies on jo näkymätön naisille

Vierailija
24.11.2021 |

Täytän 40 ja on todella vaikea löytää naisseuraa. Vertaistukea, kokemuksia?

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitse deittisivuilta Irja 60, niin onnistaa :)

Vierailija
22/87 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ikä, vaan rahapussin paksuus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ollaanhan me naisetkin kuulemma jo "tarjoustavaraa" kauan ennen kun 40v tulee mittariin.

Lakkaa havittelemasta alle 25-vuotiaita. Koita haastaa preferenssisi ja laajenna deittipooliasi myös ikäisiisi naisiin

Vierailija
24/87 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitse deittisivuilta Irja 60, niin onnistaa :)

ei se ole niin helppoa, että tyytyisi vanhaan ämmään. yleensä nuo jäljelle jääneet 60 vuotiaat ovat jotain horoskooppeihin uskovia ja enkelihoidoissa käyviä vaihtoehtomammoja. kuka sellaisia jaksaisi katsella

Vierailija
25/87 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nelikymppinen ex-mieheni löysi Tinderistä helposti uuden naisen. Oman ikäisensä, taviksen näköisen. Teillä on vain rima liian korkealla ja realiteetit hukassa.

Vierailija
26/87 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joko luuserismies (ulkonäkö/luonne/huono sosioekologinen asema) tai sitten liian kranttu suhteessa siihen mitä itse on (haluaa missilookkisen lapsettoman ensisuhteilijan löytää täydellisellä luonteella).

Taso-huuhaa ei todista miksi karrikoidusti valokuvamallin näköiset naiset valitsevat jonkun muun kumppanikseen kuin pre-keski-ikäisen kaavoihinsa kangistuneen looserismiehen jonka anti on muiden syyttely siitä miksi ei ole itse onnistunut voittamaan lotossa.  Toinen pointti, haluaako ikäisekseen terveydeltään keskitasoa oleva looserismies mt-lääkkeitä popsivan moniongelmaisen sinkkunaisen, be my guest.

Kunhan koronan hoito kehittyy tästä nykytilanteesta siihen että sairastuminen on hoidettavissa lääkekuurilla kuten ennen flunssan seuraukset, että yleinen pelko vähenee tottakai ja ihmiset ovat avoimempia jälleen, on naisettomuus miehen oma hlö.kohtainen saamattomuuden seurausta (kaikki ne nykyajan viihteen muodot joilla tilanne sullotaan pulloon), jokainen voi chattailla ympäri maailmaa kenen naisen kanssa vain, kuvia voi lähettää netillä kelle vain, se että kotiovelle ei tule joku la ilta kylään pyrkimään virheetön lapseton täydellinen missi ei tarkoita etteikö parisuhteeseen pyrkiviä sinkkunaisia Suomessa olisi tarjolla.

Ei sitä seuraa tavoiteta katkeruudella, muiden syyttelyllä ja vaatimalla. Moni kiva asia tapahtuu omalla painollaan oman itsekehittymisen kautta kunhan on sitä positiivista energiaa, avoimuutta ja sopiva määrä tervettä itsetuntoa. Rohkeutta tarttua tilaisuuteen. 40v. mies on vasta puolessavälin etappia menossa. Seuraa etsiviä naisia on 40-50-60 luokissa aivan varmasti tarjolla jossain.

Vierailija
27/87 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa iässä on helposti se ongelma, että katsoo liian nuoria. Itse olen nelikymppinen ja minua usein luullaan kolmekymppiseksi. Omaan silmääni taas moni itseni ikäinen nainen näyttää lähes äidiltäni. Jos olisin itse sinkku, niin varmaan mieluiten katselisin ikähaarukaltaan sellaisia noin 31-36-vuotiata naisia. Minun ystäväni on 41-vuotias ja rupesi taannoin olemaan 48-vuotiaan naisen kanssa joka näyttää mielestäni noin 55-vuotiaalta. Itse en olisi vakavassa mielessä kyllä osannut moisen kanssa ruveta millekään.

Vierailija
28/87 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun elämän mies on hieman sua vanhempi ja kaikin puolin maailman komein, ihanin ja täydellisin. Olen suorastaan taivaissa hänen takiaan:)

N24

Vierailija
29/87 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taatusti ei ole näkymätön jos vain on potentiaalia, mutta ei pidä olettaa että ikää ei noteerattaisi, seitsemän vuotta on kipuraja, jotta haitarilla 35-45.

Vierailija
30/87 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole 30-kymppisellekään mitään jakoa, voin vain kuvitella 50-kymppisiä.

300 ja 500v. aika vanhoja.

Vierailija
31/87 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu olet vielä liian nuori ja kypsymätön, viisikymppisenä alkaa tinderi soimaan kaksikymppisten mimmien tykkäyksistä...

Vierailija
32/87 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa iässä on helposti se ongelma, että katsoo liian nuoria. Itse olen nelikymppinen ja minua usein luullaan kolmekymppiseksi. Omaan silmääni taas moni itseni ikäinen nainen näyttää lähes äidiltäni. Jos olisin itse sinkku, niin varmaan mieluiten katselisin ikähaarukaltaan sellaisia noin 31-36-vuotiata naisia. Minun ystäväni on 41-vuotias ja rupesi taannoin olemaan 48-vuotiaan naisen kanssa joka näyttää mielestäni noin 55-vuotiaalta. Itse en olisi vakavassa mielessä kyllä osannut moisen kanssa ruveta millekään.

Tottakai silmä usein ensimmäiseksi hakeutuu niihin nuorempiin, jos ihan pinnallisesti ulkonäöstä puhutaan. Tämä koskee myös naisia. En silti kuvittele, että niiden 15+ vuotta nuorempien kanssa syntyisi mitään, koska ymmärrän että muistutan heidän äitiään. Sen sijaan katselen oikeasti kiinnostuksella noin oman ikäisiäni miehiä, +/- 5 ehkä vuotta. Miellyttävän näköinen, itsestään huolehtiva ja täyspäinen mies kyllä kelpaa naisille.

Miehillä on tässä käsittääkseni kaksi ongelmaa. Toisen jo mainitsitkin. On hyvä avartaa ajatteluaan ja nähdä naisessa jotain enemmän kuin vain sitä pintaa. Kyllä keski-ikäinenkin voi olla kaunis, puoleensavetävä ja seksikäs. Miehet ovat usein aivan liian pinnallisia ja - kas vain - se kostautuu kun "ei millään löydä naista". 

Toinen ongelma on se, että miehet eivät usein tajua, miltä itse näyttävät. En tiedä, onko miesten peileissä joku sisäänrakennettu filtteri joka saa heidät omasta mielestään näyttämään ihan samalta kuin 20 vuotta sitten. Mies ei "huomaa" omaa mahaansa tai valahtanutta naamaansa (mutta huomaa kyllä naisessa samat). Siksi mies tekee itsensä naurunalaiseksi jahtaamalla aivan liian nuoria naisia. *

(*) huom. ei "kaikki miehet", mutta moni keski-ikäinen mies. 

Olkaa realisteja, miehet. Kivoja ikäisiänne naisia on kyllä tarjolla.

Vierailija
33/87 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppiset sinkkumiehet ovat joko ikisinkkuja (melkoinen turn off) tai jonkun toisen hylkäämiä, yleensä ihan syystä. Miehet eivät koskaan jätä naistaan "vain katsoakseen ympärilleen".

Entä jos se mies on jättänyt naisen - ihan hyvästä syystä?

Vierailija
34/87 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

81-vuotias isäni meni naimisiin.

Vierailija
35/87 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppiset sinkkumiehet ovat joko ikisinkkuja (melkoinen turn off) tai jonkun toisen hylkäämiä, yleensä ihan syystä. Miehet eivät koskaan jätä naistaan "vain katsoakseen ympärilleen".

Ihan sama. Ei kyennyt parisuhteeseen ja pakeni ongelmia.

Vierailija
36/87 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon näkymätön kun en käy missään, mutta en myöskään hingu parisuhdetta saati syyttele ketään mistään.

Mulla on hyvä näin. Mikähän siinäkin, että miehet eivät osaa olla itsekseen tyytyväisiä?

N56

Vierailija
37/87 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä

M25

Sie poro oot niin kauan täällä vinkunnu ja naisia haukkunut, että kaikki rovaniemeläiset naiset kiertää siut kaukaa, plösö.

Vierailija
38/87 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvemmin näin. Jos nainen on vaikka juoppo, yleensä mies on myös. Mies jättää naisen vain jos on jo uusi nainen katsottuna - yleensä.

Vierailija
39/87 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä voi olla? Kaiken ikäiset miehet täällä valittavat, että eivät löydä naisia! Olisko rima liian korkealla? Katsotteko itseänne peiliin muutenkin kuin kotona? Esimerkiksi yllättäen kun jonkun peilaavan seinän viereen joudutte? Mitä siellä näkyy? Onko alkavaa harmaata hiuksissa tai kalju? Onko mahaa? Onko kivat vaatteet? Onko hampaat hoidettu? Tuoksu hyvä mutta mieto? Oletteko kohteliaita? Osaatteko small talkia? Onko liikaa vaatimuksia naisille? Pitäisikö heidän olla nuorempia kuin te? Hoikempia kuin te? Seksikkäämpiä kuin te? Jostain tällaisesta on oltava kyse.

Rima on asetettu alimmalle tasolle, en katso painoa enkä ulkonäköä, yh:ta en kuitenkaan ota. Miksi pitää katsoa peiliin muualla kuin kotona? Hiusraja on sentin paennut, mutta tukkaa on vielä reilusti 30v iässä. Mahaa ei ole, lihasta on. Vaatteet rennot, t-paita, huppari ja pieruverkkarit. Hammasrivistöt kunnossa, henki ei haise. Osaan small-talkkia ja olen kohtelias herrasmies. Vaatimuksia ei ole, muuta kuin että hänen kanssaan on kiva viettää aikaa. Ikähaarukkani on -+5v. Seksikkyys toissijaista, luonne tärkeämpi. Nyt odotan että minut tullaan lyttäämään täysin päinvastaiseksi kuin sanoin, kuten aina ennenkin.

Vierailija
40/87 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun nelikymppinen ex-mieheni löysi Tinderistä helposti uuden naisen. Oman ikäisensä, taviksen näköisen. Teillä on vain rima liian korkealla ja realiteetit hukassa.

Jos riman laittaa sinne, että joutuu ottamaan 5 vuotta vanhemman +120kg kahden lapsen äidin, niin ollaan jo aika pohjamudissa. Olen kuitenkin ihan normaalipainoinen lapseton mies, joten rimani on asetettu tasan siihen samaan kuin itsekin olen. Tarkoitukseni ei ole mollata lihavia yh:ta, he löytävät varmasti toisen lihavan yh:n.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi